JustMe25 Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Goedemiddag allemaal!Aller eerst de beste wensen voor iedereen! Dat 2015 maar een mooi jaar mag worden!Verder ben ik hier terecht gekomen voor informatie... Ik ben in 2013 geopereerd, heb een maagverkleining gehad en ben daardoor 76 kg afgevallen. Helemaal super ben DOL gelukkig... Maar... Absoluut geen borsten meer:( Dusssss nog net in het oude jaar een intake gehad voor een borst vergroting. Ik ben terecht gekomen bij Dr. Lommen in het Vlietland ziekenhuis.Mijn 1e vraag is dan ook, zijn er meer mensen bekend met Dr. Lommen en wat zijn de ervaringen? Verder vraag ik me af hoe je nu de maat bepaald... Ik ken 2 mensen die hun borsten hebben laten vergroten en beide zijn ze teleurgesteld over het resultaat! Ze vinden ze te klein! Nu ben ik bang dat ik dat dalijk ook heb en denk er sterk over 1 cupmaat groter te nemen to be sure zegmaar... Ze vertelde me ook dat ze met die vul BH kozen voor die maat maar na het genezen dat ze toch kleiner uit vielen dan met die vul bh om...Hoe zijn jullie ervaringen? Doe ik er goed aan een cupmaat groter te nemen of gewoon doen wat ik in gedachten had?! Lastig lastig...Hoor heel graag van jullie!Mvg van mij!Ps. Ik ben overigens 25 jaar oud 1m76 en weeg 64 kg op dit moment:)
loveut Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Hey welkom! ik ben ook net nieuw dus kan je niet zo heel veel vertellen, ik heb ook pas 1 consult gehad. Zelf twijfel ik ook enorm wat betreft maat, omdat je niet echt duidelijk een beeld kunt vormen hoe het er nou precies uit komt te zien.. Ik hoop dat je hier de informatie vind die je nodig hebt! groetjes
JustMe25 Posted January 6, 2015 Author Posted January 6, 2015 Dankjewel! Hoop ook dat jij eruit komt dan hihi
Boho Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Welkom op het forum! Dr. Lommen komt mij zo een twee drie niet bekend voor maar rechtsboven in de zoekbalk kan je zijn naam intypen, wie weet komen er dan wat operatieverslagen naar boven. Dat meiden hun borsten naderhand te klein vinden hoor je inderdaad vaak, het klopt dat de pasprotheses niet altijd een eerlijk beeld geven en daarnaast wen je ook nog eens ontzettend snel aan je nieuwe borsten. Van alle meiden die hier op het forum zitten heb ik er geloof ik pas twee gezien die hun borsten echt te groot vonden en er iets aan hebben gedaan, dus voor de zekerheid kan je altijd groter gaan. Ik zelf was voor mijn operatie ook te bang dat het te groot zou worden maar zou ze nu nog wel iets groter willen als ik ga wisselen. Maar het is nog niet zo ernstig dat ik ontevreden ben, ik ben erg blij met het formaat nu Ik raad je sowieso aan om bij verschillende artsen langs te gaan, elke chirurg heeft zijn eigen voorkeuren voor formaat, soort protheses, plaatsing enzovoort. Er is een hele hoop mogelijk dus blijf niet hangen bij de eerste de beste (behalve natuurlijk als die perfect aan je wensen voldoet!). Heb je al een beetje een idee wat je zou willen hebben? Gezien je lengte denk ik dat je wel een aardige cupmaat kan hebben Succes met je zoektocht en lees vooral veel op dit forum, hier zitten genoeg ervaringsdeskundigen! X
Wonka Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Wat moet het heerlijk zijn dat je nu zo'n gezond gewicht hebt bereikt!!
