neenie Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Heeft iemand hier ervaringen met Dr Luijendijk van de Bergman kliniek? Ik word binnenkort door hem geopereerd. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met anatomische prothesen. Ik kan op internet er weinig over vinden.
best_boobie Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Hoi hoi Welkom op het forum!! Rechtsboven is een zoekbalk, en daar kun je zoeken op naam van een plastisch chirurg, op een kliniek, of op trefwoorden Daar staan ook verhalen over Luijendijk tussen. In ieder geval 1 zo uit mijn hoofd hihi Veel leesplezier!! xx BB
neenie Posted December 29, 2014 Author Posted December 29, 2014 Ik word 12 januari Door hem geholpenWelke prothese krijg je?
neenie Posted January 10, 2015 Author Posted January 10, 2015 Hallo,Ik wordt binnenkort geopereerd.Ik twijfel nog heel erg tussen rond of anatomisch.Ik wil graag dat het er natuurlijk uitziet, maar ben met de anatomische erg bang voor draaien van de protheses. De protheses worden dual plane geplaatst.Heeft iemand ervaring met rond of anatomisch. En ziet rond er dual plane geplaatst ook natuurlijk uit? Ik krijg natrelle implantaten. Alvast bedankt.
Bibi 83 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hoi ik heb ze rond 375 cc dual plane . Ben pas 3e dag po, maar ze zijn nu al mooi. Ook goed volume aan de bovenkant.
margriet2380 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hoi BibiRond kan net zo mooi natuurlijk vallen als anatomisch, daar zijn hier genoeg voorbeelden van.Alles hangt ook wel af van vorm implantaten, zoals Profile, en je eigen voor situatie en de arts!Als je een ronde prothese tussen je vingers neemt, loopt de gel naar beneden, en neemt zo een anatomische vorm aan..Liefs margriet
Bibi 83 Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Hoi magrietklopt ik ben er ook echt blij mee, je denkt er natuurlijk goed over na. Weegt de voor en de nadelen tegenover elkaar af. Maar dan is t nog altijd spannend en afwachten hoe t uitvalt... x
neenie Posted February 25, 2015 Author Posted February 25, 2015 hoiIk ben 2 weken geleden geopereerd en heb anatomische prothese met 470cc gekregen. Ik kwam van een 80a.Nu vraag ik me af of hier meiden zijn die deze prothesen 470cc ook hebben. Ik ben benieuwd wat jullie lengte en gewicht is? (ik vraag me af of dit de keuze van het aantal cc bepaald) en wat jullie uiteindelijke bh maat is geworden?alvast bedankt voor jullie antwoord
chanick Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 hoiIk ben 2 weken geleden geopereerd en heb anatomische prothese met 470cc gekregen. Ik kwam van een 80a.Nu vraag ik me af of hier meiden zijn die deze prothesen 470cc ook hebben. Ik ben benieuwd wat jullie lengte en gewicht is? (ik vraag me af of dit de keuze van het aantal cc bepaald) en wat jullie uiteindelijke bh maat is geworden?alvast bedankt voor jullie antwoordHallo! Hij hebt je boobies al lees ik, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ik krijg over drie weken 450 cc van mentor! Ik heb nu ong 80 a/b. Ben 1.77 en weeg 70 kg. En jij? Wil wel ff spieken bij je foto's haha. Heb je dual plane? Of voor de spier?Groetjes van Chantal
Lau470 Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Ik weet niet wat de maten van natrelle zijn en of dat dus enigszins overeenkomt. maar ik heb 470 van silimed. Breedte en hoogte 12,9 projectie 6,8 xh profile.Ik ben 1,76 en 83 kg, kwam van een 80 a/b (hing van het merk af) en zit nu op een 80F.
best_boobie Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Hoi hoiJouw prothese (heb het even nagekeken in de catalogus van natrelle) is 14 cm breed en heeft een projectie van 5,6 cm. Daarmee ga je wel van een 80 A naar een 80D/E. Voor het zicht wordt het een mooie DEen goed herstel!!xx BB
Kim1985 Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Haaay Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik ben 1.82 en weeg 72 kg en ben inmiddels 6 weken POIk heb ook de anatomische van natrelle 410 cc mx. Is ff uit mijn hoofd 13 cm breed en een projectie van 6 cm.Ik kwam van een a80 heb nu toevallig mijn eerste bh gekocht want die viel qua omtrek wat kleiner uit en dat is een e85! Maar denk dat een f80 beter gaat zitten. Qua zicht is het wel een d!Veel plezier met je nieuwe borsten!!! Kus
neenie Posted February 27, 2015 Author Posted February 27, 2015 halloIk ben nu 17 dagen po en mijn borsten doen nog steeds veel pijn (niet de littekens) . Ik lees op het forum dat er best een hoop meidenzijn die na 2 weken al geen pijn meer hebben. Ik weet dat het bij iedereen anders is maar ik ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die lang pijn hebben gehad? en of dit normaal is, en tot wanneer is dit normaal?
loveut Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 ik ben 4 weken PO vandaag en heb soms nog pijn/pijnsteekjes of een brandend gevoel..mja ik heb naar mijn idee alleen de eersre 5 dagen echt flink pijn gehad en na 2 weken viel het prima te dragen dusja
x_fr1908 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 HoiVandaag 31 dagen po en nog steeds dagelijks last van pijnlijke borsten.Met name in de ochtend..misschien dat het dan door het slapen komt.Doe denk ik ook veelste veel qua inspanning maar heb geen andere keus.Ben ook jaloers op de meiden die er met 2 weken al vanaf zijn. Maar zal voor iedereen wel verschillend zijn! Succes verder met je herstel!
fleurtje Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Sterkte Neenie!! Ik hoop dat t snel wat afzakt.
