Ga naar inhoud

natrelle 410 anatomisch ervaring


neenie

Aanbevolen berichten

Hallo Neenie,

Ik heb de 410 sinds 2001. Omdat mijn borsten verschillend waren heb ik toentertijd gekozen voor 360 en 425 cc. Tot nu toe heb ik geen problemen of klachten behalve dat waarschijnlijk een implantaat waarschijnlijk gekanteld is. Ik moet dit nog laten bevestigen. Ik ben mij momenteel aan het oriënteren voor een wissel (na 2e zwangerschap) en ga niet meer voor anatomisch maar rond.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb ook de style 410, anatomisch 335 cc dual plane geplaatst. Ik ben vandaag 7 dagen PO dus nog erg kort. Maar je mag gerust eens tussen m'n foto's kijken!

Waar wordt je geopereerd? En hoeveel cc's krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik heb ook natrelle 410. De mf 295. je kan bij mijn foto's kijken. ben over de vorm erg tevreden, als zou ik achteraf gezien liever de medium profile hebben genomen, maar dat is een kwestie van smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik heb ook de style 410, anatomisch 335 cc dual plane geplaatst. Ik ben vandaag 7 dagen PO dus nog erg kort. Maar je mag gerust eens tussen m'n foto's kijken!

Waar wordt je geopereerd? En hoeveel cc's krijg je?

Hoi! Ik wilde tussen je foto's kijken maar krijg geen foto's moeten we dan eerst vrienden worden ofzo? Ik ben wel benieuwd.

Ik word geopereerd in de bergman kliniek en krijg een pasprothesen dus ik weet nog niet precies hoeveel cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle reacties.

Ik zie dat een aantal toch last heeft dat de protheses gaan draaien, daar ben ik dus ook bang voor. Ik sport ook veel maakt dat de kans op draaien nog groter?

Wat ik ook ergens heb gelezen is dat ronde prothesen die onder de spier worden geplaatst ook een druppelvorm (anatomisch) krijgen klopt dit?

alvast bedankt voor de antwoorden, de operatie staat al gepland maar ik kan nog wel wisselen van anatomisch naar rond dus ik probeer zoveel mogelijk info te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net je vriendschapsverzoek geaccepteerd! Je kan nu m'n foto's bekijken.

De kans bestaat inderdaad dat de anatomische protheses kunnen gaan draaien maar het gebeurd vaker niet dan wel hoor. Altijd goed om de voor- en nadelen van anatmische te lezen om te weten wat je in je borsten laat stoppen. Maar niet teveel zorgen maken en realistisch de overweging maken. Ik heb het ook gelezen en toch voor anatomische gekozen. Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het ook gelezen en gewoon gekozen voor anatomische! Ik ben nu 5 dagen PO.

Ik heb de natrelle 410 cc mx. Dus extra full projection! En ik ben tot nu toe heel erg tevreden!

Alle protheses hebben hun voor en nadelen. Lekker lezen hier en goed praten met je pc!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik Krijg ook anatomische protheses maar dan van Mentor.

Ik was ook erg bang genaakt door die draaikans maar volgens mijn pc gebeurd dat alleen als ze Voor de spier zijn geplaatst en de pocket te groot.

Ik krijg ze Dual plane en dan worden ze als t ware door de spier vastgezet en kunnen ze geen kant meer op.

Ik wilde ook rond maar vanwege mijn afmetingen, te smal, asymmetrisch en weinig eigen borstweefsel is er toch Anatomisch geadviseerd.

Met deze protheses kan je met lengtes, breedtes projectie spelen en rond is net zo breed als het hoog is dus daarmee kan je moeilijker asymmetrische borsten corrigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Over 3 weken heb ik mijn eerste bv. Ik krijg anatomische van Natrelle LX en dan 365cc voor de spier. Nu heb ik mijn twijfels of ze niet te klein zijn, heb ook de maat grotere gepast (405cc) en mijn pc zei dat de 365cc mooier stond, maar nu lees ik dat ze kleiner uitvallen dan de pasprotheses!

Ik ben 1.64 en 59 kg. Heb nu 75a/b en dan zou ik op een 75d komen zei mijn pc.

Heb veel foto's bekeken maar bij de meeste staan jammer genoeg de maten niet en bij ieder valt het wel anders uit, maar heb nu echt twijfels of ik de grotere maat moet nemen.

heeft er iemand foto's van dezelfde maat wat ik kan bekijken?

Alvast bedankt.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, ik ben met de mf 295 cc van 75AA naar 75D gegaan, dus dat moet bij jou wel goedkomen met 365 naar een 75D! Die van jou heeft een grotere projectie en jij hebt al meer van jezelf. Dus dat zou dan wellicht een E worden.

De LX heb ik niet zo vaak voorbij zien komen. volgens mij heeft Marieke 89 die....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb stiekem al naar jou foto's gekeken, zijn heel mooi en denk dat het ongeveer hetzelde kwa grote zal zijn, heb het even opgezocht. Jij hebt width 12.0, hoogte 11.1 en projection 4.8 en bij de LX width 13.0, hoogte 10.9 en projection 6.1, dus kan ik het een beetje met jou vergelijken denk ik, alleen de projection is iets groter. Heb nu een beetje een beeld wat ik kan worden. Maargoed bij iedereen is het anders, dus ik wacht wel af en ben erg benieuwd hoe het zal gaan worden bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tijger ik ben een mama van 43 jaar en krijg vrijdag 23/01 dezelde borsten als jij. Ook Natrelle 410 medium height high profile 295 gram. Ik heb net jouw foto's bekeken en vind ze prachtig. Hopelijk wordt het resultaat even mooi bij mij. Ik schrik wel dat jij op een D bent uitegkomen. De sportbh die ik gekocht heb voor na de operatie is 85 C. Ik zal al maar snel een D voorzien ook. Weet jij of je die BH onmiddellijk na de operatie moet aandoen? Of pas wanneer het verband eraf gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai haai!

