Jump to content

Wantnewboobies : 12 juni 2015 : Dr. Vanstraelen

Recommended Posts

Posted

Eindelijk heb ik het verteld tegen mijn moeder dat ik een BV wil !! :)

al reageerde ze weer op haar typische manier: rollen met de ogen en dan zeggen van: ja tis u keuze e...

ik ben 22 en droom hier al jaren van!

mijn zus heeft het laten doen bij dr. Paul Vanstraelen, heeft hier iemand ervaring mee?

mijn zus zegt wel dat hij heel bekwaam is en weet wat hij doet (hij zal nooit iemand megaborsten geven).

Maar hoe vertel ik het tegen mijn vader en andere zus????? Ik ben hier doodnerveus voor want dat is hier typisch thuis dat op alles wat je wil doen er commentaar wordt gegeven of er wordt mee gelachen...

Mijn oudste zus woonde alleen toen ze het heeft laten doen , doen dat was gemakkelijk voor haar ze heeft het nooit gezegd :P al weten wij het wel allemaal ;)

mijn zus gaat met mij mee naar de dokter op consultatie en operatie :)

ik ben echt super blij en ga het zeker nog dit jaar doen !!

wss binnen een 4 tal maanden

2015 is boobiejaar :D!!

Posted

Heeey!

Wat fijn dat je, je droom op korte termijn gaat waarmaken!

Vond het zelf ook lastig om dit thuis te vertellen.

Gelukkig reageerde mijn vader heel positief!

Vooral kenbaar gemaakt wat het mij persoonlijk doet en dat ik er lang over na gedacht had. Hierdoor begreep die het ook een stuk beter en wist die dat het niet een impulsieve actie van mij was om "mooi" te zijn. (Ben soms nogal impulsief). Wat fijn dat je zus met je mee gaat!

Hopelijk reageren je vader en andere zus positief op jouw droom!

Posted

Welkom!

Goed dat je het thuis heb verteld. Ik denk dat je het gewoon moet vertellen aan je vader en zus. Het is jou keuze en iets wat voor jou belangrijk is.

We hebben rechtsboven een zoekbalk vinden en daar zul je wel onderwerpen mee vinden met vanstraelen.

Veel leesplezier!

Posted

Hoi, welkom op het forum!

Ik ken een verhaal over Vanstraelen en dat is niet zo goed afgelopen. Dat was Luxuryboobs die haar borsten bij hem had laten doen, je kan haar verhaal eens lezen. Misschien kan je bij meerdere chirurgen op consult gaan om te kijken wat er allemaal mogelijk is?

Succes met je zoektocht X

Posted

Persoonlijk zou ik niet bij een chirurg gaan waarvan ik wist dat er fouten zijn gemaakt en die weigert om deze te herstellen, maar dat ben ik ;) Ik geef alleen aan wat ik van hem weet.

• 2 weeks later...
Posted

Hallo allemaal in juni is het zover voor mij!!! (Ooh zo gelukkig!!)

In mei ga ik op consultatie maar ik heb een vraagje: laag,medium, of hoog profiel heeft dit te maken met je lichaamsbouw of omtrek of... Zodat de pc zegt dit kan niet bij jou omdat...

Of mag je dit zelf kiezen wat je graag wil?? ☺️

Want ik wil heel graag hoog profiel (ga naar dokter vanstraelen) maar ik ben nu al aan het stressen dat hij dat niet gaat willen geven 😛!

Posted

Dat mag je zelf bepalen, maar je chirurg moet wel rekening houden met de breedte van je borst. Medium profile protheses zijn meestal breder dan high profile dus daar moet je rekening mee houden. Misschien zal hij vinden dat het nep oogt maar dat valt reuze mee, je krijgt met high profile een mooie bolling :)

Posted

Mijn omtrek is 71cm onder de borst en op de borst 77cm

Bedoelen jullie dan als je vrij smal bent dat de pc eerder voor hoog zal kiezen omdat deze minder breed zijn?

Ja dan kan je meer cc's kiezen :) hoeveel ruimte je hebt kan alleen je pc bepalen, daar heeft je omtrek weinig mee te maken

Posted

Het gaat niet om je totale omtrek. Iemand met een smalle omtrek, kan toch brede borsten hebben :)

Als je smalle borsten hebt, dan zal er gauw voor high profile gekozen worden (omdat deze dan beter passen)

Heb je wat bredere borsten, dan kan allebei, maar dan ligt het aan de rekbaarheid van je huid, of je het volume naar voren van een high profile, aan kunt.. .Je huid moet voldoende kunnen rekken :)

Zo zijn er nog een paar scenarios te bedenken:

Hele brede borsten en iemand wil bijvoorbeeld van a naar c, dan wordt medium profile genomen.

Minder brede borsten en iemand wil van a naar c kan ook medium profile (maar eurosilicone en mentor hebben ook een tussenmaat)

Smallere borsten van a naar c: high profile

Hele brede borsten van a naar e: high profile

minder brede borsten van a naar e: high profile (of extra high, ligt aan breedte borst)

smallere borsten van a naar e: extra high profile

In alle gevallen wordt dan gekozen voor een ander aantal cc, omdat elk aantal cc met een bepaald profile een bepaalde breedte heeft :)

Zelf kiezen kan dus niet in die zin.. Je kiest een bepaald 'beeld'... neem een foto mee... En dan kan de pc zien of dat haalbaar is of niet..

Let wel op: sommige pc';s hebben een enorme voorkeur voor een bepaalde prothese. Sommigen plaatsen sowieso medium profile, en dan haal je nooit je beoogde resultaat als je van a naar e wilt, met een smallere borst ;)

Hoop dat dit een beetje duidelijk is... Je moet maar eens in de tabel kijken hier:

http://www.goba.dk/uf/80000_89999/82422/6a1eb450e4087b0e6bf42e7133e55acb.pdf

Dan zie je dat de breedte en projectie al bepaald zijn, en je dus aan de pc moet overlaten, wat het beste bij jou past, als je een bepaald beeld hebt, en een bepaalde borstbreedte en je rekbaarheid :)

xx BB

Posted

Oké mercikes!!

Ik zal wel zien wat het wordt zeker^^ ik heb nu ongeveer maat 75AAAAA en zou graag een goede gevulde c hebben, dus ik hoop dat ze smal genoeg zijn

Dus ik zou het mooi vinden dat mijn borsten ook mooi naar voor 'bollen'

Bedankt voor de uitleg!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.