Kayltje Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Goedenavond, ik zal me even voorstellen ik ben kaylee en heb 7 weken geleden een borstvergroting gehad met hi sillimed prothese. Ik heb gisteren contact gehad met accz klinieken omdat ik me prothese heel erg voel bij me rechter borst, ik heb foto's gestuurd en hun vertelde mij dat het nog zwelling is. Heeft iemand dit ook gehad ??
best_boobie Posted December 30, 2014 Posted December 30, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum! Hm.. ik heb er niet zo veel ervaring mee, met de silimed, omdat ze niet veel gebruikt worden.. Maar vocht kan nog langer voor komen idd.. Echter.. Het moet niet te veel vocht zijn natuurlijk.. Zouden wij ook eens een foto mogen zien? Silimed moet namelijk wel binnen 3 weken op zn plek zitten, omdat deze niet zoals andere prothesen nog na verloop van tijd op hun plek gaan zakken. Je zou een foto in de galerij kunnen plaatsen als je wilt. Wil je dat niet, dan is dat natuurlijk ook begrijpelijk Je kunt hem zo afschermen, dat alleen vrienden (hier op het forum) en administratoren hem kunnen zien. Hoop dat het vocht snel bij je afneemt en alles mooi geneest xx BB
Kayltje Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Thanks voor de reactie! Ik zal wel eventjes foto's maken zometeen.Daar was ik ook al achter dat ze niet veel gebruikt worden maar dat komt omdat ze niet zo bekend zijn nog in nl. Xx
M.elaniee Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Hey, Ik heb deze implantaten ook. Aan de rechter onder/zijkant voel ik de prothese ook. Krijg er steeds meer last van. Heb zelfs nu regelmatig stekende pijn.. Doet het bij jou ook pijn als je het aanraakt? Hoop voor je dat het gewoon nog wat zwelling is.
best_boobie Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Ze zijn wel bekend, maar worden niet veel gebruikt door de nadelen bij een wissel... Ze zijn zo lastig te verwijderen.. En soms wil je later toch gewoon groter, of na een zwangerschap als alles wat meer is gaan hangen.. Dat is de reden waarom ze niet veel gebruikt worden Maar ben benieuwd naar je foto's Xx BB
Kayltje Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Foto's uploaden via me telefoon lukt niet, ben sowieso nog niet echt handig op deze site, zodra ik thuis ben probeer ik het even via de laptop!Ik voel hem juist aan de bovenkant en onder totaal niet, steken zijn heel normaal en zelfs over een jaar kan je daar nog last van hebben. Ik heb af en toe nog steken aan me linkerborst. Ik hoop idd dat ik over een paar weken de zwelling weg is want als ik de prothese blijf voelen ga daar natuurlijk niet mee akkoord. Ik ben bij accz klinieken geweest en ben ook door dr van Onselen geopereerd.
Kayltje Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Ik heb trouwens 315cc dual plane, en ben van een 70c naar een 70e gegaan! Ik had verwacht dat ze een maatje kleiner zouden zijn, dus het is erg wennen maar misschien veranderd dat nog zodra ze wat soepeler zijn geworden.
margriet2380 Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 HoiIk had deze prothese ook bij mijn 1e BV, anatomisch 420cc , en voelde ze ook inderdaad zitten.Verwijderen was achteraf geen probleem, ze konden er probleemloos uitgehaald worden!Liefs Margriet
Kayltje Posted January 4, 2015 Author Posted January 4, 2015 Hoi Magriet, is dat ook de reden geweest dat je ze hebt gewisseld? Of is het uit eindelijk wel weg gegaan? Groetjes Kaylee
margriet2380 Posted January 4, 2015 Posted January 4, 2015 Nee de reden voor mijn wissel was een ondeskundige dokter, die ze verkeerd geplaatst had, en een verkeerde keuze had gemaakt in maat, verkeerde keuze Anatomisch, en verkeerde keuze DP.Daardoor had ik misvormde borsten.Je kan het zien in mijn album 1e BV voor na
Kayltje Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Lieve forumetjes,heb 6 november een borstvergroting laten doenHi silimed anatomisch 315cc dual plane.Ik had afgesproken bij de consult dat ik echt een c cup wou omdat ik het zo natuurlijk mogelijk wou en ook om meerdere redenen,Toen ik wakker werd na de operatie schrok ik nogal van de grote, hun vertelde mij dat Ze nog wel gingen slinken, ik dacht oké dat zou heel goed kunnen.Maar nu bijna 3 maanden verder kunnen ze mij niet meer wijs maken dat ze nog gaan slinken.Ik heb maandag me 2e controle en ga het er ook met hun over hebben want ik voel helemaal niet happyMet een goede d cup. Ik heb ook bij me linkerborst dat het aan de bovenkant niet mooi overloopt en soort Opstaand randje hun vertelde mij dat dat nog moet indalen en dat het vocht kan zijn..Ik weet me geen raad en wil graag jullie mening horen hierover en wat ik eventueel kan doen?Het liefst wil ik kleinere implantaten maar weet niet of dit eigenlijk wel nog kan?
