MissyK

Tip: goedkope postoperatieve Bh 11,95

Recommended Posts

Hmm en is dit een goede sportbh voor het dragen na de operatie? Ik heb werkelijk geen idee wat ik moet kopen voor na de operatie & hoe kun je eigenlijk weten wat voor een maat je dan moet hebben?

Wel een super aanbieding inderdaad!

het is aan te raden verschillende maten te kopen en dan te passen als je je boobs hebt. Welke bh het beste is daar verschillen de meningen nog wel over, hij moet stevig zijn en goed passen. Heeft je pc toevallig geen bh die hij/zij aanraadt? Anders is het vooral uitkiezen wat jij makkelijk vindt. Bijvoorbeeld met een voorsluiting is handig en dat je de bandjes kan verstellen.

Hmm dat klinkt inderdaad erg handig, wat ik heb begrepen is dat in de kliniek je ook een sportbh kunt kopen die hun aanraden, maar dat je die op de dag van je operatie op 1 of andere manier nog niet kunt kopen...

& sinds ik niet nog een keer heen en weer wil rijden en 60 euro aan benzine wil verbruiken moet ik me toch een beetje gaan verdiepen in wat ik zelf kan kopen/bestellen en wat dan het beste is om te kopen.

Welke kliniek ga je? Want hun eigen bh's hoeven niet altijd de beste te zijn, die zijn vooral duur. Veel meiden hier hebben de Lipoelastic Pi Extra New, heb ik zelf ook gehad en die is erg fijn. Die is in de maten S/M/L dus dan hoef je er maar een aan te schaffen

Die kan je kopen op online-care.eu

Voor de rest komt de Triumph Triaction wel eens langs en zo heb je er nog wel meer. Maar er zijn ook meiden die gewoon de heavy sportbh van de Hunkemoller hebben. Die vond ik zelf wat teveel drukken op de wonden maar dat is wederom eigen voorkeur. Als er maar geen beugel in zit. Of een Shockabsorber Run, die kan je dan ook gelijk gebruiken om te sporten

Ik ga naar de wellness kliniek..

Zijn er dan bepaalde punten waar je echt op moet letten met het aanschaffen van zo'n sportbh? hij moet wel redelijk strak zitten had ik begrepen?

de Lipoelastic Pi Extra New is qua prijsklasse wel goed te doen zeg

Ik wil graag de lipoelastic pi extra new aanschaffen. Alleen weet ik niet welke maat, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Heb nu een 75A en Nio zei dat ik de triumph moest kopen in een 75D. Zou ik dan een M moeten hebben van de lipoelastic?

Ik twijfel ook, ik denk namelijk ook dat ik die bh wil aanschaffen en ik wil uitkomen op een D/E, maar is dan moeilijk te schatten welke maat je nodig hebt hmm..

& op de site staat dat je hem 2 weken moet dragen en dan een andere, ik zou ook wel willen weten of je deze bh dan ook gewoon de volle 6 weken zou kunnen dragen..

Ja moeilijk he! Vraag me af hoe andere dat hebben ingeschat.

En denk dat het over die andere bh na 2 weken meer een verkooppraatje is. Denk dat je de lipoelastic gewoon 6 weken kan dragen, en anders heb ik ook nog de triumph die Nio mij voorstelde. Zou er sowieso meerdere aanschaffen, als de 1 in de was zit kan je de andere aantrekken.

Jaa dat was ik sowieso van plan

denk dat ik donderdag met mn consult het nog even navraag,

Ik twijfel wel, bij een D zou je denk ik dan M/L nodig hebben, misschien dat er mensen zijn die deze bh gehad hebben en het ons kunnen vertellen hahah!

Zou je het me nog even willen laten weten als je het hebt gevraagd?

Haha ja hoop ook dat iemand het weet.

Ik word donderdag al geopereerd. Succes met je consult!

Ja ik zal eens opzoeken of ik er meer over kan vinden, misschien dat nog iemand hierop reageert.

Dankjewel, jij dan succes met je operatie hé

Hi ik ben nu 2 weken po ben vandaag op controle geweest, ik draag ook de lipoelastic pi extra en mij is vandaag verteld dat ie prima is en dat ik hem gewoon kan blijven dragen hoef geen andere te halen. Ik draag kleding maat M heb dus ook deze maat besteld bij online care en zit bij mij prima.

Hey bedankt voor je reactie! Ja de maat is vooral hetgene waar ik nu mee zit. Heb nu voor mn bv kledingmaat XS maar denk dat ik die straks niet meer pas. Denk je dat ik dan het beste een S kan nemen? Of M?