Mara016 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hoii ik ben Thamara 27 jaar en moeder van 3 kindjes. Na een volle E cup nu een hele lege 80 c/d overgehouden. Na 2x op consult geweest te zijn nu een afspraak gemaakt bij ACCZ dr van onselen. Ik zal op 2 februari 360 cc silimed implantaten krijgen voor de borstspier. Tijdens het gesprek zei de arts dat ik ongeveer weer op een E zal eindigen. Nou heb ik wat verhalen gelezen en zie dat veel mensen met een a cup eindigen met 360 cc op een d cup. Zou ik dan niet veel groter eindigen haha?? Hoe meer ik lees hoe meer ik ga twijfelen. Ook over de kliniek lees ik hier niet veel goeds trouwens. Zijn er ook mensen die wel tevreden zijn over de kliniek en soort implantaten
Boho Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Er is inderdaad redelijk veel negativiteit rondom van Onselen en Silimed. Dit komt omdat die prothesen vastgroeien in je weefsel en dus in een keer goed geplaatst moeten worden, ze zakken bijna niet meer. Daarnaast zijn ze heel lastig te verwijderen wanneer je over een paar jaar misschien een wissel wilt. Dit zijn echt dingen waar je goed over moet nadenken want je kan het niet zo makkelijk meer terug draaien.Over de grootte van de protheses kan ik niet zoveel zeggen, dit is afhankelijk van je bouw, je voorsituaties en de protheses. Maar de meeste meiden hier hadden gewild dat ze groter waren gegaan, dus bij twijfel zou ik voor groter gaan.Waarom plan je niet nog een paar consults in? Zo kan je kijken wat de mogelijkheden zijn en krijg je hopelijk wat meer zekerheid over wat je wilt. Succes X
Guest Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Welkom op het forum!Het is inderdaad zo dat er best wel wat negatieve verhalen staan over v Onselen.Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar zelf ook nooit heen zou gaan. Het is altijd verstandig om bij meerdere pc's op consult te gaan. Zo kun je goed kijken wat er voor jou mogelijk is. Iedere pc heeft zijn eigen voorkeur en ideeen en het is dat aan jou om te kijken waar jij je het beste bij voelt. Het is natuurlijk best wel een flinke operatie waar veel zich in vergissen. Heb je vragen dan horen we het graag, dus schroom niet om ze te stellen.Veel plezier op het forum!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.