Jump to content

Bijtje26 : 22 december 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Mijn naam is Imke en ik ben 26 jaar. Begin september ga ik op consult bij Diana voor een BV. Ik vind het super spannend. In januari hoop ik dan geopereerd te worden.

Na een gewichtsverlies van 20kilo en zwangerschappen is het niet meer wat het geweest is. Na 4 jaar lang twijfelen toch de knoop doorgehakt. Maar het blijft eng. Ik ben bang dat het niet gaat worden wat ik wil. Eerst maar eens op gesprek......

• 3 weeks later...
Posted

Welkom op het forum!!!

Goed dat je de knoop heb door gehakt. Ik snap dat je het eng vind, maar meid je hoeft je geen zorgen te maken.

Bijna iedereen op het forum heeft lang zitten twijfelen. Achteraf denken ze dan, had ik het maar eerder gedaan en dat heb ik zelf ook.

Het is altijd aan te raden om verschillende consulten te plannen om zo de adviezen van verschillende pc's te horen. Je zal snel merken dat de adviezen hier en daar anders kunnen zijn omdat iedere pc toch zijn eigen voorkeur en ideeën heeft. Je kunt dan voor jezelf bepalen waar jij je het prettigste bij voelt. Je kunt dan ook evt voorbeeldfoto's meenemen om de pc te laten zien wat jij mooi vind.

Bij Diana werken verschillende goede pc's, maar houd er rekening mee dat Diana zelf geen pc is en dat haar adviezen vaak toch afwijken van die van de pc zelf ;)

Succes met je consult en veel leesplezier op het forum!!!

• 4 months later...
Posted

Afgelopen maandag, 22 december was het zover. Vandaag ging het eindelijk gebeuren.

Ik had die nacht goed geslapen, was vroeg gewekt door mijn dochter, waardoor ik daarna niet meer verder kon slapen. Na een lange douche en de laatste spullen ingepakt te hebben, vertrokken we om 08.00u richting de kliniek in Amstelveen.

We waren mooi op tijd. Ik mocht gelijk doorlopen naar boven. Ik zou eigenlijk om 10.15u geopereerd worden, maar dit werd een half uur eerder. Ik had totaal geen zenuwen, ik voelde me alleen een beetje naar omdat ik niet mocht eten. Dat vond ik het ergste van alles. hihi

Waarschijnlijk was ik om 10.15u weer terug op de uitslaapkamer, want ik was om 10.30u al wakker en had enorme honger.

Ik was even de weg kwijt, maar herinnerde me al snel waar ik was, toen ik de deken optilde, was het eerste wat ik dacht; woooowwww wat zijn ze groooooot. hahahaha

Na een tijdje kreeg ik de bh aan, ondertussen moest ik nodig naar het toilet, maar ik moest nog even wachten totdat ik gegeten en gedronken had.

Na mijn beschuitje en kopje thee, mocht ik proberen om naar het toilet te gaan en dat ging echt super, ik had ook nergens last van.

Rond een uur of 12 mocht ik naar huis, ook dat ging allemaal prima. Eenmaal in de auto onderweg, werd ik even niet goed, ik kreeg het helemaal warm en begon enorm te zweten, gelukkig zat mijn moeder achterin en heeft mij zo fijn geholpen, daarna was het ook goed.

Eenmaal thuis ben ik op de bank neergestreken en heb ik nog wat bijgeslapen en mezelf lekker laten vertroetelen.

De volgende ochtend ging ook super. Ik had heel goed geslapen, nergens last van. Om half 2 werd ik wakker en heb ik wat pijnstilling ingenomen voor de zekerheid, de uren daarna ben ik door de wekker heen geslapen. Deze had ik wel gezet omdat ik had gelezen dat een aantal meiden daar wel baat bij hadden.

Het gaat eigenlijk gewoon super. Ook afgelopen nacht weer een goede nacht gehad en geen wekker gezet voor medicatie. Ik ben ook al gestopt met diclofinac en gebruik alleen nog voor de zeker pcm.

Wat ik niet verwacht had, is dat ik me zo goed voel, dat ik morgen toch even op familiebezoek ga voor de kerst. Het zal niet lang zijn, want ik wil toch wel rustig aan doen, maar even op de koffie moet wel lukken.

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen, geniet van en met elkaar!!

Veel liefs

Posted

Wat super dat je je zo goed voelt! Gefeliciteerd met je boobs en jij natuurlijk ook fijne feestdagen!

Posted

Gefeliciteerd meid!

Heerlijk dat alles zo goed is verlopen.

Ik pas je titel even aan zodat deze gelijk is aan alle andere. Ik heb begrepen dat je geopereerd bent door Dr Schiettecatte? Ik zet dit nu in je titel, maar mocht het niet zo zijn dan moet je maar even een gil geven ;)

Fijn herstel!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.