Ariël Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Hallo Dames,Ik ben nieuw hier en ben erg benieuwd.Mijn naam is Tara. Ik ben 27 jaar en ben op eigen kracht nu 60 kilo afgevallen. Waardoor ik helemaal geen borsten meer overgehouden heb, en veel vel heb bij buik en benen. Ik heb dinsdag mijn eerste afspraak om te kijken hoe of wat. Die afspraak staat bij Diana Gabriels. Van mij mag het liever vandaag dan morgen nog gebeuren allemaal.Ben erg benieuwd naar ervaringen. Hebben jullie tips naar dingen die ik moet vragen?Groetjes Tara
Guest Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Welkom Tara! Jeetje meid 60 kilo afvallen is niet niks zeg. Super goed dat je dat gelukt is. Na zoveel kilo's te hebben verloren houd je inderdaad niet veel meer over van je borsten, maar daar kun je wat aan laten doen gelukkig Hier heb je een lijst met vragen die je kunt stellen aan de pc http://www.borstenforum.com/topic/3315-vragen-voor-pc/ Denk eraan dat Diana geen pc is, maar alleen een tussenpersoon. Het is sowieso aan te raden om meerdere consulten te doen en te kijken welke adviezen je krijgt en waar jij je het prettigste bij zult voelen. Heel veel leesplezier op het forum!!
Rocile Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 HaiIk ben ook bij Diana geweest. Aan haar heb je weinig. Ze is een tussenpersoon voor de arts.Mijn ervaring bij het Bernhoven ziekenhuis was super! Artsen Rysavy en Keulers.kundige en keurige artsen. Gaven ook aan dat Diana een verkooppraatje houdt en daarmee stopt het. Mijn gevoel was pas goed toen in bij arts was.Voordeel bij Diana is dat je snel geholpen kan worden tegen een lage prijs (zeker ook niet vergeten)Succes!
Ariël Posted December 27, 2014 Author Posted December 27, 2014 Dinsdag ben ik aan de beurt voor een borstvergroting. Best spannend allemaal. Hebben jullie nog tips?waar ik op moet letten etc etc Liefs
Koekkoek13 Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Lees ff mn tups voor tja wie was dat ook alweer.. Ik denk RRR.Zoek aub hieronder de posts van 23 of 24 december, ik heb er een hele lijst uitgetypt waar je aan moet denken.Succes!!! Groetjess
Ariël Posted December 27, 2014 Author Posted December 27, 2014 Lees ff mn tups voor tja wie was dat ook alweer.. Ik denk RRR.Zoek aub hieronder de posts van 23 of 24 december, ik heb er een hele lijst uitgetypt waar je aan moet denken.Succes!!! Groetjessdankjewel maar hoe zoek ik dat? Hihi
Ariël Posted December 27, 2014 Author Posted December 27, 2014 Nou aankomende dinsdag is het zover om 9.45 uur krijg ik mijn borstvergroting.Enorm spannend. Ze gaan dual plane geplaatst worde 425/450cc rond high profile hij neemt beide maten mee. Ik heb nu 85a denk ik.Na 60kilo afgevallen te zijn weet ik niet de precieze maat die ik nu heb. Waar zal ik ongeveer op uit komen denken jullie?Liefs
Lola91 Posted December 27, 2014 Posted December 27, 2014 Hey Tara spannend en goed zeg dat je zoveel bent afgevallen!! ik heb begrepen dat per 150 cc je een maat omhoog kan rekenen. dus voor jou zou je op een D uitkomen.Mijn vriendin vertelde laatst dat als je brede borsten hebt het zij aanzicht kleiner is dan iemand met smallere omvang (ook enigsins logisch)Hoop dat je nog berichtje plaatst na de operatie over hoehet is gegaan, ben erg benieuwd. zelf 8 jan aan de beurt.SUCCES!!
Ariël Posted December 27, 2014 Author Posted December 27, 2014 Hey Tara spannend en goed zeg dat je zoveel bent afgevallen!! ik heb begrepen dat per 150 cc je een maat omhoog kan rekenen. dus voor jou zou je op een D uitkomen.Mijn vriendin vertelde laatst dat als je brede borsten hebt het zij aanzicht kleiner is dan iemand met smallere omvang (ook enigsins logisch)Hoop dat je nog berichtje plaatst na de operatie over hoehet is gegaan, ben erg benieuwd. zelf 8 jan aan de beurt.SUCCES!!Ja zoiets had ik ook gelezen inderdaad. Ik zie het wel. Alles beter als wat ik nu heb haha ik heb een hele brede borstkas.Moet jij ook bij Karim?
