Barb wire Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Hi girls... Ik was eens benieuwd naar jullie goede voornemens voor 2015... Wat ga je zeker niet meer doen en wat wil je absoluut veranderen komend jaar??? Alvast een Schitterend eindjaar straks en een hoopvol gelukkig nieuwjaar vol nieuwe kansen!!! Dikke kus Barb xxx
Ruitje Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Geen voornemens enkel proberen te zorgen dat volgend jaar beter zal zijn als vorig jaar Voor jou ook een fijne uiteinde! En al wat wenselijk is voor 2015! X
Boho Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Ik heb me voorgenomen om deze zomer zonder vertraging af te studeren en voor de rest vooral standaard dingen als meer naar de sportschool gaan wat ik uiteindelijk toch niet doe haha. Gelukkig nieuwjaar meisjes X
Boobs2015 Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Keihard werken en alles op alles zetten om mij doelen te halen. Het afgelopen jaar was een goed jaar...2015 wordt een nog beter jaar!!!Een goeduiteinde en een knallend nieuw jaar dames.... muah van mij...
Vicky1993 Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Morgen stoppen met roken en 15 januari mn boobies! Fijne jaarwisseling iedereen!
Wonka Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Ik zat te denken aan scriptie afmaken, boobs, bul halen, mooie motorreis maken, verhuizen naar new york. Zoiets. 2015 lijkt me wel wat in ieder geval
marjon_nl Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Gelukkig nieuwjaar iedereen!! Dat het voor iedereen een jaar mogen waarin dromen mogen uitkomen met veel geluk en vooral gezondheid! Mijn goede voornemens? Eigenlijk zou wat meer sporten wel goed zijn , nu hopen dat dat ook gaat lukken!
Guest Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Ik doe nooit aan goede voornemens op 1 januari Ga gewoon verder met de doelen te halen die ik voor mezelf al had.
best_boobie Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Ik doe nooit aan goede voornemens op 1 januari Ga gewoon verder met de doelen te halen die ik voor mezelf al had. Ik doe ook niet aan goede voornemens idd Als ik iets wil veranderen, doe ik dat direct nadat ik zeker weet dat ik dat wil (of liefst doe ik het dan gisteren haha) Heel veel succes iedereen met de goede voornemens als je ze wél hebt xx BB
Guest Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Ik heb ook niet echt goede voornemens, maar had me wel voorgenomen om het hardlopen weer op te pakken, zo na de borstvergroting morgen 8 weken geleden. Dus dat ga ik doen, morgenochtend 8.30 begin ik weer. Verder, weer wat gezonder eten en minder drinken (lees: alleen in het weekend een wijntje en niet elke avond tijdens het koken eentje ) en wat minder suiker, snoep en koek en wat gezonder eten. Buikspieroefeningen doen. Gewoon weer wat meer in shape komen, afvallen hoeft nog niet eens zo zeer, maar wat gestroomlijnder. Buikje mag wel wat minder nu weer. Succes!
Kim1985 Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 mijn voornemen is..... tatataddadaaaaaVooral genieten van mijn Boobies!!!!!hahahah iedereen succes!!!Kus
LoveStits Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Ik doe niet aan voornemens.Maar het idee dat ik dit jaar heerlijk in een bikini kan rondhuppelen en dragen wat ik wil. En mooie lingerie aan kan maakt het vooruitzicht op mijn jaar wel aangenamer.Verder hoop ik dit jaar dat iedereen gezond blijft, heel veel liefde ontvangt en geeft en al zn dromen waar maakt!Happy newyear!!xx
Moeder Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Mijn voornemen is mezelf schofterig vies verwennen...houdt in..:dikke tieten deze maand..uiteraard hoor hier lingerie bij (spreekt vanzelf dat er elke dag een nieuw setje komt en een week heeft 7 dgn) En nieuwe garderobe want die dikke tieten passen niet meer in mn blousjes en jassen... Ogen laseren. En hopelijk nu echt dat motorrijles.. Of ik aan einde van mn wensenlijstje nog een scheidingsmakelaar nodig ben moet nog blijken:p
Guest Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Het is 2 januari bijna 8.30, het moment van mijn eerste (en enige) goede voornemen is aangebroken. Hardlopen! Maar... het is koud en nat en donker en het waait... bah dat vind ik niet fijn. Het is dat ik heb afgesproken anders had ik er mooi 3 januari van gemaakt
best_boobie Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Mijn voornemen is mezelf schofterig vies verwennen...houdt in..:dikke tieten deze maand..uiteraard hoor hier lingerie bij (spreekt vanzelf dat er elke dag een nieuw setje komt en een week heeft 7 dgn) En nieuwe garderobe want die dikke tieten passen niet meer in mn blousjes en jassen... Ogen laseren. En hopelijk nu echt dat motorrijles.. Of ik aan einde van mn wensenlijstje nog een scheidingsmakelaar nodig ben moet nog blijken:p Wat ben je toch een heerlijk gek mens
marjon_nl Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ohw geweldig!!! Hele goed voornemens Moeder :D
Ariël Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Genieten van mijn nieuwe boobies. Afgelopen dinsdag nieuwe gekregen haha. Verder mijn laatste 10 kilo afvallen. zodat ik de -70kilo aangetikt heb en dan ook ook nog eens naar de sportschool gaan in de hoop mijn benen wat strakker te krijgen! Mooi lingerie kopen. En nou ik kan nog wel even doorgaan eigenlijk haha
Guest Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Bij Hunkemoller nu heel veel lingerie 50% korting, ook die van Sylvie! Heb een paar mooie sets gekocht alvast, dus met dat verwennen zit het wel goed
Pommecaramelle Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik zou moeten stoppen met roken :-( en ik kijk er echt naar uit om eindelijk (als het kan mooie? borsten te hebben :-)
Boho Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Bij Hunkemoller nu heel veel lingerie 50% korting, ook die van Sylvie! Heb een paar mooie sets gekocht alvast, dus met dat verwennen zit het wel goed En bij de Bijenkorf, Triumph en Intimissimi
Linapinda Posted January 5, 2015 Posted January 5, 2015 Geen geld meer uitgeven aan junkfood maar bij Pleasurements uitgeven aan de Bhs die bij de broekjes passen die ik al heb.
marjon_nl Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Het meer sporten is tot nu toe nog gelukt ! Ben gisteren voor het eerst weer geweest dit jaar en dan donderdag weer.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.