Jump to content

Ameerah : december 2014 : Dr. Verbist : Berchem

Recommended Posts

Posted

Ik was gisteren 2 weken po. Sinds een paar dagen heb ik langs de binnekant van mn linker borst een uitstulping en nu voel ik daar ook iets wat lijkt als een gat. Ongeveer 2 cm. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ben enorm ongerust en mag pas volgende week op afspraak bij mn dokter.

Posted

Geen idee, maar wie is je pc en waar ben je geopereerd?

Lijkt mij niet hoor dat je implantaat nu al stuk zou zijn.

Posted

Als aanvulling op het bericht van Jane, als je je echt zorgen maakt moet je gewoon bellen met je PC hoor

Posted

Zou toch wel heel straf zijn he. Dacht dat je wel echt een serieus verkeerde beweging moest doen voor je een lek of scheur had... maar beeld het me echt niet in

Mn vriend voelt het ook. Door dr Verbist in ziekenhuis van Mortsel. Voor de rest ben ik heel tevreden en resultaat is super.

Posted

Inderdaad, ik zou eisen dat ik op vrijdag langs kan komen, dat ze morgen en 1-1 dicht zijn snap ik maar zou echt eisen om 02-01 de pc of plaatsvervangend pc te zien.

Posted

Ik zou allereerst niet teveel stressen, daar schiet je helemaal niks mee op. Het kan best zijn dat je de rimpels van je implantaat voelt of dat er nog wat vocht zit. Ik heb ook af en toe wel wat gekke dingen gevoeld maar die zijn vanzelf weggetrokken.

Zoals de andere dames al zeggen, heb je al gebeld om te vragen of je eerder bij je pc langs mag? Die kan het beste kijken of er iets aan de hand is. Misschien kan je zelfs morgen nog even langskomen, zodat hij er even naar kan kijken.

Waarschijnlijk is er een goede verklaring voor, protheses scheuren niet zomaar :) Succes!

Posted

Ja mss die rimpels kan wel. Ik bel haar morgenvroeg meteen op. Bedankt voor jullie reacties meisjes

Weet je al wat meer? :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.