Jump to content

Cmgiess : 9 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ

Recommended Posts

Posted

Hallo Dames,

Al eerder op het forum geweest in 2012, meer als input.

Nu mag ik op zoek naar informatie en alles wat bij een bv komt kijken.

Inmiddels ben ik moeder van 4 mannen en heeft wat sporen achter gelaten.

Lees van een F naar een slap Btje, ik dacht dat het me minder deed dan waar ik deze week bewust van werd.

Na mijn laatste bevalling voor het eerst weer naar de sauna en voelde mij zeer ongemakkelijk, ik durfde de handdoek niet te laten vallen.

Samen met mijn dit gevoel besproken en nu gaan we (we staan samen achter de beslissing) op zoek hoe en wat wij moeten ondernemen om

de juiste arts , locatie en formaten te kiezen.

Ik hoef niet terug naar de F , daar vind ik mijzelf te slank voor., maar weer wat volume is toch wel fijn.

Ideeen?

Ik hoor ze graag.

groetjes Kim

Cmgiess

• Replies 135
  • Created
  • Last Reply
Posted

Nio...

Maar ik ben bevooroordeeld ;)

Zonder gekkigheid, welkom op het forum.

Posted

Goedenavond dames.

Gezocht maar nog niet gevonden,

Voor mijn zwangerschappen had ik een flinke cup 75f, nu vier mannen rijken en 4 cupmaten armer zou ik graag weer wat volume willen.

Maar terug naar die F hoeft van mij niet, maar kan dit wel…. Ik ben bang dat ik straks met een stel enorme vrienden de deur zou moeten verlaten.

Ik ben tenger van postuur, en wil alles natuurlijk in balans hebben. (175 , 58 kg)

• 1 month later...
Posted

Hallo Dames,

Al eerder op het forum geweest in 2012, meer als input.

Nu mag ik op zoek naar informatie en alles wat bij een bv komt kijken.

Inmiddels ben ik moeder van 4 mannen en heeft wat sporen achter gelaten.

Lees van een F naar een slap Btje, ik dacht dat het me minder deed dan waar ik deze week bewust van werd.

Na mijn laatste bevalling voor het eerst weer naar de sauna en voelde mij zeer ongemakkelijk, ik durfde de handdoek niet te laten vallen.

Samen met mijn dit gevoel besproken en nu gaan we (we staan samen achter de beslissing) op zoek hoe en wat wij moeten ondernemen om

de juiste arts , locatie en formaten te kiezen.

Ik hoef niet terug naar de F , daar vind ik mijzelf te slank voor., maar weer wat volume is toch wel fijn.

Ideeen?

Ik hoor ze graag.

groetjes Kim

Cmgiess

Hoi Kim

Ik wil je voor maandag succes wensen met je consult bij Dr.Nio :)

xx Ank

Posted

Hallo ladies,

De kop is er af, het consult gisteren ging naar verwachting.

Razendsnel, veel info en de passessie.

Geen nummers geen getallen maar gewoon vullen en stop roepen- was hoe Nio het bracht.

Bij 500cc voelde ik me weer als vanouds.. zo hoort het voor mij te zijn.

* Foek wat waren die dingen koud en lelijk!!!

* ik plaats de pasfoto's bij mijn galerij

"U heeft mooie borsten , u zult een mooi geultje tussen de implantaten houden.
Het weefsel voor Voorplaatsing is net aan daarom liever dualplane.
U borstvorming heeft nog wel veel weefsel onderin daardoor is het mogelijk dat uw eigen borst gaat hangen en de prothese blijft op zijn plek.

En hoe klinkt het en heeft u haast? Zou u willen boeken?"

Mijn gedachten hierover waren "jeetje een tatoeage-afspraak is nog ingewikkelder en het lijkt wel of je een vakantie boekt..... hihihihih

Nou doe maar dan:
Nio: Ja ik zit wel wat vol, 2 april is de eerste mogeljkheid.

Euh nou ik vind dat nog steeds heel rap.

Maar 9 April gaat het gebeuren. ( manlief is de 2e in het buitenland) Spannend!!!

Guest boobies24
Posted

Cmgiess; Leuk om te horen dat je consult zo fijn is gegaan! Ben benieuwd naar je foto's! Aftellen naar 9 april.. Spannend!!