Ariël Posted December 28, 2014 Author Posted December 28, 2014 Succes alvast! Gaat vast goedkomen bij karimDankjewel ben jezelf ook bij Karim geweest.
kw88 Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Ja jij hebt me vorige keer wat vraagjes gesteld . Ik ben 1 januari 6 weken po
Ariël Posted December 28, 2014 Author Posted December 28, 2014 Ja jij hebt me vorige keer wat vraagjes gesteld . Ik ben 1 januari 6 weken po ohja tuurlijk nu weet ik het weer sorry! Hoe voel je je?
kw88 Posted December 28, 2014 Posted December 28, 2014 Haha maakt niet uit. Het gaat super. Ik ben aankomende donderdag 6 weken po en heb afgelopen zaterdag gepast bij de hunkemoller. Kom nu op en 70F uit! Heel blij mee
Ariël Posted December 28, 2014 Author Posted December 28, 2014 Haha maakt niet uit. Het gaat super. Ik ben aankomende donderdag 6 weken po en heb afgelopen zaterdag gepast bij de hunkemoller. Kom nu op en 70F uit! Heel blij meewat ontzettend fijn om te horen! En waar kwam jij nu vandaan? Wat voor maay? Daar hadden wij het niet over gehad dacht ik.x
Guest Posted January 1, 2015 Posted January 1, 2015 Gefeliciteerd met je boobs meid! Ik zal je titel gelijk maken met die van de andere en je voorsteltopic ook samenvoegen. Zo is alles duidelijk en overzichtelijk Fijn herstel gewenst!
Ariël Posted January 2, 2015 Author Posted January 2, 2015 Gefeliciteerd met je boobs meid! Ik zal je titel gelijk maken met die van de andere en je voorsteltopic ook samenvoegen. Zo is alles duidelijk en overzichtelijk Fijn herstel gewenst! Dankjewel Esmiralda
Ariël Posted January 2, 2015 Author Posted January 2, 2015 Hallo Dames, Nou afgelopen dinsdag was het dus voor mij zover. Boobsday!! Ik moest mij om 9,45 uur melden bij de kliniek in Amstelveen. Wij waren wat vroeg en ze zei eigenlijk al meteen dat er wat uitloop was. Jammer! Maar ik had de zenuwen echt goed onder controle. Terwijl e dagen ervoor ik zo stik zenuwachtig was dat ik er helemaal naar van werd en ik het idee kreeg dat ik zou neervallen. Ik samen met mijn vriend dus wachten en wachten. Nog wat dolletjes gemaakt. Want ik draag nooit joggingspakken buiten ik vind dat verschrikkelijk. En tjaah nu moest ik wel. En zonder make up ga ik ook nooit naar buiten maar ook nu dus geen keuze. Op een gegeven moment mocht ik dus mee naar boven. Moest bij uitkleden en kreeg zo'n charmant operatie jasje aan. Omdat er nog steeds wat uitloop was. Ben ik lekker onder een dekentje gaan liggen en heb ik lekker met mijn telefoon zitten spelen. Maar wat een lieve mensen ook daar zeg! Ik had nog steeds geen zenuwen nou dat verbaasde mij zo ontzettend erg. Op een gegeven moment kwam de PC nog even naar mij toe om te vragen hoe het ging en of ik hem kon vertellen wat er ging gebeuren. Toen raasde er opeens door mij geen straks heb ik gewoon boobies. SPANNEND! Toen kwam het moment daar. Ik mocht mee naar de operatie kamer. Wat een lieve dames die assisteerde bij de operatie. Ik had nog even aan de PV gevraagd of als het mogelijk was hij echt de 450cc er in zou doen. En ja dat zou hij doen als het paste. We hebben onderling nog onwijs gelachen en geintjes gemaakt. Voor ik uiteindelijk dan onder narcose ging. Wat ik mij kan herrinderen ben ik helemaal huilend wakker geworden uit de narcose. Blijdschap en emoties. Ik mocht even naar de boobs kijken maar mijn ogen waren zo waterig dat ik helemaal niets zag. Toen heb ik gevraagd of ze er een foto van wilde maken. Ondertussen was ik wat rustiger geworden en heb ik mijn vriend een whatsapp gestuurd wat gegeten en gedronken