Lucifer Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Hallo allemaal, Ik ben Lucifer, 29 jaar en heb vrijdag 19 december 2014 (1,5 week geleden) mijn nieuwe boobies mogen ontvangen Eindelijk, na 5 jaar sparen en heel wat onzekerheid was het zover! Ik ben 5 jaar geleden moeder geworden van een geweldig tof meisje van 5 en daarna 35 kilo afgevallen. Het lichamelijke resultaat daarvan is niet goed voor je zelfbeeld... De rest van mijn lichaam is netjes gebleven, maar mijn borsten waren heel slap en leeg: de welbekende uitgeknepen theezakjes. Ik was ontzettend zenuwachtig en bang voor het resultaat na de operatie. Nu ben ik heeeeel blij dat het achter de rug is en kan niet wachten tot ze volledig genezen zijn. Ik heb regelmatig wat vragen en hopelijk kan ik bij jullie als 'lotgenoten' mijn vragen stellen! Groetjes, Lucifer
Guest Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Welkom! Gefeliciteerd met je boobs! Voor vragen ben je hier op het juiste adres dus heb je vragen dan geef je maar aan gil. Veel leesplezier!!
Bibi 83 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Knap zeg dat je zoveel bent afgevallen. Hoeveel cc heb je gekregen ? X
Ariël Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Heel herkenbaar dat lichaamelijk zelf beeld. Hier 60 kilo afgevallen en was voor mij ook een reden voor een BV. Inmiddels 4 dagen geleden geopereerd. Succes.xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.