Kim1985 Posted December 29, 2014 Posted December 29, 2014 Hellooooo Dames!!Over twee weken zijn we bijna zover! dan krijg ik mijn boobies.Nu zijn er veel van jullie dames die een BH meekrijgen van de kliniek. In mijn geval is dat niet zo. Ik krijg een band om en ook de martelband (denk ik) en die mag pas vervangen worden door de sportbh als mijn PC dat zegt.Nu wil ik natuurlijk al een beetje shoppen en op aanraden van iemand de lipoelastic new Pi wil ik gaan bestellen.Maar ik kom nu van een A80 en er gaat natrelle anatomisch 410 of 455 cc extra full projection in. Maar welke maat van de PI moet ik bestellen?Ik dacht zelf een L vanwege mijn omtrek van 81 cm?Iemand ervaring?kus
Jerko Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Hoi Kim,Ik wist ook niet precies welke sportbh ik moest kopen en dan zag ik via Daizy dat zij een sportbh online besteld heeft via online-care. Heb dan ook maar eens gekeken dan dat zijn sportbh's die "speciaal" gemaakt zijn voor mensen die net een BV achter de rug hebben.. Zij had ook 380cc gekregen en heeft een L genomen. Dit heb ik nu ook gisteren besteld dus is nu wachten tot ik hem in de bus krijg ;-) mss ben je hier wat mee geholpen?Groetjes,Steffie!
Kim1985 Posted January 19, 2015 Author Posted January 19, 2015 Ja thnx!!! Als ik dan ook weet wat de ondermaat is en ongeveer de voorsituatie! Ik heb namelijk gemaild maar nooit wat terug gekregen! Dan heb ik al zoiets bij zon bedrijf laat maar hangen! Kus
charlotteemma1994 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Hee kim!Was eigenlijk wel benieuwd of jij die lipoelastic PI extra new had gekocht, en of de maat L nou goed was of niet? Groetjes
snoepje84 Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 ik ben ook wel benieuwd ik snap niks van die maten heb xs/s bovenkleding moet ik dan ook s sportbh of m. ik wil van aa70 naar volle D
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.