en rond 1 uur gebeld dat ik om half 2 weg mocht. Ik voelde mij gewoon goed. Maar toen ben ik opeens een partij ziek geworden van de narcose. Warm, koud, misselijk, draaierig en ga zo maar door ik denk dat ik rond een uur of half 3 3 uur de eerste poging heb gedaan met de zuster om overeinde te komen en mij aan te kleden. Toen werd ik weer niet goed. Weer liggen en bijkomen. Toen daarna weer een poging en toen kwam het kleine beetje wat ik gegeten en gedronken had er gewoon echt weer uit. Rond 4 uur ging het beter en ben ik naar beneden gegaan waar mijn vriend zat te wachten. Toen naar de auto. Ik stapte in en barste helemaal in tranen uit. Als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan. Ik zei haal het er maar uit etc etc, Ik herkende heel mezelf niet meer. Ik ben nooit zielig of ziek of heb zelf medelijden. Maar toen ik thuis kwam had ik dat allemaal wel. Zelfs mijn telefoontjes beantwoorden wilde ik niet terwijl ik normaal niet zonder dat ding kan! Ohhw wat had ik een spijt. Later op de avond ging het allemaal weer wat beter. IK wilde weer wat eten, wilde weer op mijn telefoon wat facebooken en whatsappen. Toen kwam de nacht waar ik zou tegen op had gekeken. Die ben ik wonder boven wonder goed door gekomen.. Welk elk half uur wakker geworden maar niet van de extreme pijn. Ik denk gewoon meer omdat het nu niet echt comfortabel ligt/zit. Sochtends dus de dag begonnen en de pijn en de emoties van de dag ervoor waren over. Althans minder er. Mijn vriend denkt dat ik op de dag zelf gewoon in een soort shock heb gezeten. Oudjaarsdag en nieuwjaar echt super gegaan. Heb een hele gezellige avond gehad en heb gewoon gezeten en wat gelopen in huis. Het gaat goed hier. De pijn is draagbaar. Alleen van het zitten/liggen op de bank. Naar echt zitten om vervolgens op te staan dat gaat echt nog niet alleen. Want dat doet zoveel pijn. Ik ben vandaag voor het eerste even een paar uurtjes alleen want mijn vriend heeft een spoedklusje. En iedereen is ook zo lief voor mij! Dan zie ik toch maar eens hoe erg ik toch gewaardeerd wordIk ben wel benieuwd om mijn boobs nu weer even bloot te kunnen zien! Zenuwappig hahahaha En lekker een douche en mij haren wassen dat mis ik wel haha Ik hoop dat jullie wat hebben aan mijn ervaring. Liefs Tara en haar Boobies
Guest Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Oh meid al die emoties toch. Het hoort er allemaal bij hoor, maar het wordt straks echt genieten van je nieuwe voorgevel Ik zie dat je je naam heb veranderd dus zal deze ook even goed zetten in je titel.
Ariël Posted January 2, 2015 Author Posted January 2, 2015 Oh meid al die emoties toch. Het hoort er allemaal bij hoor, maar het wordt straks echt genieten van je nieuwe voorgevel Ik zie dat je je naam heb veranderd dus zal deze ook even goed zetten in je titel. ik was echt niet blij... maar nu is de pijn zoveel minder dat ik niet mag klagen hihi.kan niet wachten tot mijn boobs wat gezakt zijn!
Boobi Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Ik ben 23 dec 14 geopereerd door dr. Karim. Heel veel sterkte meid, het zal iedere dag wel steeds beter gaan.
Ariël Posted January 3, 2015 Author Posted January 3, 2015 Ik ben 23 dec 14 geopereerd door dr. Karim. Heel veel sterkte meid, het zal iedere dag wel steeds beter gaan. Okee wat is jou ervaring? Ben wel erg benieuwd hihi
Sophie22 Posted January 3, 2015 Posted January 3, 2015 Wauw, wat een Roller Coster aan emotie.Nu herstellen en lekker genieten van je boobs!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.