Ga naar inhoud

natrelle 410 anatomisch ervaring


neenie

Aanbevolen berichten

Op 20-1-2015 om 19:02 zei Kim1985:

Heeeey dames!!!

Beetje natrelle 410! Club hahaha!!!

Ik geloof dat enkele van jullie al bevriend zijn met mij en mijn foto's kan zien..

Ik heb de natrelle 410 cc mx das er een 1 met een projectie van 6 cm.

Bb is er idd goed in met maten berekenen!

Kus

Mag ik ook bij je spieken in het album?

Ik laat er as donderdag de natrelle 410 FX410cc, ook met een projectie van 6 cm in "proppen".  Met mijn 1m80 en huidige 75b denk ik dat ik bij jou een beetje kan kijken wat mij te wachten staat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Boob buddy:

Mag ik ook bij je spieken in het album?

Ik laat er as donderdag de natrelle 410 FX410cc, ook met een projectie van 6 cm in "proppen".  Met mijn 1m80 en huidige 75b denk ik dat ik bij jou een beetje kan kijken wat mij te wachten staat ;)

 

 

Heeey dat mag zeker! Ik zal je even toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 21-1-2015 om 11:05 zei Kim1985:

Heey Lady78,

Het verschil tussen de 365 en de 405 is een halve centimeter in de hoogte en de breedte en qua projectie is het een verschil van een mm.

Dus in dat geval zal de chirurg denk ik a;tijd bepalen welke he mooiste past. En qua projectie maakt het niet uit omdat het maar een millimeter is.

Bij mij was ook de vraag of ik de 410 mx of de 445 mx zou krijgen, maar de 445 was 5 millimeter te breed en daardoor te breed voor mijn borst. Ik heb daar geen moment wakker van gelegen, want de cc's zouden verdwijnen in de breedte en qua projectie geen ene moer hebben uitgemaakt.

Ik heb ze DP trouwens en ben vandaag op controle geweest! PC super tevreden en mag vanaf vandaag een sportbh gaan dragen. Ik heb de eerste week namelijk een Tubigrip gedragen (chique woord voor steunverband).

Over 3 maanden weer controle!

Ik heb net mijn medische foto's gezien van de voorsituatie! echt bizar waar ik vandaan kwam en wat ik nu heb!

Kus

Mag ook bij je spieken? Ik krijg 11 april de 410fx 495cc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.