Kayltje Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Trouwens ze zijn verder wel heel mooi kwa vorm maar ze zijn gewoon echt te groot en voel me er niet blij mee. Ik had zelf een b cupje en ik wou niet van zulke grote borsten ik wou meer volume en een cupje omhoog omdat mijn volume allemaal onderin zat.
LoveStits Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 He, wat naar dat je niet tevreden bent. Misschien moet je het even tijd geven.Mij werd verteld dat ik pas na een half jaar tot jaar het uiteindelijke resultaat zou kunnen zien. Ik ben inmiddels al 3 maanden verder maar ook ik zie nog verandering hoor!Het is natuurlijk een vreselijk grote verandering! Ik zou niet weten of er nog kleinere protheses in kunnen nu. Wens je in ieder geval veel sterkte en hoop voor jje dat eraan kunt wennen en anders dat je een mooie oplossing kan vinden samen met je plastisch chirurg.Groetjes
MeMo Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Oei Kayltje, Wat jammer dat je ze te groot vindt Ik denk dat borsten na een bv wel lang kunnen veranderen, ik zag onlangs het verschil tussen 3 maand en 6maand en ik zag nog een groot verschil. Geen idee of dit bij dual plane ook zo is, ik hoop mee voor jou. Maar of ze nog zullen krimpen, denk ik niet... Ik lees hier vaak dat ze bij dual plane "groeien" dus wel goed dat ze niet meer gegroeid zijn bij jou. Hopelijk raak je eraan uit samen met je pc
Kayltje Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Bedankt voor jullie reactie lovestitsMemo!Ja ik wist al gelijk na de operatie en ze zijn veel groter dan ik had verwacht!Wat ik ook zo stom vind is dat ik het echt heel duidelijk had gezegd en tuurlijkHeb ik gepast met pas protheses maar ik had echt geen flauw idee kon het Ook niet goed zien ze waren puntig en dat moest ik even weg denken.En de consulten had deze maat aangeraden en omdat ik dacht nou zij zalHet wel weten dus ik vertrouwde haar! Ook omdat ik duidelijk aangaf ik wilMeer volume een cup maat groter is prima. Ik hoop ook dat ze met een goede Oplossing komen.
