Jump to content

Larissa1984 : 26 januari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hoi Allemaal,

Al een hoop gelezen (gespiekt) hier...

Nu toch maar aangemeld en zal mij dan ook even voorstellen.

Ik ben Larissa, 30 jaar oud, getrouwd en moeder van 2 kinders... ( 8 en bijna 4 jaar oud)

26 Januari ben ik aan de beurt, voor EIN-DE-LIJK een borstvergroting!! Dr Frans Straten, kliniek Heyendael...

mentor rond 375 CC .... Ik kan niet wachten, al vanaf mijn 16e zwaar ontevreden met mijn borsten, en na 2 kinderen, zeg maar daaaaaag borsten! ;-P

Tot nu toe alleen maar blij, en hopen dat het gauw de 26e is.....

Groetjes!!!!!!

• Replies 162
  • Created
  • Last Reply
Posted

Gefeliciteerd met je datum! En leuk ook bij Frans! Ik sta voor de 12e :)

Goed van je dat je die stap hebt gemaakt. Al spannend?

De zenuwen blijven hier nog even weg..

Posted

Ik heb een poos getwijfeld tussen het MC Amstelveen en tussen Heyendael.

Uiteindelijk door de 'garantie' die Heyendael in z'n pakketten heeft zitten, en door Het consult zelf was ik om. Frans is erg aardig. Relaxt en vooral eerlijk!

Ook Tanne de consulente is heel aardig, voelde heel prettig aan daar...

Posted

OHw hahaha,

dit bericht had ik nog niet gelezen, :P, welkom!

Gefeliciteerd met je datum :101: ! Gaat helemaal goed komen joh, voor je het weet is het de 27e en heb je je boobs :D

Posted

Echt spannend nog niet.... Vooral heel nieuwsgierig hoe het is om echt borsten te hebben!

Ik kan bijna niet wachten... Kon helaas niet eerder ivm werk, man en vriendin die mij helpen, na de operatie.

Ik lees alleen een hoop over high profile etc... Daar heb ik het volgens mij niet overgehad met Dr. Straten...

RZ1989, ben jij al zenuwachtig??

Ik ga je volgen hoor!!! Ben zo benieuwd!!!

Posted

Echt spannend nog niet.... Vooral heel nieuwsgierig hoe het is om echt borsten te hebben!

Ik kan bijna niet wachten... Kon helaas niet eerder ivm werk, man en vriendin die mij helpen, na de operatie.

Ik lees alleen een hoop over high profile etc... Daar heb ik het volgens mij niet overgehad met Dr. Straten...

RZ1989, ben jij al zenuwachtig??

Ik ga je volgen hoor!!! Ben zo benieuwd!!!

Jaaa dat heb ik ook wel! Kan me niet voorstellen hoe het is. Begin wel steeds blijer te worden hahah

Nog niet echt zenuwachtig. Ik zie wel een beetje op tegen de narcose omdat ik er tot nu toe 5 keer erg misselijk van ben geweest.. Maar Agh. Ook dat overleef ik wel weer :)

Ik heb er een jaar op gewacht en ben blij dat het eindelijk gaat gebeuren :D

Wat je schrijft over Tanne herken ik. Zij geeft je het gevoel dat je geen nummertje bent en dat vind ik heel belangrijk :) echt een leuk mens.

Posted

Nu de knoop is doorgehakt en geregeld zeg maar, kan ik bijna niet meer wachten!

Zie ook wel op tegen de narcose, infuus prikken is ook altijd drama bij mij..... maar wat je zegt, dat moeten we wel overleven!

Ik heb goed vertrouwen op een mooi resultaat, en dat het de evt pijntjes en vervelende dingen meer dan waard is!

Ook lees ik veel over te klein gekozen.... ik ga voor max geadviseerd 375 CC, moet toch goed komen?

Ik heb nu een 70c ( maximizers) zal zonder het schuimrubber wel een 70A zijn..... ( bleeegggh)

Ben 1.70 en weeg 56 KG....

heb jij al een sport BH aangeschaft? Hebben ze jou ook die Truimph tri-action aangeraden??

Posted

Gefeliciteerd met je datum. Nog even en dan ben je aan de beurt.Is oonwerkelijk allemaal he. Maar ik kan je zeggen.....het gaat zo snel allemaal. Eerst tel je af naar je datum toe en dan....heb je zo een paar mooie borsten waar je he van de zomer op en top vrouw mee kan gaan voelen.

Xx

Posted

Shhhiiit! De twijfel is toegeslagen....

Is het wel groot genoeg???

Misschien toch nog maar even de kliniek contacten....

Beetje jammer, maar het moet goed zijn natuurlijk!!!

• 2 weeks later...
Posted

Welkom op het forum!!!

Ik zie jou topic nu pas eigenlijk :56:

Die twijfel hebben we denk ik allemaal wel gehad en is dus heel normaal. Het is ook allemaal moeilijk in te schatten hoe het straks dan echt zal zijn natuurlijk. Geef alles duidelijk aan aan je pc en heb vertrouwen.

Ik ga je titel aanpassen en je topic verplaatsen naar operatieverslagen. Na je operatie kun je hier als het leuk vind ook een verslagje schrijven.

Heel veel succes met de laatste loodjes!

Posted

Haha, ik was m'n eigen topic al "kwijt"! ;-)

Dank je wel voor het verplaatsen!

Ik ben ondertussen ook een "onderhandeling" met Frans Straten verder...

425 CC gaat niet lukken, kan niet en past niet.... helaas, dikke pech...!

Maar voor de 400 CC ga ik nu wel, ook enigszins nog onder voorbehoud, mocht het ter plaatse niet lukken, is en blijft het 375 CC high profile.