Posted

Super leuk CMgiess! Je hebt een datum!!

Ook mooi dat je zo'n fijn consult had bij Nio!

Het aftellen kan beginnen!! Jeej :-)

Posted

Hey,

Gefeliciteerd

Ik ben 2 april aan de beurt en weet dat leoniecupcake ook gaat.

Wij moeten ons om 9.00 uur melden en dan hoor je pas hoe laat je die dag aan de beurt bent. Lootjes trekken haha

Dus hoop dat het niet te druk word op 2 april hihi.

Posted

Ik mag 30e!! Ook 500cc dp. Ben heel benieuwd hoe het eruit komt te zien!

Aftellen kan beginnen :D

Posted

haha ik moet me ook 9:00 uur melden ;p Ben heel benieuwd.. volgens mij zei die de vorige keer dat ik 11 uur aan de beurt was en rond 15 uur weer naar huis mag

Posted

Jeeej, wat fijn dat je al zo snel kunt! :43:

Volgens mij moet iedereen zich om 09.00 uur melden en dan hoor je pas wanneer je echt aan de beurt bent.

Posted

Oh gefeliciteerd met je datum (hij staat ook al in de kalender, die voorlopig nog ff alleen 'afgemeld' bekeken kan worden.. )

Ik zal je topictitel ff aanpassen, dan hoort ie er helemaal bij. Dan kun je dit topic ook ná je operatie blijven gebruiken, en staat alles handig bij elkaar :)

Succes met aftellen!!!

xx BB

Posted

Hallo,

jeetje wat mag je snel. Super spannend. Ik wil mijn borsten ook laten vergroten en wil denk ik ook op consult bij dr Nio inSLAZ. Wat is eigenlijk het verschil of voordeel tussenzziekenhuis en kliniek?

Mag ik ook vragen hoeveel het kost via SLAZ?

groetjes

Posted

Bij Nio ben je in het SLAZ €3100 kwijt.

Kliniek en ziekenhuis, geen idee . Waarschijnlijk het verschil in operatieruimte huur ;).

Top vent vond ik Nio

Guest Miranda80-03
Posted

gefeliciteerd!! fijn om te horen dat consult goed ging, nu kan je dat afsprepen en je richten op het aftellen en alles in orde maken voor je grote dag! zo een fijn en heerlijk gevoel als eindelijk de datum staat! bij mij was dat gewoon echt een last van mn schouder!!

succes!

Posted

@lisa1980 het verschil tussen ziekenhuis en kliniek is dat een kliniek veel luxer is. Luxere uitstraling, meer privacy, beter eten, (soms) aardigere verpleegsters die bijwijze van spreken het bakje al onder je kin houden voordat je überhaupt gekokhalst hebt.. Etc. Etc. Als je het kan betalen lekker doen, als je mij vraagt is het die €1000 euro meer waard? Absoluut niet zeker niet voor die paar uurtjes

Posted

Wauw, klink goed Cmgiess!!

Posted

ow nee ,, met zn allen op een rij wachten tot je mag.... wie neemt de kaartenset mee voor een potje "pesten"? :)

Hopelijk zit je niet tot 16:00 te wachten tot je mag met je lege maag!!! :)

Wilde gisteren nog even een foto plaatsen van hoe het vroeger was maar kon niks uploaden.
*volgt dus nog *

Posted

Haha inderdaad dat zou echt heel naar zijn! Hij zei tegen mij dat ik de eerste die dag zou zijn maar dat moeten we nog maar zien.. Neem geloof ik wel zelf eten mee, als ik alleen de woorden beschuitje met thee hoor ga ik over mijn baard :( haha kaartspel is nog best een goed idee! :P hahaha OHJA mijn mama weet niet dat ik voor 450 ga haha stel we zitten op de zelfde kamer en je begint ineens over het aantal cc's XD

Posted

he ja dat zou wel gezellig zijn.... op 1 kamer.

als jij de broodjes meeneemt, neem ik de sapjes mee.. * kunnen we elkaar mooi herkennen.

Hier trouwens al de eerste rekening binnen , je hebt snel en heeeeel snel.....

de foto met * nostalgie is toegevoegd :)

hopelijk is het straks weer zoals het vroeger was.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.