Jump to content

Diamondje123: 29december Dr. Kappel monobloc hydrogel

Recommended Posts

Posted

Hi allemaal,

Ik stel me maar gelijk hier voor aangezien ik al een datum heb zoals jullie zien:)!

Ik ben 22 jaar en denk al eeuwig na over een borstvergroting, m'n borsten gingen namelijk snel groeien in de pubertijd maar stopte er ook alweer snel mee! Nu heb ik eindelijk de knoop doorgehakt om toch die droom van grotere borsten waar te maken.

Zelf heb ik nu een 75a en krijg 275-300cc op de spier geplaatst door dr. Kappel. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden en ben vreemd genoeg nog niet zenuwachtig voor de operatie! Maar wel voor de dagen erna haha!

Misschien kunnen jullie je verhaal met me delen:D? Ben ook erg nieuwschierig de resultaten en of iedereen tevreden is!

Posted

Hi

Gefeliciteerd!

Leuk vooruitzicht.

Heb ook hydrogel, maar wel dual plane.

Weet je zeker dat je op de spier krijgt? Dacht d.p altijd met hydrogel, omdat ze zo über zacht zijn en dus gaan rimpelen..

Ik voel nu ook bobbels, deuken e.d aan de zij - onderkant, ben dus blij dat mijn bovenste gedeelte cq decolleté onder de spier ligt.

Posted

Ja! heb dit nogmaals nagevraagd! Dr. kappel plaatst ze op de spier tenzij het echt niet anders kan! Wordt wel een beetje zenuwachtig van deze verhalen haha! maar neem aan dat ze wel weet wat ze doet?

Ben jij wel blij met je keuze voor de hydrogel?

Posted

Hoi hoi, spannend bijna je operatie!

Ik heb je toegevoegd hoor, kun je even spieken. Ik heb ook Hydrogel, maar dan ook dual plane. Zelfde reden als L-Girl. Dr. Nio waar wij zijn geweest plaatst ze liever niet op de spier ivm grotere kans op rimpeling. Ik wilde ook liever voor de spier, maar dat raadde hij sterk af bij deze, reden waarom ik toch voor DP ben gegaan. Want ik wist wel heel zeker dat ik deze protheses wilde en ook bij deze arts, dus dan maar dual plane. Ik voel ook die bobbels aan de onderkant. Geen idee of dat dan ook aan de bovenkant zo zou zijn geweest.

Ik weet idd dat dr. Kappel ze wel op de spier plaatst en dat zij aangeeft dat je bij rimpeling eventueel lipofilling zou kunnen doen, om dat weg te krijgen. Heeft ze dat tegen jou ook gezegd? Maar daar zit ook een prijskaartje aan (weet niet hoeveel dat kost).

Ik ben wel heel blij met mijn borstvergroting, ik heb 305 en 320 gekregen en nu bijna 7 weken PO. Ik ben van een 75A/B naar een 75D gegaan! Al ziet het er zo niet uit hoor, lijkt kleiner. Ik ging voor een C-cup en zo ziet het er ook uit. Ik ben wel heel benieuwd hoe het bij jou gaat worden, hoe lang en zwaar ben je als ik vragen mag?

Ik ga je volgen. Ga je ook foto's plaatsen?

Veel succes!

Posted

Ja ik heb het gevraagd maar ze zei dat tot de 300cc bij mij het echt niet zou gaan ribbelen. Het was wel mogelijk als ik ouder zou worden en het ''allemaal'' wat gaat zakken, en dan was de lipofilling idd een oplossing. Alleen daar ga ik me nu nog geen zorgen over maken aangezien ik nog zo jong ben! :1:

Ik heb er echt super zin in! die van jullie zien er echt erg mooi uit! hoop dat dat van mij ook zo mooi wordt.
Ik ben 1.70 en 63 kilo. Alleen wel erg smal van boven, heb wat dikkere benen zegmaar :118:! Ik zal ook mn foto's plaatsen!

