Jump to content

(Newbie) Meningen nodig over mijn voorsituatie en PC keuze?

createmyname101

Recommended Posts

Posted

Hey, al jullie geweldige dames!

Enkele weken geleden heb ik een account gemaakt op dit heerlijke forum, ik wist niet dat het bestond... Een tijdje lang zat ik te browsen op RealSelf, een engelstalige website met verslagen, foto's en meer. Nu zit ik toch wel eventjes te 'stalken' op dit forum en heb ik enorm veel bijgeleerd!

Mijn eigen voorstellen op dit forum is al een stapje dichterbij mijn new boobies :)

Nu heb ik wel een soort van probleem? Ik heb het gevoel dat mijn voorsituatie vrij bijzonder is dus zou ik graag een aantal meningen willen horen van jullie.

Ik ben van Aziatische afkomst waardoor ik enorm weinig weeg, maar als je mij ziet dan zou je dat niet zeggen, ik eet dan ook enorm veel en maak gebruik van mijn tijdelijke razendsnelle metabolisme nu ik nog jong ben!

Momenteel ben ik 22 jaar oud (kinderloos en geen kinderwens!) en ik draag een ultra push up maat B70.. toch blijft er een ruimte vanboven in de cups. Maar een A of AA cup is dan weer te smal?

Ikzelf ben 1.60m en weeg 42kg (mijn streefgewicht is 45-50kg). Is het mogelijk dat ik te slank ben voor implantaten? Dat is wel mijn allergrootste zorg :(

Na wat onderzoek op het forum heb ik beslist om naar de volgende PC'en op consult te gaan:

Plovier

Demeyere

Vandervoort

Molderez

Mijn wish boobies zijn enorm groot, ik wil graag voor de 'busty petite' look gaan :) Maar niet dat het 2 aparte neppe bollen zijn natuurlijk! Het liefste zou ik 400-500CC willen en dat dual plane.

Hopelijk kan ik een paar meningen los krijgen?

Posted

Hey meid

Ikzelf ben niet zo dun als jij maar heb hier nog wel magere meiden zien passeren dus denk niet dat je te dun bent hoor ;)

Daarnaast denk ik dat te kleine boobs vaker voor komt bij dunne personen bij gebrek aan vet :D als je snapt Wat ik bedoel

AnyWay ikzelf ben bij de Meyere geweest hij is wel voorstander van voor de spier plaatsing

Tenzij het niet anders kan (mss dat je te weinig eigen weefsel hebt en dus niet voor de spier kan)

Maar je hebt al een heel lijstje aan pc's ik zou zeggen ga eens horen bij ze je gaat zeker een duidelijker beeld krijgen van wat kan en wat niet

Veel succes!

Posted

Ik kan niet wachten om op consult te gaan, momenteel ben ik nog steeds aan het sparen, maar tegen de zomer zou ik al het geld al bijeen moeten hebben voor de eigenlijke operatie :) So excited!

Hopelijk kan ik mijn gewenste DD+ cup krijgen zonder dat het van die epische bollen zijn.

Posted

Hoihoi, welkom op het forum!

Gezien je voorsituatie en wens zou ik sowieso langsgaan bij dr. Plovier, die is van groot. Dr. De Meyere is misschien niks voor jou, zoals Ruitje zegt plaatst hij vaak voor de spier en zal hij bij jou niet al te groot willen gaan of achter de spier, wat hij minder vaak doet. Vandevoort is ook een goede, die heeft bij DD+ hier op het forum een paar aardige jetsers gemaakt ;) Ik weet niet waar je woont maar eventueel is dr. Nio ook wel wat voor jou, die plaatst zowel voor als achter de spier en opereert in Rotterdam en Amsterdam.

Ga vooral bij meerdere pc's langs en laat je niet te snel af praten van je wens, heel veel is mogelijk ook al ben je slank :) Elke pc heeft zo zijn voorkeur dus je kansen spreiden is altijd een goed idee!

Succes met je zoektocht!

Trouwens, ik wil nog even toevoegen dat epische bollen zoals jij ze noemt heel moeilijk te bereiken zijn. Als je hier op het forum kijkt zie je zelfs dames met 1000+ cc nog een natuurlijk effect behalen. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken

Posted

Dat is wel goed om te weten! Ik ben misschien wel dun maar nu niet om te zeggen graatmager.. Misschien dat ik later wat foto's in mijn galerij zet van mijn voor situatie. Het zou echt zonde zijn moesten ze mij maar +/- 200cc geven terwijl mijn lichaam misschien meer zou aankunnen. Plovier blijft tot nu toe mijn nr. 1 keuze vanwege zijn 'liefde' voor grotere borsten. Ik heb al veel gehoord over dr. Nio maar dat is mss wat ver vrees ik, momenteel woon ik in de Kempen (soms ook in de Limburg waar mijn vriendje woont).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.