Ga naar inhoud

Tip: goedkope postoperatieve Bh 11,95


Aanbevolen berichten

Hmm en is dit een goede sportbh voor het dragen na de operatie? Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet kopen voor na de operatie & hoe kun je eigenlijk weten wat voor een maat je dan moet hebben?

Wel een super aanbieding inderdaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm en is dit een goede sportbh voor het dragen na de operatie? Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet kopen voor na de operatie & hoe kun je eigenlijk weten wat voor een maat je dan moet hebben?

Wel een super aanbieding inderdaad!

het is aan te raden verschillende maten te kopen en dan te passen als je je boobs hebt. Welke bh het beste is daar verschillen de meningen nog wel over, hij moet stevig zijn en goed passen. Heeft je pc toevallig geen bh die hij/zij aanraadt? Anders is het vooral uitkiezen wat jij makkelijk vindt. Bijvoorbeeld met een voorsluiting is handig en dat je de bandjes kan verstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is aan te raden verschillende maten te kopen en dan te passen als je je boobs hebt. Welke bh het beste is daar verschillen de meningen nog wel over, hij moet stevig zijn en goed passen. Heeft je pc toevallig geen bh die hij/zij aanraadt? Anders is het vooral uitkiezen wat jij makkelijk vindt. Bijvoorbeeld met een voorsluiting is handig en dat je de bandjes kan verstellen.

Hmm dat klinkt inderdaad erg handig, wat ik heb begrepen is dat in de kliniek je ook een sportbh kunt kopen die hun aanraden, maar dat je die op de dag van je operatie op 1 of andere manier nog niet kunt kopen...

& sinds ik niet nog een keer heen en weer wil rijden en 60 euro aan benzine wil verbruiken moet ik me toch een beetje gaan verdiepen in wat ik zelf kan kopen/bestellen en wat dan het beste is om te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat klinkt inderdaad erg handig, wat ik heb begrepen is dat in de kliniek je ook een sportbh kunt kopen die hun aanraden, maar dat je die op de dag van je operatie op 1 of andere manier nog niet kunt kopen...

& sinds ik niet nog een keer heen en weer wil rijden en 60 euro aan benzine wil verbruiken moet ik me toch een beetje gaan verdiepen in wat ik zelf kan kopen/bestellen en wat dan het beste is om te kopen.

Welke kliniek ga je? Want hun eigen bh's hoeven niet altijd de beste te zijn, die zijn vooral duur. Veel meiden hier hebben de Lipoelastic Pi Extra New, heb ik zelf ook gehad en die is erg fijn. Die is in de maten S/M/L dus dan hoef je er maar een aan te schaffen :) Die kan je kopen op online-care.eu

Voor de rest komt de Triumph Triaction wel eens langs en zo heb je er nog wel meer. Maar er zijn ook meiden die gewoon de heavy sportbh van de Hunkemoller hebben. Die vond ik zelf wat teveel drukken op de wonden maar dat is wederom eigen voorkeur. Als er maar geen beugel in zit. Of een Shockabsorber Run, die kan je dan ook gelijk gebruiken om te sporten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag de lipoelastic pi extra new aanschaffen. Alleen weet ik niet welke maat, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Heb nu een 75A en Nio zei dat ik de triumph moest kopen in een 75D. Zou ik dan een M moeten hebben van de lipoelastic?

Ik twijfel ook, ik denk namelijk ook dat ik die bh wil aanschaffen en ik wil uitkomen op een D/E, maar is dan moeilijk te schatten welke maat je nodig hebt hmm..

& op de site staat dat je hem 2 weken moet dragen en dan een andere, ik zou ook wel willen weten of je deze bh dan ook gewoon de volle 6 weken zou kunnen dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk he! Vraag me af hoe andere dat hebben ingeschat.

En denk dat het over die andere bh na 2 weken meer een verkooppraatje is. Denk dat je de lipoelastic gewoon 6 weken kan dragen, en anders heb ik ook nog de triumph die Nio mij voorstelde. Zou er sowieso meerdere aanschaffen, als de 1 in de was zit kan je de andere aantrekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa dat was ik sowieso van plan :) denk dat ik donderdag met mn consult het nog even navraag,

Ik twijfel wel, bij een D zou je denk ik dan M/L nodig hebben, misschien dat er mensen zijn die deze bh gehad hebben en het ons kunnen vertellen hahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja moeilijk he! Vraag me af hoe andere dat hebben ingeschat.

En denk dat het over die andere bh na 2 weken meer een verkooppraatje is. Denk dat je de lipoelastic gewoon 6 weken kan dragen, en anders heb ik ook nog de triumph die Nio mij voorstelde. Zou er sowieso meerdere aanschaffen, als de 1 in de was zit kan je de andere aantrekken.

Hi ik ben nu 2 weken po ben vandaag op controle geweest, ik draag ook de lipoelastic pi extra en mij is vandaag verteld dat ie prima is en dat ik hem gewoon kan blijven dragen hoef geen andere te halen. Ik draag kleding maat M heb dus ook deze maat besteld bij online care en zit bij mij prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze ook gedragen, en nog steeds af en toe 's nachts. Ze zitten heerlijk! Ik heb gewoon gekeken in de tabel die op de site vermeld staat. Daar kun je prima je maat uithalen. Ik had zelf 75A en heb 320/305 CC gekregen. Een M zat (en zit) mij perfect. Ik heb er 2 besteld, zodat je ze om de dag even kunt uitwassen en dan de andere aan. Ik heb wel na een paar weken 2 andere sport BH's aangeschaft (de Lipoelastic PI Unique, zit ook fantastisch trouwens, en de Triumph Triaction Work out) maar ook met het idee dat ik die altijd nog kon gebruiken hierna om mee te sporten. De Lipo PI Extra New is alleen een compressie BH, en een sport BH geeft meer ondersteuning. Ik vond die Lipo's wel echt héél lekker zitten. Goede prijs kwaliteitverhouding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hmm dat klinkt inderdaad erg handig, wat ik heb begrepen is dat in de kliniek je ook een sportbh kunt kopen die hun aanraden, maar dat je die op de dag van je operatie op 1 of andere manier nog niet kunt kopen...

& sinds ik niet nog een keer heen en weer wil rijden en 60 euro aan benzine wil verbruiken moet ik me toch een beetje gaan verdiepen in wat ik zelf kan kopen/bestellen en wat dan het beste is om te kopen.

hoe weet je dat ? mij heeft iemand gezegd dat je die wel meteen aan moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben heel erg benieuwd naar hoe de Triumph Tri-Action en de Lipoelastic PI Extra New staan.

Ik ben nog niet zo ver dat ik al een datum gepland heb, maar wel al aan het rondkijken natuurlijk :)

Heeft iemand hier foto's van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.