Hoe hebben jullie de dagen na de operatie ervaren?

Posted

Hè meid morgen is het zover!

Ik wil ook hydrogel en ben ook bij Kappel geweest. Voor mij duurt het nog even dus ben heel benieuwd naar je resultaat en je bevindingen! Sterkte voor morgen!

Posted

Ook van mij veel succes! Zal aan je denken. Ben heel benieuwd!

Posted

Ja voor mij wel de bedoeling om bij Kappel geopereerd te worden.

Maar word waarschijnlijk pas eind van het komende jaar. Dus nog even geduld.

Ben benieuwd hoe het is gegaan!

Posted

Jij hebt ook je boobies! Gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar je verslag. Eerst even bijkomen! Heb je MissyK nog gezien?

Posted

Hi meiden!

Zo ik zit op de bank met m'n nieuwe borsten!

Was gister super zenuwachtig dat we heen reden! Waren eerder weggegaan vanwege het weer! Waren dus extra vroeg. Moest best lang wachten tot ik werd opgehaald, en zat gezellig te praten met de moeder van missyk. Daarna ging het super snel werd opgehaald, moest me omkleden en werd gelijk weggereden! Opzich fijn omdat ik geen tijd had om weer zenuwachtig te worden.

Na het infuus en bloedprikken werd ik naar de ok gebracht en was ik zo vertrokken. Het leek wel een seconde en was alweer wakker op de uitslaapkamer. Ging blijkbaar heel snel bij me omdat ik binnen 10 min gedronken had en naar m'n kamer werd gebracht! Daar kreeg ik eten en drinken en ging eigenlijk heel voorspoedig! Ze keken er echt van op. Tot dat ik bijna weg mocht en nog wat informatie kreeg over de drains enz. Viel bijna flauw haha! Kon ik weer opnieuw beginnen. Daarna nog een keer omdat ik nog een keer moest bloedprikken! ( voor onderzoek van dr Kappel over de werking van de hydrogel in het bloed vergeleken met de siliconen).

Dr Kappel kwam daarna langs om te vertellen dat ik 275cc heb gekregen in plaats van de 305cc vooraf afgesproken! Had te dunne bedekking. Maar ben super blij!

Moet zeggen dat het team van dr Kappel super is! Echte lieve mensen! Dr Kappel heeft gister en vandaag alweer gebeld!

Had zelf weinig pijn alleen bij thuis komen ging ik even te snel zitten wat super pijn deed leek wel of alles scheurde bah! Kon wel janken. Maar gaat nu super heb heerlijk geslapen en amper pijn! Loop wel als een oma rond maar gelukkig heb ik een erg lieve moeder. Morgen mogen de drains er gelukkig alweer uit!

Sorry als her verhaal niet helemaal loopt! Maar typen is beetje vermoeiend!

Oja en heb missyk gezien! Die ging gelukkig ook goed! Echt leuk dat je elkaar dan op z'n forum ontmoet!

Posted

Hey meis,

Wat super om te lezen dat het zo goed met je gaat! Ik heb alles net zo positief ervaren als jij wat een lieve mensen he! Echt een top team. Was leuk om je gister gezien en gesproken te hebben altijd fijn om steun aan iemand te hebben die hetzelfde ondergaat als jij. Ik heb morgen ook een afspraak om de drains eruit te halen en het verband eraf. Ik ben zo benieuwd. Hoelaat mag jij? Ik 11 uur misschien zien we elkaar weer zou leuk zijn

Posted

Super dat het bij jou ook zo goed is gegaan! Was leuk om elkaar even te zien! Ik moet morgen om half 11! Dus dan zullen we elkaar wel weer zien! Ben ook zo benieuwd! Hoe gaat het met jou?

Posted

Gefeliciteerd! En sterkte met je herstel

Ik zou graag t resultaat willen zien ik wil namelijk zelf ook monobloc Hydrogel dus ben erg benieuwd !!

Posted

Gefeliciteerd met je boobs!!!

