wendy80 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hoi allemaal,Ik ben Wendelien. Al een tijdje lid, maar nu pas mijn eerste post. Heb veel verhalen van jullie mogen lezen over jullie ervaringen. Nu ben ik er toch zelf ook echt klaar voor. Mijn eerste consult heb ik vandaag bij de Velthuis kliniek. En ik ben onwijs zenuwachtig. Het voelt voor mij als een soort sollicitatie voor nieuwe borsten, alsof er gezegd kan worden: 'Nee, sorry, je mag geen nieuwe borsten'.Ik zou dit forum graag willen gebruiken om e.e.a. van me af te schrijven. Ik durf het namelijk nog niet aan mijn omgeving te vertellen, wat ik van plan ben, maar heb wel enorm veel gedachtes en vragen e.d. Ondanks dat dit mijn eerste post is, heb ik al veel gelezen en dat helpt allemaal mee met het maken van bepaalde keuzes. Bedankt alvast daarvoor!Groetjes,Wendy
Jane_Doe Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hoi hoiWelkom op het forum.Bij welke pc heb je het consult?
wendy80 Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Bij dhr van der Meulen. Heb al goede ervaringen mogen lezen over deze pc gelukkig
wendy80 Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Ik weet op dit moment mijn exacte maat niet eens. Ik loop al jaren rond in een -eigenlijk te grote- bh met veel opvulling, zodat het er onder mijn truitjes 'normaal' uitziet. Ik zou toch wel graag gaan naar een c-cup, het liefst zo groot mogelijk wat bij mijn lichaam past, zonder dat het er onnatuurlijk uit ziet. Ben benieuwd vanmiddag met het passen!
Guest Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Welkom op het forum!!! Spannend meid je eerste consult. Wat is je angst om het aan je omgeving te vertellen? Ik heb het zelf alleen aan mensen verteld die dicht bij mij staan omdat ik het niet nodig vind dat ik het aan iedereen zou vertellen. Mensen mogen het weten, maar het is niet dat ik nu zeg hey hallo ik heb nieuwe tieten haha. Hier kun je in ieder geval je ei kwijt Ben je van plan om nog meer consulten te gaan doen? Veel plezier op het forum!!
wendy80 Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Hoi, bedankt voor je reactie. Mijn familie is een beetje zo van 'wees blij met wat je hebt' en plastische chirurgie is zonde van je geld e.d. Maar goed, vanmiddag het consult gehad. Erg fijne, lieve mensen. Heb ook gepast en wat bij mijn lichaam zou passen is 225 cc, anatomisch. Groter vond ik zelf heel erg overdreven en ook de pc vond dat niet mooi. Waar ik alleen ben achter gekomen, is dat ik een deuk heb tussen mijn borsten, een trechterborst. En deze deuk zou goed te zien zijn na de operatie. Hier ga ik nog even goed informatie/foto's van zoeken en dan beslis ik of ik echt wil doorgaan (waarschijnlijk wel hoor ) Ik denk dat ik het bij dit ene consult hou. Ik heb hier een goed gevoel bij en lees ook goede verhalen over de kliniek en de pc, dat ik het niet nodig vind om verder te kijken.
xxxxxxxxxxxx Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hoi hoi Welkom!Ik heb mezelf ook vandaag pas aangemeld.Ik had een vraaagje, Op welke cup kom jij uit met 225 cc?
wendy80 Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Hoi,We hebben het eigenlijk alleen van tevoren over de cupmaat gehad, over welke maat ik zou willen en ik gaf toen aan C. Toen zei de consulente dat we niet meer in cupmaten gingen kijken, maar in cc en kwam er 225 uit. Maar heb eigenlijk niet gevraagd welke cup dit zou worden,
xxxxxxxxxxxx Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Oh okee,Mijn chirurg wilt tussen de 240 en 280 cc en heb er ook niet aan gedacht om te vragen op welke cup maat ik dan uit kwam, vandaar.Succes!
Kusvienna Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hai meid, wat spannend! Ik was ook zo zenuwachtig als jij. Alsof er iets mis kon gaan.. Maar dat is een schijngevoel. Ik ben 2 weken geleden van cup A naar cup C gegaan, en jij? Na de zwelling zijn de wel kleiner geworden.. Iemand enig idee of dit altijd zo blijft?? Groetjes Vienna
lizz1808 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Hoi Graag wou ik even reageren, ben je echt van plan om het bij 1 consult te houden? Het lijkt me verstandig om toch bij andere pc ook eens te luisteren wat zij zeggen. Heb je wel een idee hoe je wilt dat jouw borsten er gaan uitzien? Door voorbeeldfotos? Bij mij komt het over dat je jezelf nog niet genoeg laat informeren. Wil je anatomisch? Vind je dit mooi? De kans op draaiing.. Voor of achter de spier? Welke projectie heb je in gedachte?? Gewoon heb je goed aangegeven wat je wil, buiten het feit de C cup of het aantal volume? Ik zeg dit niet als kritiek, maar echt als goede raad
lizz1808 Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Je geeft ook aan dat je een trechterborst hebt, vind ik al reden genoeg om bij meerdere langs te gaan, en te horen hoe zij dit zouden aanpakken..Je hoeft niet naar 10 verschillende te gaan, maar 2 of 3 consulten lijkt mij geen overbodige luxe, andere inzichten zijn soms goed om horen.Daarna kan je nog beslissen wie jou voorkeur heeft.
wendy80 Posted January 6, 2015 Author Posted January 6, 2015 Bedankt voor jullie adviezen. Ik heb me zeker wel goed laten informeren hoor Heb ook goed verteld wat ik wel zou willen en wat niet, ook dmv foto's te laten zien. Ik loop al jaren brochures aan te vragen bij verschillende klinieken en op internet en forums te lezen over de (on)mogelijkheden. Dat deukje tussen mijn borsten is maar heel klein, het valt me nu zelf ook niet op en zoals ik ervaringen van anderen lees en foto's zie, zou dit geen probleem moeten geven. Maar misschien zal ik nog verder kijken bij een andere kliniek. Kan nooit kwaad inderdaad
Guest Miranda80-03 Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 hoi!ik zou ook toch wel nog een extra consult aanvragen bij iemand anders. je zal zien dat er dan ook verschillende dingen gezegd worden. als je dan toch nog steeds het betse gevoel bij de eerste hebt, moet je zeker daar naar toe gaan.succes!
reymen Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 hallo ik heb mij laten operen door dr vanrhentherghem in antwerpen sint-augustinusziekenhuis enop 6 januari ,zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goede chirurg ,had al zeker 10dokters geraadpleegd voor ik naar hem niet ging,had er dadelijk vertrouwen in ,de keuze liet ik aan de dokter over ,hij kiest wat het beste bij u lichaam past en is waar als je dan het resultaat zietMoet nu as maandag eerstepostoperatief concult,ik ben tevreden alleen zijn het ng stenen bollen
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.