Jump to content

Gezocht: bv mama's die van slap naar weer vol gingen( waar ik mag spieken)

Cmgiess

Recommended Posts

Posted

"Zwangerschappen en borstvoeding geven is het mooiste wat je kan overkomen"

Ja op dat moment wel ja ;),Maar daarna zakte bij mij de hele boel in elkaar.

en nu ik weet dat nr 4 dan echt de laatste is geweest, is het tijd om aan mijzelf te denken. :)

Ik zal me even uitgebreider voorstellen:

Cmgiess heb ik mij maar genoemd , 36 jaar jong en in het bezit van 4 kleine mannen, (6,5,3 en 1,5).

Bij de eerste zwangerschap groeide mijn Fcup naar een G en na de borstvoeding van 10 maanden terug naar een slappe C.

de 2e van C naar G en weer terug naar slappe C

de 3e van slappe C naar H en weer terug naar slappe B

en de 4e van B naar H naar ..... Vel met tepels ( de welbekende maximizers vullen de boel nog niet op)

Hoewel ik de bh's maar een beetje koop op de gok, want het beetje wat er nu zit is te breed voor de cups, maar vult verder niets op.

en nu , nu mag ik nieuwe borsten kopen!Want bloot lopen of in bikini doe ik liever niet meer.
Manlief vind het niet nodig ( de schat) maar begrijp dat het voor mij wel nodig is.
Maar dan wel op de juiste manier en niet maar wat gaan doen bij de eerste de beste.
Mijn lichaam is eigenlijk redelijk strak na de 4 zwangerschappen maar de borsten nee ,, die doen niet mee.

Maar nu de grote vraag, hoe goed kan het weer komen met een paar nieuwe borsten.

ZIjn er moeders hier die mij kunnen helpen in het maken van een keuze?
Bij wie ik in de galerij de voor en na situatie mag bekijken? ( ik heb ook een album met voor foto's geplaatst in de privemap)

Bij wie ben jij onder het mes geweest? en is het nu ook naar wens?

Wat weet ik al wel?
Rond is waarschijnlijk de beste opvulling.
Ik moet terug naar wat mijn vroeger cupmaat was , lees hoeveel vel er op gevuld moet worden.

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn post!!

Liefs

Cmgiess

Posted

Hoi, hier ook een mama van 41 met na 3 kinderen nog maar een slappe A-cup. Ik heb onlangs van dr. Nio mooie borsten gekregen :) Stuur me maar een vriendjesverzoek dan voeg ik je toe. Succes met rondkijken en je uiteindelijke beslissing!

Posted

Hoi Cmgiess,

hier ook een mama, alleen van "slechts" 1 kindje. Je mag mij toevoegen als je wil :)

Heel veel succes met kijken, kiezen en straks terug mooie borsten! Er staat al onwijs veel geschreven, even zoeken en bingo.

Ohw en niet te vergeten natuurlijk, van harte welkom!!! :48:

Posted

Hoi! Welkom hier :) ik heb mijn twee zonen borstvoeding gegeven en ging van een stevige A naar een slappe aa. Kijk gerust tussen mijn foto's, volgens mij wel eerst vriendjes worden om alles te zien. Mijn voorsituatie was wel kleiner dan die van jou maar dat maakt niet uit. Ik ben vorige week geholpen in de Velthuis Kliniek in Hilversum en daar meer dan tevreden over. Heb overigens wel anatomische protheses omdat dat het beste zou passen bij mij.

Veel leesplezier!

Posted

Ik ben ook moeder van 3 kinderen en had ook een slappe c overgehouden. In mijn bh was het meer huid dan borst.

Ruim een jaar geleden ben ik geopereerd door dr. de Meyere in Gent. Ik heb geen borstlift gedaan, maar alleen mijn borsten laten vullen zeg maar.

Als je mij een verzoekje stuurt dan kun je mijn foto's bekijken.

Posted

Heeeeey....ik ben ook een mama van zes schatten van kinderen en heb telkens borstvoeding gegeven,acht weken geleden heb ik bij Plovier een borstvergroting ondergaan met een schitterend resultaat...echt een aanrader!!!

Ook mij mag je een vriendschaps verzoekje sturen...xxx

Posted

Hoi,

Ik ben mama van 2 kindjes en had een redelijke c, maar nu een lege B.

Ik ben nu 5 weken geleden geopereerd, ze geven aan dat het zeker drie maanden duurt voordat je borsten zijn zoals ze worden (alle zwelling moet eruit, ze moeten zakken, soepel worden, etc etc.). De laatste foto's zijn van 3 weken na po. Daar vind ik ze nog onnatuurlijk, dat wordt steeds een beetje beter. Ik heb ze onder de spier geplaatst, vanwege weinig borstweefsel en dunnere huid (smal van boven).

Tot nu toe verder wel tevreden, ook het litteken lijkt goed te herstellen. Nog steeds wel wat kleine pijntjes maar schijnbaar is geduld een schone zaak..