JustMe25 Posted January 6, 2015 Author Posted January 6, 2015 Bedankt voor jullie reacties Ik dacht zelf aan cup C (sorry moet me nog even wat dieper inlezen op de cc hoeveelheden). De arts adviseerde me dat ook maar nu twijfel ik dus om een D te nemen... Heb sowieso een brede bouw dus denk dat ik het wel kan hebben wat dat betreft maar wil niet overdrijven haha echt lastig! Het is idd helemaal super nu een gezond gewicht te hebben. Voel me herboren en ben super blij dat ik die stap genomen heb juni 2013! Ik zal idd zijn naam even intypen en kijken of er iets te vinden is. Ik durf niet langs teveel artsen want hoe kies je dan uiteindelijk?! Heb nog even de tijd. Wil het halverwege dit jaar laten doen
MeMo Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Hoi, Proficiat met je gewichtsverlies !Heel begrijpelijk dat je je borsten nu wil aanpakken Ik zou zeggen, gewoon doen. En neem idd groter dan je in je hoofd hebt. Ik zat zo te twijfelen of mijn 300cc niet te groot zou zijn maar is echt niet te groot. Mocht zelfs nog een stuk groter zijn (ik hou van grote borsten en ik dacht dat 300 toch groter ging zijn dan wat ik nu heb) Maar nee ik wil hierdoor geen wissel ofzo, ik ben tevreden hoe groot ze nu zijn maar binnen 15jaar zal het toch groter worden Een C is niet zo groot hoor, ik heb nu een 75D en ziet er echt niet zo groot uit Dus kies zeker groot genoeg, zie vooral wat mogelijk is. 300 spande bij mij al enorm dus veel meer zou toch niet gelukt zijn denk ik.Hangt wat af van je bouw Succes met je zoektocht ! Beter bij meer dan 1 PC een consult plannen, zo kan je toch vergelijken. Je kies uiteindelijk diegene waar je je het beste bij voelt
JustMe25 Posted January 7, 2015 Author Posted January 7, 2015 Ook bedankt voor je reactie memo! Zal eens rond gaan kijken bij welke PC ik nog meer zal gaan voor info!300cc is dus een cup D? Met omvang 75?
JustMe25 Posted March 5, 2015 Author Posted March 5, 2015 Hallo nogmaals! Inmiddels niet stil gezeten. Ben langs nog 2 plastische chirurgen geweest maar kom toch weer terug bij de 1e. Dr. Lommen in het vlietlandziekenhui.Heb as dinsdag mijn 2e gesprek ik ga dan vragen of ik begin april geopereerd kan worden. Vind het alleen nog steeds zó moeilijk met die cc's... Wat als ik ze te klein of erber nog, te groot vind na de operatie?! Spannend hoor... Ik begon met 275 cc maar denk nu sterk aan 325/350. Ik hoop er een mooievolle c / kleine d aan over te houden... Zit ik dan goed denken jullie? Wil de protese's onder de borstspier laten plaatsen en de proteses in laten brengen met een sneetje onder m'n borsten.Ik kijk erg uit naar reacties/meningen of tips!Groetjes
Shar13 Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Hoi,Met 325/350cc kom je wel op een C uit.Ik ben zelf 23 maart aan de beurt voor 375cc extra high profile onder de spier, zelf ben ik helemaal plat.Heel veel suc6, liefs
charlotteemma1994 Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Hee! Van harte gefeliciteerd met je gewichtsverlies! Daar mG je zeker trots op zijn en dan nu ook nog de stap zetten voor een bv! Heel stoer Over cupmaten praten is vrij lastig wat namelijk bij het ene merk een D is kan bij het Andere merk een E zijn en bij weer een ander merk C. Je kunt veel beter cc's/merk/projectie met elkaar vergelijke. 300cc met een moderate profile heeft bijvoorbeeld minder projectie dan een high profile. Net Als dat anatomische vaak meer projectie hebben als ronde. Over het algemeen kun je er vanuit gaan dat bij high profile 150cc een cupmaat meer is. Verder is het goed om te weten dat een cup C met nepborsten kleiner ogen dan een cup C met echte borsten. Echte borsten zijn namelijk flexibeler en er past meer borst in de cup. Een C cup in nepborsten zou eerder ogen als een B cup. Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd. Groetjes
loveut Posted March 6, 2015 Posted March 6, 2015 Hoi,Met 325/350cc kom je wel op een C uit.Ik ben zelf 23 maart aan de beurt voor 375cc extra high profile onder de spier, zelf ben ik helemaal plat.Heel veel suc6, liefsMij lijkt dat wel groter dan een C dan, of bedoel je ogend als een C?Ik zelf heb 425 en ik kom uit op een E/F waarschijnlijkmaar ligt er dan natuurlijk ook aan of het medium, high of extra high profile is hmm
JustMe25 Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Poehhhhh wat is dit lastig zeg... Dinsdag nog maar eens goed met de chirurg overleggen al hecht ik niet mega veel waarde aan zijn mening hun roepen al snel een te kleine maat... Voor ik hieraan begon nooit gedacht dat t zo moeilijk zou zijn.Bedankt voor de info kan ik weer even mee vooruit♡
