Jump to content

vraag over voor de spier

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal.

ik vroeg me af.....

ik lees hier over dp dat de spier moet uitrekken en daardoor je borsten groter worden. Of dat het even duurt voordat ze de juiste vorm hebben.

maar hoe zit dat met voor de spier? Ik neem aan dat bij mij het vocht zo goed als weg is dmv drains.

xxx

Posted

Ik heb voor de spier en mijn borsten zijn naar mijn idee nog wel wat groter geworden maar sowieso heel erg veranderd de eerste 3 maanden. Je hebt geen last van de spier maar je huid moet wel nog rekken en alles komt op zijn plek te zitten. Ze zullen waarschijnlijk niet ineens een cupmaat groter zijn maar mooier worden ze sowieso nog :)

• 2 weeks later...
Posted

Ik heb niet het idee dat ze bij mij groter werden, maar meer dat de vorm veranderde en alles wat soepeler werd.

Heb zelf best wel een tijdje "last"van dat branderige gevoel gehad. De eerste dagen was het echt wel pijnlijk.

Posted

Dat jeuken komt omdat alles aan het genezen is. Het is niet altijd leuk, maar wel heel een goed teken ;)

Posted

oh ja.. die jeuk!!!!!

Vreselijk haha... Maar je weet waar het voor is ;) Ff bikkelen hihi :P

Ik had trouwens toch wel dat mijn borsten wel wat gegroeid waren tussen vlak na de operatie en 3 maanden po... Het leek of ze voller werden.. In cupmaat scheelde het net een halve cupmaat denk ik, waardoor ik na 3 maanden op een 75F zat..

Ondertussen ben ik 3 kg afgevallen sinds een paar maanden en zit ik op een hele volle 75E en 70F. De 75F was dus nooit heel vol, maar de 75E pastte in het begin dus niet.. Pas toen ik wat afgevallen was weer haha..

xxxx

Posted

Hoi CG

Ik denk dat ze voller worden door de zachtheid!

Mijn kliniek BH bij m'n 2e bv was een 85F. Die zat natuurlijk wel vrij strak!

Na 6 weken kocht ik een bh 85G (prima Donna), na 7 maanden had ik een 85 H, van hetzelfde merk. Daarna altijd 85 H gehouden van Prima Donna.

Dus je ziet het kan altijd....

Liefs Margriet xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.