Kayltje Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Goedenavond, ik zal me even voorstellen ik ben kaylee en heb 7 weken geleden een borstvergroting gehad met hi sillimed prothese. Ik heb gisteren contact gehad met accz klinieken omdat ik me prothese heel erg voel bij me rechter borst, ik heb foto's gestuurd en hun vertelde mij dat het nog zwelling is. Heeft iemand dit ook gehad ??
best_boobie Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum! Hm.. ik heb er niet zo veel ervaring mee, met de silimed, omdat ze niet veel gebruikt worden.. Maar vocht kan nog langer voor komen idd.. Echter.. Het moet niet te veel vocht zijn natuurlijk.. Zouden wij ook eens een foto mogen zien? Silimed moet namelijk wel binnen 3 weken op zn plek zitten, omdat deze niet zoals andere prothesen nog na verloop van tijd op hun plek gaan zakken. Je zou een foto in de galerij kunnen plaatsen als je wilt. Wil je dat niet, dan is dat natuurlijk ook begrijpelijk Je kunt hem zo afschermen, dat alleen vrienden (hier op het forum) en administratoren hem kunnen zien. Hoop dat het vocht snel bij je afneemt en alles mooi geneest xx BB
Kayltje Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Thanks voor de reactie! Ik zal wel eventjes foto's maken zometeen.Daar was ik ook al achter dat ze niet veel gebruikt worden maar dat komt omdat ze niet zo bekend zijn nog in nl. Xx
M.elaniee Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Hey, Ik heb deze implantaten ook. Aan de rechter onder/zijkant voel ik de prothese ook. Krijg er steeds meer last van. Heb zelfs nu regelmatig stekende pijn.. Doet het bij jou ook pijn als je het aanraakt? Hoop voor je dat het gewoon nog wat zwelling is.