JustMe25 Posted March 7, 2015 Author Posted March 7, 2015 Ok ik denk datik ga voor 350 cc onder de spier... Nu afwachten tot dinsdag om dit te bespreken
Guest Vlinder32 Posted March 7, 2015 Posted March 7, 2015 Hoi,Ik ben inmiddels 2 weken geleden geopereerd en aan t begin van de zoektocht dacht ik aan 300 cc. Kom van 75b en ben ook 1.75m en 62 kg. Bij passessie kwam ik uit op 400/425 cc.. Beide besteld en dacht zelf aan 400 cc maar de pc adviseerde 425 cc te plaatsen (heb in sept 14 borstlift ondergaan en m'n borsten begonnen al wat te "rimpelen"; vandaar m'n borsten zo goed mogelijk gevuld). De eerste dag schrok ik me rot zo groot maar inmiddels helemaal blij met het resultaat! Natuurlijk neemt de zwelling al en je raakt er ook aan gewend. Oogt meer als een mooie d terwijl ik inschat op 75e uit te komen. Ik draag nu nog een sportbh. Heel veel succes en laat je goed voorlichten. Pc kan wel meten wat maximaal te plaatsen is; dan heb je al minder denkwerkEn super knap dat je zoveel bent afgevallenGroetjes
JustMe25 Posted March 8, 2015 Author Posted March 8, 2015 Bedankt voor je reactie kan ik weer wat mee. Fijn dat je tevreden ben met het resultaat ik hoop dat ook te zijn dalijk haha
JustMe25 Posted March 10, 2015 Author Posted March 10, 2015 Yesssss vandaag weer op gesprek geweest en de kogel is door de kerk 350 cc High profile it will be Ennnuh lekker snel aan de beurd, 23e anestesist en 2 april al de operatie dag! Kan niet wachten heb er echt zin in! Lekker 2 weken vakantie ook. Hopelijk zit het weer een beetje bij, leuke bijkomstigheid haha!
Shar13 Posted March 10, 2015 Posted March 10, 2015 Mij lijkt dat wel groter dan een C dan, of bedoel je ogend als een C?Ik zelf heb 425 en ik kom uit op een E/F waarschijnlijkmaar ligt er dan natuurlijk ook aan of het medium, high of extra high profile is hmmIk krijg 375cc extra high profile, duel plan.Volgens de arts kom ik dan uit rond de c, of het meer of minder word kunnen ze niet zeggen... Als het meer word is dat ook niet erg hoor Hihi Liefs
JustMe25 Posted March 14, 2015 Author Posted March 14, 2015 Ja lastig is dat he. De hoeveelheid cc uit zich toch bij iedereen anders in cupmaat. Dat maakt t voor mij moeilijk kiezen... maar goed ik zie het wel. Heb er vertrouwen in dat 350 genoeg moet zijn en alles beter dan zo plat als ik nu ben hahaha
best_boobie Posted March 14, 2015 Posted March 14, 2015 Gefeliciteerd met je datum!! Lekker snel aan de beurt al! En wat ontzettend goed van je gewichtsverlies! Wat zul jij straks trots zijn met je nieuwe herboren boobs! Ik zal even je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook ná je operatie. Je operatieverslag kan er dan ook in en al je vragen, zodat alles handig bij elkaar staat Heel veel plezier met aftellen!! xx BB
JustMe25 Posted March 15, 2015 Author Posted March 15, 2015 Thanks voor je leuke berichtje, compliment en voor het verplaatsen Ben idd best blij dat het zo snel al kan! Na m'n boobs zal ik me vast al 70% beter voelen. Volgend jaar nog een buikwandcorrectie en dan ben ik helemaal af haha. Echt herboren dan! Heb veel aan dit forum door alles van anderen te lezen ben normaal zelf niet zo van het posten maar omdat het toch anoniem is maakt het t wel iets makkelijker
JustMe25 Posted March 31, 2015 Author Posted March 31, 2015 Donderdag is het zover. Ik heb uiteraard gelezen over hoe het is na de operatie maar toch voel het alsof ik niet weet wat me te wachten staat. Vind het best spannend! Ik twijfel nog steeds tussen 350 en 375 cc onder de spier... Donderdag zal ik definitief de keuze moeten maken dus zie het dan wel haha. Ben best bang voor de napijn... Mja ik zie het wel. Kom er toch niet onderuit haha. Heeft iemand nog tips of iets zo vlakvoor boob Day? Alvast bedankt.
best_boobie Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 1 tip: blijf in een uitademen Ik wil je verder alvast heel veel succes wensen!! Over de prothese keuze.. daar kan ik je niets over aanbevelen.. Ik den dat je vooral je pc moet aangeven wat je graag wilt qua resultaat Echter.. bedenk je wel dat veel meiden naderhand zeggen: had ik toch maar de grotere gekozen xxx BB
Leoniecupcake Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Ook succes morgen!!! Mega spannend 2 april is de boobdag van 2015 hahahaha
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.