Lion_ Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Hallo, Ik heb heel veel aan jullie verslagen gehad, hier is mijn verslag. Gisteren was het zover. Om 11 uur moest ik me aanmelden in de kliniek., hier heb ik aangegeven dat ik Verdonck wou spreken over het aantal cc. Rond half 12 werd ik naar de kamer gebracht, Wow wat een mooie verzorgde kamer! Ik moest nog een vragenlijst invullen, operatiekleed aandoen en even wachtten. Rond kwart voor 1 zijn ze me komen halen, je gaat naar beneden en je moet even in een lege operatiekamer gaan liggen, hier komt Verdonck aftekenen. Hij meet alles nauwkeurig op en vraagt hoeveel cc zou je willen. Ik had eerst 350cc afgesproken, maar ik wou 380 cc of 425cc. Verdonck zei omdat ik van een volle b vertrek 425 teveel zou zijn. Ik tekende voor 380 en hij ging even weg. Na 5 minuutjes kwam de verpleegster me halen en bracht me naar de operatiezaal. Hier gaf ze mijn infuus en ze praten even met mij. Ik was helemaal niet zenuwachtig. Daarna kwam de anesthesist binnen en gaf me mijn slaapverdoving. Als ik wakker werd vroeg ik meteen mag ik eens kijken. Ik had het verband al aan en de borstband. Ik ben zelf op het ander bed geschoven en in de kamer ook. De verpleegster zei tegen mijn mama dat ze dat zelden meemaakt. Ik ben even in slaap gevallen, als ik wakker werd voelde ik me slecht, wow dat is er met mij gebeurd. Je kan niets precies ik dacht hoe krijg ik ooit mijn kleren aan. De verpleegster kwam rond half 4 en ze was super lief. De tocht naar huis was te doen maar thuis wow wat een pijn, ik had toen nog geen medicatie genomen. Rond 6 had mijn mama de medicatie en vanaf toen ben ik constant in slaap gevalle. Deze nacht even wakker gelegen maar deze ochtend ben ik goed opgestaan. Ik voel een druk op mijn borsten maar al bij al voel ik me goed. Groetjes
Lies_Lies Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Gefeliciteerd met je boobs en succes met je herstel!
Miss_michelle Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Hej proficiat met je boobs. Ik moest ook gewoon zelf op het ander bed kruipen. En mijn buurvrouw ook. Raar dat ze dan zeggen dat ze dat zelden meemaken. Ik had ook 425cc gevraagd maar had te weinig borstweefsel . Ben blij voor je dat de pijn meevalt. Xx
mariette2 Posted December 25, 2014 Posted December 25, 2014 Hey gefeliciteerd met je boobs. Gelukkig voel je je goed. Rustig aan doen deze dagen denk goed aan je herstel
Lion_ Posted December 30, 2014 Author Posted December 30, 2014 Hej proficiat met je boobs. Ik moest ook gewoon zelf op het ander bed kruipen. En mijn buurvrouw ook. Raar dat ze dan zeggen dat ze dat zelden meemaken. Ik had ook 425cc gevraagd maar had te weinig borstweefsel . Ben blij voor je dat de pijn meevalt. Xx Raar dat ze dat dan zeggen, mijn mama stond daar zo fier als een gieter, precies dat ik terug mijn eerste stapjes zetten Ik ben blij dat ik 380 cc heb gekregen, ik vind ze perfect! Verdonck weet wat hij doet Herstel gaat vlot de eerste dag dacht ik wat heb ik mezelf aangedaan, maar nu ben ik zo blij. Al bij al is de eerste week snel heel snel voorbij gegaan xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.