Ik ben geopereerd door dr. Schietecatte (aestetic beauty Clinics in Veldhoven). 300 cc rond.

Groetjes

Posted

Hier nog een mama van 2 kids als je mn foto's wil bekijken kan je me een vriendschapsverzoek sturen.

Als je mn foto's bekijkt ik heb vorige week mn 2e bv gehad is een herstel geweest van de eerste die ik in augustus heb gehad.

Posted

Hier ook een mama van 3 knullen.

9,2 en 1 jaar.

Je kunt mijn foto's zien in mijn albums.

Ik ging 2 jaar na 1e bevalling voor het eerst onder het mes, van 75b naar 75c (helaas) en ik ben 27-11 naar dr. Nio geweest en ben nu herstellende van 800cc.

• 4 weeks later...
Posted

Nou mijn eerste intake is gepland! 23 feb. bij Nio.

ik ben heel benieuwd wat meneer mij kan bieden, samen met manlief loop ik ( bijna) dagelijks de galerij af naar wat het zou kunnen worden!

Posted

Spannend Cmgiess!!

Mijn voor situatie is echt bijna de jouwe.
Ik ga 11 feb naar van Straten, ben zo benieuwd wat hij me aan gaat raden.
Ga jij nog meerdere consults plannen?

Posted

Ooh ten eerste goede keus!

Maar grappig ik ben ook 36 en 4 kids (8,6,4,3)

Ging van kind naar mind aan de borst intotaal 6 jaar aan 1 stuk door gevoed.

En toen waren mijn borsten weg...compleet weg!

1e keer anatomisch 380 gekregen en ontevreden.

Nu 1 werk geleden wissel gehad, rond en tot nu tod helemaal happy!

Ben bij dr. Nio geweest in slaz.

Ben erg tevreden over deze arts, dus goede keus als je aan mij vraagt :)

Posted

Zo herkenbaar ook hoe je borsten er nu uit zien hadden de mijne kunnen zijn ;)

Heb ook 4 kids.... nu afspraak staan bij diana gabriels en overweeg een afspraak te maken bij dr. Nio.

Lees met je mee en kijk graag mee naar de foto's van jouw reacties.

Posted

Hoi, ik ben mama van een dochter van 15 maanden. Ik ovetweeg ook een bv met een kleine lift. Ik heb vandaag weer een consult, dit keer bij bergman kliniek.

Posted

Ik heb ook 2 kids ook een slappe tiet al vondt de pc me huid strak alleen me tepels hangen. Maar ik kan maar 330cc xp hoop dat ze wel stuk groter worden ben wel beetje bang dat ik dit te weinig vindt

Maar ben wel smal borstkas is maar hooguit 65 cm breed ik ben te smal voor keer cc. Ben 1.63 en 50 kg

Posted

Zijn er mama's die ik toe mag voegen waarbij ik ook eens mag spieken?

Ik wil graag weten of ik het zonder lift zou kunnen, en hoe groot het dan zou worden.

Posted

hoi hoi, hier nog een mama van twee kinderen en allebei hebben ze borstvoeding gehad.

was na mijn eerste snel weer op oud gewicht en ben daarna nog eens 22 kilo afgevallen.

en ging dus van 80 c naar een 80 b.

met tweede zwangerschap heel tevreden over de groote van mn borsten haha had ineens een grote D

maar daarna was het helemaal gebeurt en is er niet veel van over gebleven en het verschil in borst is ook groter geworden.

morgen heb ik mijn intake bij Frans straten ben benieuwd wat hij adviseerd. :D

Posted

hoi hoi, hier nog een mama van twee kinderen en allebei hebben ze borstvoeding gehad.

was na mijn eerste snel weer op oud gewicht en ben daarna nog eens 22 kilo afgevallen.

en ging dus van 80 c naar een 80 b.

met tweede zwangerschap heel tevreden over de groote van mn borsten haha had ineens een grote D

maar daarna was het helemaal gebeurt en is er niet veel van over gebleven en het verschil in borst is ook groter geworden.

morgen heb ik mijn intake bij Frans straten ben benieuwd wat hij adviseerd. :D

Spannend!! Heb je al een idee wat je wilt?

Posted

Spannend!! Heb je al een idee wat je wilt?

Vind t idd wel spannend, zou wel graag naar een volle D willen. Denk dat dat wel past bij mijn figuur :)

Posted

Hoi! Hier nog een mama ben van een kleine C75 naar theezakjes AA75 gegaan.. Na borstvoeding en 24 kilo te zijn afgevallen weinig meer over gebleven.. Nu binnenkort nieuwe borsten bij dr Nio :-) Zou ook graag willen spieken hoe het bij jullie is geworden vind het allemaal erg spannend! Maar erg fijn om op dit forum alle informatie en ervaringen te lezen!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.