Fijn herstel gewenst!

Posted

Fijn dat alles goed is gegaan. Heel veel succes met je herstel!

Posted

Nu een aantal dagen na BV en het gaat super goed. Het herstel valt me echt alles mee!! De dag van de operatie en de dag erna kon ik niet eens zelf uit me bed komen en loop nu alweer blij rond.

Woensdag ochtend heeft dr. Kappel de drains verwijderd dat was een opluchting zeg (heb MissyK daar ook gezien echt erg leuk om elkaar dan weer te spreken! en natuurlijk te zien). Werd niet goed van die dingen en bijna misselijk als ik er naar keek. Voelde me er ook een beetje vies door.. Daarna heb ik mn borsten mogen aanschouwen en ben er echt super blij mee! Ze zijn mooi van grootte :5:. Moet nog wel een beetje wennen hoor haha!

Ik zal van de week wat voor en na foto's plaatsen!

Posted

gefeliciteerd met je boobs meis!

Posted

Ik ben ook heel benieuwd naar je foto's Diamondje!

Posted

Nu een aantal dagen na BV en het gaat super goed. Het herstel valt me echt alles mee!! De dag van de operatie en de dag erna kon ik niet eens zelf uit me bed komen en loop nu alweer blij rond.

Woensdag ochtend heeft dr. Kappel de drains verwijderd dat was een opluchting zeg (heb MissyK daar ook gezien echt erg leuk om elkaar dan weer te spreken! en natuurlijk te zien). Werd niet goed van die dingen en bijna misselijk als ik er naar keek. Voelde me er ook een beetje vies door.. Daarna heb ik mn borsten mogen aanschouwen en ben er echt super blij mee! Ze zijn mooi van grootte :5:. Moet nog wel een beetje wennen hoor haha!

Ik zal van de week wat voor en na foto's plaatsen!

Wat fijn dat het zo goed gaat en dat je tevreden bent daar heb je het toch allemaal voor gedaan :) met mij gaat ook alles goed morgen is het alweer een week geleden wat gaat de tijd toch snel he! Ik wil morgen weer voor het eerst gaan douchen ik verlang er zo naar. Maar ik vind het nog wel eng hoor mogen de pleisters gewoon nat worden of moet ik alles bedekken? Soms moet ik mezelf even knijpen en dan denk ik ja het is echt gebeurt haha ben zo happy!

Posted

Haha ja dat heb ik ook! Vind het stiekem ook erg leuk om sochtenda en Savonds naar ze te kijken! Ik wist nou niet of ik pas woensdag of maandag mocht douchen omdat ze die woensdag Zei dat ik volgende week mocht douchen! Dus heb nog niet gedoucht.. Hoe is het douchen bij jou gegaan? En Weet jij hoe her zit met die hechtingen? Oja wanneer heb jij je afspraak?

Posted

Eindelijk gedoucht zo fijn! Ik voel me gelijk een stuk beter. Ik heb dr Kappel gebeld of ik mijn borsten moest bedekken maar dat hoeft niet zei ze want de hechtingen zitten aan de binnenkant. Het is alleen belangrijk dat je de pleisters laat zitten en het goed droog maakt. Ik heb de 13de de afspraak staan om 10:00 en jij? Ik heb vandaag mijn kleding weer gepast maar ik mag wel gaan shoppen veel is te klein of het valt anders uit haha! Goede reden voor nieuwe kleding ;)

Posted

Super om te horen! Dan ga ik ook lekker vanavond douchen, zin in!! Ik heb eigenlijk de 12e een afspraak maar dan kan ik niet:( dus even gemaild of een andere datum mogelijk is!

Ik heb even in je galerij gekeken maar je borsten zijn echt heel erg mooi! Nu lekker shoppen haha heerlijk en wat zullen de dingen die eerst niet zo mooi stonden nu prachtig staan :D! Ik zal ook vanavond of morgen even foto's plaatsen.. Had m'n computer niet bij de hand!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.