Jump to content

Belgium breast clinic

chargie

Recommended Posts

Posted

Jeej, heb het eindelijk besloten voor een borstvergroting bij verdonck bij Belgium breast clinic!!

super zenuwachtig!! 5 januari heb ik mijn eerste gesprek!!

heb al zoveel goeie dingen gehoord van hem

Posted

Super goed!!! Hij was een aangename man. Ik neem een 300 cc en ik heb nu een a cup. Zijn er mensen die ook een 300 cc want vind dat zo moeilijk in te schatten met die prothesen

Posted

Hoii Chargie!

Met welke prothese werkt hij in die kliniek en wat is de prijs?
Ben benieuwd of het vergelijkbaar is met de Wellnesskliniek.

Ik ben nu bijna een jaar PO en heb 300 cc gekregen in de Wellnesskliniek.
Hier gebruikt hij de Monobloc softone prothese.

Als je me toevoegt als vriend kan je mijn foto's bekijken.

Groetjes

Nath

Posted

Dezelfde prothesen als bij wellness. 2595 euro kosten ze met alles inbegrepen.

Ik ben 1m75 en weeg 55 kilo en heb nu een grote A.

Mijn operatie staat al vast de 15de januari!!! Ben echt zenuwachtig maar ben bang

Dat die 300 cx te klein ga zijn maar hij zei wel dat dat het natuurlijkste is groetjesssss x

Posted

Mijn datum staat al vast trouwens!!! 15 januari zal ik mijn nieuwe bby's hebben.

Posted

Super! Dat zal er snel zijn, wat spannend!

Plaatst hij voor de spier?

Ik heb ook een (kleine)A, maar draag maximizers 75C (heb een te brede rug voor kleinere maat) om toch iets te hebben.

Eigenlijk kan je dus stellen dat ik elke dag al met protheses rondloop, haha.

Ik denk er ook over om 300cc te laten plaatsen, maar heb mijn eerste consult pas volgende week.

Ik ben dus zeker benieuwd naar jouw resultaat en bevindingen!

Posted

Ja ze worden achter mijn spier geplaatst. Ben wel super zenuwachtig, vooral omdat ik nooit een operatie heb meegemaakt. En de pijn vooral. Ik ben ook super dun wat ook rrn complex is van mij. Ik heb nog geen foto's . Enkel mijn profielfoto is van een fotoshoot van vorig jaar.. Zo je kan zien ben ik wel super plat :/

Posted

Ik denk dat ik zelfs nog platter ben, hihi...

Vooral sinds mijn zwangerschappen. De rest van mijn lichaam is mooi hersteld,terug slank, geen striemen,...

Maar mijn borsten zijn precies opeens verdwenen :103:

Ik heb ook nog geen foto's, zou ze misschien eens moeten maken.

Voor de operatie probeer ik me gerust te stellen: 'zo veel erger dan een bevalling zonder verdoving kan het toch niet zijn he' :1:

aar daar ben je natuurlijk sneller van hersteld...

Ik heb vooral een beetje moeite met het laten snijden in een gezond lichaam.

Als er dan complicaties zijn, ga ik mezelf echt vervloeken.

Plaatst jouw pc bij jou achter de spier omdat je te weinig borstweefsel hebt? Want dan vrees ik er ook voor bij mezelf...

Posted

Ja idd.. Ook die litekkens ben ik bang voor. Verdonck plaatst ze altijd achter de spier. Hij staat blijkbaar wel gekend voor dat. Ik ben nu wel gestopt met roken omdat hij dat wel aanraadde voor de operatie omdat je rapper complicaties kunt krijgen en een tragere geneesproces.

Posted

Ik ga o.a. op consult gaan bij Dr. De Meyere, en die plaatst dan weer zo veel mogelijk voor de spier.

Aangezien ik vrij plat ben, hoop ik dus dat dit kan. Want als ik op zijn website de pro's en contra's van voor en achter de spier lees, heb ik precies niet zo veel zin in achter de spier :mellow: .

Ik hoop ook een beetje dat de 2 pc's waar ik langs ga elkaar niet te veel tegenspreken, want dan weet ik het helemáál niet meer.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.