Ik hoorde mijn naam?;) nee geintje..

Ik heb 335cc van natrelle.nDie is 12 cm breed, 11.1 lang en 5.7 projectie (MX)

Ik heb me nog niet opnieuw laten opmeten, maar had met 270 (LF, 10.2 lang en 4.8 projectie) een 70c/D afhankelijk van de bh. Die zijn nu bijna allemaal te klein.

Ik ben overigens 1.64 en 53 kilo en was echt platter dan plat voor de ok! Jij bent een stuk minder plat dan ik was dus denk dat je wel op een D gaat uitkomen? Oogt wel kleiner dan met echt borsten hoor.

Succes allemaal!!!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Martie,

Leuk dat je dezelfde protheses krijgt. Je hoeft denk ik niet meteen naar de winkel te rennen voor een andere sportbh hoor. 85 c is dezelfde cup als 80 d als 75e. Ik had een 80b sportbeha ( fila) en die paste prima na de operatie. Sportbeha's vallen meestal wel groter dan gewone is mijn ervaring. Of je hem direct na de operatie aanmoet hangt van de arts af. Bij mij was dat wel zo, maar er zijn ook artsen die eerst verband geven. Moet je dus echt even navragen bij je arts.

En lady, jouw projectie is dus echt wel groter (1,3 cm) , dat gaat vast een cupmaat schelen. best boobie is heel goed in het bepalen van een maat adhv de projectie. Je kunt haar anders even een pb sturen om het te vragen.

Maar dames, staar je niet blind op het bh labeltje, ik kon wekenlang ook niet geloven dat ik D had, terwijl ik een B/ kleine C wilde... En heb mijn ogen uit mijn kop gejankt omdat ik het te groot vond ( los van de wetenschap dat het maat D was trouwens) Maar echt niemand gelooft dat ik nu cup D heb en vindt het een zeer ' 'beschaafde' vergroting.

Succes met jullie operaties. Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeey dames!!!

Beetje natrelle 410! Club hahaha!!!

Ik geloof dat enkele van jullie al bevriend zijn met mij en mijn foto's kan zien..

Ik heb de natrelle 410 cc mx das er een 1 met een projectie van 6 cm.

Bb is er idd goed in met maten berekenen!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lady,

Dat klopt ook wel weer dat het best wel veel scheelt dan 1.3 cm, maar ik heb donderdag weer een afspraak bij de pc voor nog een passessie. Maar ik denk dat ik 365cc wel genoeg ga vinden, past denk ik beter bij mij.

Kim1985, mag ik je foto's bekijken? want ik zie dat je een projectie van 6 cm hebt dat is dan hetzelfde die ik krijg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi tijger

Dat klopt ook wel weer dat het best wel veel scheelt dan 1.3 cm, maar ik heb donderdag weer een afspraak bij de pc voor nog een passessie. Maar ik denk dat ik 365cc wel genoeg ga vinden, past denk ik beter bij mij.

Kim1985, mag ik je foto's bekijken? want ik zie dat je een projectie van 6 cm hebt dat is dan hetzelfde die ik krijg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi kim1985

Ik heb je foto's gezien en ze zijn heel mooi geworden.

Morgen heb ik nog een passessie. Ik heb voor de 365 (natrelle lx) gekozen want dat vonden we bij me passen, maar omdat ik hier lees dat ze wat kleiner uitvallen en dat je er snel aan went dat je beter ietsje groter kan nemen. Ik kan nog een maat grotere nemen de 405, maar misschien wordt dat dan te groot en niet natuurlijk voor bij mijn lichaam, twijfel twijfel. Hahaha denk dat er wel meer last van hebben. Even afwachten op morgen.

Heb jij ze voor, achter of dual plane?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lady78,

Het verschil tussen de 365 en de 405 is een halve centimeter in de hoogte en de breedte en qua projectie is het een verschil van een mm.

Dus in dat geval zal de chirurg denk ik a;tijd bepalen welke he mooiste past. En qua projectie maakt het niet uit omdat het maar een millimeter is.

Bij mij was ook de vraag of ik de 410 mx of de 445 mx zou krijgen, maar de 445 was 5 millimeter te breed en daardoor te breed voor mijn borst. Ik heb daar geen moment wakker van gelegen, want de cc's zouden verdwijnen in de breedte en qua projectie geen ene moer hebben uitgemaakt.

Ik heb ze DP trouwens en ben vandaag op controle geweest! PC super tevreden en mag vanaf vandaag een sportbh gaan dragen. Ik heb de eerste week namelijk een Tubigrip gedragen (chique woord voor steunverband).

Over 3 maanden weer controle!

Ik heb net mijn medische foto's gezien van de voorsituatie! echt bizar waar ik vandaan kwam en wat ik nu heb!

Kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kim,

Als je het zo bekijkt dan heb je helemaal gelijk, dus dan ga ik voor de 365. :-)

Fijn dat alles goed is en dat je een sportbh mag dragen, zal wel fijner zitten dan de steunverband.

Heb je foto van voor de BV's gezien, ik heb ook zoiets misschien ietsjes kleiner. Ik ben wel een stuk kleiner dan jou, 1.64 en 59 kg. Ik kan niet wachten totdat ik mijn bv heb als ik al die foto's zie. Morgen maar eerst nog ff passen. :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.