kw88 Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Hoi Allemaal, gisteren merkte ik ineens dat mijn litteken bij 1 borst aan de buitenkant ineens dikker en rood was. Niet heel rood maar wel wat roder. Gisteravond kwam er wat geel vocht uit. Dit weggehaald en ontsmet. Toch maar contact opgenomen met de kliniek. Morgen kan ik op controle. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las namelijk ook dat het wel eens een hechting kan zijn die eruit wil. Ik hoop zo dat het goed gaat .. Ik ben nu bijna 4 en halve week po.
Jane_Doe Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Zou goed een hechting kunnen zijn, echter is dat lastig te beoordelen.Goed dat je de kliniek hebt gebeld.Laat je weten hoe het gegaan is?
Guest Posted December 22, 2014 Posted December 22, 2014 Ja het zou kunnen natuurlijk, maar goed dat je de pc heb gebeld en nu ook morgen kan komen.Je heb verder geen koorts of dat het pijnlijk is?
kw88 Posted December 23, 2014 Author Posted December 23, 2014 Net terug van de controle. Hij vond het er eigenlijk goed uit zien. Hij vroeg ook hoe ik me verder voel en of ik koorts heb. Ik voel me niet ziek en heb geen koorts (alleen ontzettend verkouden). Hij zei dat het alweer aan het herstellen is en vond mijn borsten mooi herstellen. Hij heeft wel voor de zekerheid een antibioticarecept meegegeven. Maar ik ben weer gerustgesteld
Guest Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Nou geweldig dat het er allemaal goed uit ziet. Je kan beter 1x te veel langs gaan dan te weinig hoor
Ruitje Posted December 23, 2014 Posted December 23, 2014 Oh fijn te lezen dat het toch oke isMaar idd beter een keertje te veel langs gaan dan achteraf had ik maar..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.