Ik ben op zich wel tevreden met een goede C... zoals ik het nu draag met de matrassen... ( maximizers :-)

Maar een D of zelf s een E, ben ik niet schuw voor!!!

Ik kan bijna niet wachten, het had van mij ook morgen al mogen plaats vinden!

Echter met kids, en vooral werk even niet te doen, ik ben wijkverpleegkundige en heb de armpjes nogal nodig zeg maar...

Ik heb nu bijna 3 weken vakantie gepland na de operatie.... een goede collega weet van mijn operatie en die kan mij straks stiekem wat ondersteunen...

Mijn man is de eerste week van de operatie thuis, en mijn lieve vriendin komt die week erna helpen, met de kids en met de hond.....

Wat zal dat gek zijn straks, en vooral van de zomer, eindelijk borsten, geen gedoe in bikini en de jurkjes aan die ik wil, dan met name strapless...... en wat ben ik die matrassen zat.... vervelende, dikke, kierende en nooit passende rot BH's! ( frustratie puntje he?? :-o)

Posted

Ik typ het ook maar gewoon ven van mij af... Nog 2 weken.... nog maar 2 weken, nog 2 HELE weken!!!!

Ik ben er echt 24/7 mee bezig momenteel.

Waarschijnlijk net als de meeste hier, ik ben zo benieuwd naar mijn eind resultaat.... een C of een (liever) D... een E of draaf ik nu door?? ;-P

Vandaag komt mijn Triumph tri-action binnen, ben benieuwd waar ik 6 weken aan vast zit!!

Nou goed, even verder met de orde van de dag.... dochter uit school halen! ;-)

Posted

Nog iets minder dan een week..... dan is het zo ver!!!! Ik heb er zo'n rete zin in!!!

Vandaag krijg ik als het goed is ook te horen hoe laat ik mij, maandag moet melden....

De grootste voorbereidingen heb ik al getroffen, alle spullen in huis, waarvan ik denk ze nodig te (kunnen) hebben.

Huis is al aan kant, spullen in de badkamer op grijp hoogte.

Zelfs al meerdere keren onder de zonnebank geweest, niet dat dat een pre is, maar dat wilde ik zelf graag.

Heb zelfs een huispak aangeschaft... ( terwijl ik gezworen had, zo'n ding noooooit te gaan dragen! ;-)

In het hema krantje, een zwarte velours en met een rits, dat leek mij handig, en ach zo gek staat het nog niet! ;-P

Het leeft wel in huis hier hoor, mijn man is er ook 'druk' mee... vind het volgens mij nu al spannender dan ik, haha..

Ik heb mijn familie niet op de hoogte gesteld, maar goede vrienden en vriendinnen weten het wel allemaal, en een collega.

En ondertussen ook al ruim 3 weken gestopt met roken, en gek genoeg gaat het mij eigenlijk gemakkelijk af...

Terwijl ik al 16 jaar rookte, en bijna op een pakje Marlboro per dag zat... waar nieuwe borsten toch al goed voor kunnen zijn!!!

Posted

Hoop voor je dat er gewoon 400 cc in past ik krijg dezelfde prothese als jou. En nu slaat de twijfel bij mij ook toe misschien tot toch voor de 450 gaan

400cc 12,3 diameter en 5,1 projectie

450cc 12,7 diameter en 5,2 projectie

Als ik het nu zo zie weinig verschil alleen. Diameter 0,5 echt verschil en ik heb 13 cm.

Hoe laat je ze eigenlijk plaatsen bij je dual of voor de spier?

Ik ben zeker benieuwd naar je maandag . alvast heel veel succes gewenst liefs janine

Posted

Ik krijg ze dual plane, en jij dan?

De projectie is minimaal verschil met 400 cc, maar persoonlijk zou ik altijd voor meer gaan, wanneer dat mogelijk is!!

Bij mij gaat het gewoon niet passen, dus ben ik tevreden met 400 cc...

Maar wanneer het meer had kunnen zijn, had ik dat zeker gedaan!!!!

Posted

Voor de spier krijg ik ze. Ik denk dat van de week ga bellen als ik nog twijfel heb

Posted

Ja zou ik echt doen hoor, als ik jou was!!!

Twijfel is nooit goed!!! En bijna iedereen zegt ook, altijd voor de grotere kiezen, wanneer je tussen 2 maten bent gaan twijfelen!!!

Posted

Ik vond de en 400 cc gewoon goed en had geen twijfel. Maar opeens maandag beetje twijfel

Posted

Herkenbaar hoor, ik had dat ook een weekje nadat ik alles vastgezet en betaald had....

Ik heb gewoon gebeld, alleen ja je kent het verhaal.... het past niet groter... dan ben je gauw klaar! haha....

Posted

JAAAAAAAAAAA!!!! Ik denk serieus nergens anders meer aan!!! ;-O

Vanavond mijn laatste avonddienst, en dan heb ik bijna 3 weken vrij....

Ik heb mijn man ook aangestoken met mijn borsten-virus denk ik.... die begint ook hyper te worden!! hahaha.....

Posted

JAAAAAAAAAAA!!!! Ik denk serieus nergens anders meer aan!!! ;-O

Vanavond mijn laatste avonddienst, en dan heb ik bijna 3 weken vrij....

Ik heb mijn man ook aangestoken met mijn borsten-virus denk ik.... die begint ook hyper te worden!! hahaha.....

Hahaha leuk toch , die van mij stuurt constant fofo,s van voorbeelden of zegt ohhh over een tijdje heb je mooie tieten !!

Maar je mag lekker gaan aftellen super fijn !!

Al een beetje klaar kwa voorbereiden ??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.