R1989 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Heel erg wisselend denk ik ook afhankelijk of je max max bent gegaan etc. DP of voor de spier etc. Ik ben nu 6,5 week po en soms sochtends beetje beurs. Maar ook best lang "huidpijn". Er zijn ook dagen dat ik nergens laat van heb. 17 dagen is nog Zo kort komt vast goed! Het wordt steeds beter.
loveut Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 HoiVandaag 31 dagen po en nog steeds dagelijks last van pijnlijke borsten.Met name in de ochtend..misschien dat het dan door het slapen komt.Doe denk ik ook veelste veel qua inspanning maar heb geen andere keus.Ben ook jaloers op de meiden die er met 2 weken al vanaf zijn. Maar zal voor iedereen wel verschillend zijn! Succes verder met je herstel!misschien omdat ik niet zo veel doe dat ik er minder last van heb, merk wel wat je zegt van in de ochtend..
lily.19 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 heb zelf ook nog last en ben een maand verder.. heel gevoelige en pijnlijke tepels.
Gigi21 Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 Ben vandaag ook 17 dagen PO!!Bij mij gaat het ook op en af , gister heel erg pijn savonds in mijn linkerboob die doet vanaf het begin al veel meer pijn als rechts daar heb ik vrij weinig last van!!En vandaag gaat het weer , hij is nu een stuk zachter en gezakt en voel er van die trillingen/ bubbels in ook als ik loop voel ik um nu meer en rechts zit nog hoger ,,,en moet zeggen deed zelf echt bijna niks kwa inspanning behalve te stijf zitten denk dat ik daardoor ook last heb en ben vamiddag wat meer gaan doen in huis !!Maar goed ieder herstel is anders en het heeft toch tijd nodig en geloof me ik ben een die hard heb een hele hoge pijn grens, en nu af en toe auwLees hier op het forum dat er wel meer meiden zijn die er last van hebben!!xxx
Cmgiess Posted February 27, 2015 Posted February 27, 2015 ha meiden , jullie toevallig een idee dat het minder zeer doet als je van vroeger groter naar slappe borst naar weer vroeger gaat?ik kan me voorstellen dat wanneer je van kleine cup naar groter gaat dat je vel meer moet rekken liefs
neenie Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Heel erg wisselend denk ik ook afhankelijk of je max max bent gegaan etc. DP of voor de spier etc. Ik ben nu 6,5 week po en soms sochtends beetje beurs. Maar ook best lang "huidpijn". Er zijn ook dagen dat ik nergens laat van heb. 17 dagen is nog Zo kort komt vast goed! Het wordt steeds beter. ok dus het maakt ook nog uit hoeveel cc en de hoeveelheid pijn. Ik heb duale plane.De arts heeft bij mij een pasprothesen gedaan en de grootste maat die we hadden gepast bij de intake paste uiteindelijk erin. Gaat dat nog wel weg dan of kan het zijn dat de prothesen te groot zijn?
neenie Posted February 28, 2015 Author Posted February 28, 2015 Haaay Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik ben 1.82 en weeg 72 kg en ben inmiddels 6 weken POIk heb ook de anatomische van natrelle 410 cc mx. Is ff uit mijn hoofd 13 cm breed en een projectie van 6 cm.Ik kwam van een a80 heb nu toevallig mijn eerste bh gekocht want die viel qua omtrek wat kleiner uit en dat is een e85! Maar denk dat een f80 beter gaat zitten. Qua zicht is het wel een d!Veel plezier met je nieuwe borsten!!! Kus@kimmi Jij hebt minder cc dan ik heb maar je bent wel langer. ik ben 1.75 en 70 kg ik wilde heel graag een natuurlijk resultaat maar ben nu bang dat het toch te groot is. of heeft lengte en gewicht er niet mee te maken lijkt mij wel toch? Mijn borsten doen ook nog veel pijn ik ben 18 dagen po.oja ik geb natrelle410 470cc mf
Kim1985 Posted March 1, 2015 Posted March 1, 2015 Verschil is dat ik minder cc heb maar ik heb wel meer projectie!Ik heb namelijk de 410 mx! Is maar 4 mm maar ik zou me er nietvte druk om maken! Ik zie ook in de catalogus dat jij een breedte hebt van 14 cm en ik van 13 cm. Dus dir cc's verdwijnen ook in de breedte. Mooi maatje toch!Ik ben iig van een 80a naar een 80f gegaan! Kus
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.