best_boobie Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Klinkt als een gevalletje van Onselen.....Daar ontstaan namelijk vaker problemen met de linkerborst, en laat je niet wijsmaken dat de Silimed prothesen nog wel zullen indalen.. Die dalen niet in.. Die hebben een PUR laagje, en die moeten direct goed zitten..Sorry dat ik zo met de deur in huis val, maar dit was het eerste dat me te binnen schoot...Daarbij.. een consult alleen met een consulente hoort niet.. Een consult, zeker een maatbepaling, zou je met een plastisch chirurg moeten hebben... Echt balen dat het zo gelopen is, maar het is wel het visitekaartje van ACCZ helaas...Mocht ik er helemaal naast zitten, dat het om van Onselen gaat, sorry dan haha, maar ik ben er vrijwel van overtuigd..Wat je zou kunnen doen, is toch terug gaan en voor je eigen parochie spreken (doen zij ook, toch? ) Daarbij is het zo, als je linkerborst niet mooier wordt, dan hij nu is, dan moeten ze dat herstellen.. Het gaat dan niet om een esthetisch resultaat, maar om een resultaat dat niet zo hoort... Als ze dan toch herstellen moeten, dan kunnen ze waarschijnlijk ook wel een andere protehse erin plaatsen, en aan de andere kant ook..Maar ik weet, van de verhalen die ik hier gelezen heb, dat het lastig zal worden voor je... Je moet je goed inlezen, en zorgen dat je goed weet hoe het hoort en hoe het gemoeten had.. Neem anders wat foto's mee, van wat je graag gehad zou hebben.. Misschien dat dat meer een beeld schept voor hun...Of het iets uithaalt, weet ik niet.. Ik wil je in ieder geval wel heel veel succes wensen!!Echt vreselijk als je ontevrede bent na een bv. Heb je er zo lang voor gespaard en je geeft al je vertrouwen aan een pc, en dan wordt het niet zoals je aangegeven hebt dat het moest worden...xx BB
Zendé Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Hoi hoiOei das echt vervelend voor je zeg, heb je toevallig een foto van de ongelijke overloop van je linker borst? ik ben nu 5 weken po en zie en voel dat verschil namelijk ook bij mezelf van boven (rechter borst) de overloop boller is zeg maar, tegen mij zeiden ze ook dat dat nog vocht is wat eruit gaat.
margriet2380 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Jammer dat je ontevreden bent, ja ik kan nu wel zeggen, dat ze prachtig zijn, en ze goed bij je lichaam passen, maar daar zit je denk ik niet op te wachten.Inderdaad wat BB zegd, ze zullen niet meer gaan zakken, als je Pur prothese hebt. Ik heb er zelf ook meer als 1 jaar mee gelopen, bij mij veel te hoog geplaatst toen. En nooit meer gezakt.Een goede plaatsing is erg belangrijk bij PUR prothese.Veel succes!!!
Livje Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Jeetje wat een vervelende situatie zeg!!Succes..
best_boobie Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Oh zie nu dat jij nog een topic hebt en dat ik er zelfs al op gereageerd had haha. Dus idd accz... dacht het al (door de info die je gaf in je andere topic) Heb even naar je foto's gekeken, maar kan niet zien wat je bedoelt... Ja je ziet het een beetje.. maar liefst maakje foto's van voorkant, zonder kleren aan (omdat de bovenkant nu niet goed zichtbaar is) en van de zijkant, beide kanten.. Dan is vaak veel beter te zien hoe het verschil is Ik vind je borsten, qua grootte op zich wel mooi, al begrijp ik wel wat je bedoelde.... Als jij vraagt voor een bepaalde cupmaat, en aangeeft dat je 1 cupmaat groter wilt, dan hadden ze echt beter een medium profile kunnen plaatsen., Dan had je minder volume naar voren erbij gekregen.. Hoop dat je maandag je klacht kwijt kunt bij hun!Succes!! xx BB
Kayltje Posted February 2, 2015 Author Posted February 2, 2015 Goedenavond,Ik ben net bij accz kliniek geweest,de reden dat mij linker prothese hoger zit dan mijn rechter komt omdat mij linker borst 2 cm hoger zit dan mijn rechter. Het is bijna 3 maanden geleden en het zag er volgens hun goed uit en zij hebben gezegd dat ik nog even geduld moet hebben en dat mijn vel nog uitrekt omdat het vrij gespannen staat nog en dat je pas echt na 10 maanden/ 1 jaar het eind resultaat kan zien. Ik ga dat dus even afwachten mocht het nou niet veranderen ga ik er echt werk van maken. Ik vind de service en de vriendelijkheid wel goed bij accz en mocht het over een paar maanden niet anders zijn dan maak ik nieuwe afspraak.
margriet2380 Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Ik heb net je foto gezien, en ze zijn erg mooi hoor! Denk ook niet dat het echt veel kleiner had moeten zijn, maar dat is mijn mening natuurlijk. Het past perfect bij je lichaam!liefs Margriet
Crazylaura Posted August 4, 2015 Posted August 4, 2015 Ze was het laatst actief op 14 februari dus ben bang dat ze hier niet meer komt
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.