Ga naar inhoud

Help!! Dames die een tepelcorrectie hebben laten uitvoeren


Aanbevolen berichten

Dag dames,

Ik heb al vanaf mijn puberteit last van ongelijke borsten. De grootte en tepelstand zijn anders van elkaar. Afgelopen Juni heb ik een borstvergroting laten doen aan mijn borsten om zo de grootte van beide borsten gelijk te maken. Dit is gelukkig mooi gelukt, maar de tepel van mijn rechter verschilt nog heel erg van de linker. Ik wil een tepel correctie uitvoeren, maar weet niet zo goed waar en bij wie.. Ik wil dolgraag advies van jullie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je niet terug naar de arts die ook je borstvergroting heeft uitgevoerd?

Weet niet wat voor informatie je precies zoekt. Ik kan je er het volgende over vertellen: mijn tepels zijn tijdens de lift gecorrigeerd, ze zijn nu ongeveer de helft kleiner. Er is rondom gehecht en je voelt daar dus een klein richeltje. Verder is het "net echt" :D Ze zijn ook gewoon gevoelig net als vroeger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi,

Ik heb vroeger twee borstverkleiningen en een littekencorrectie gehad. Bij alle drie zijn mijn tepels steeds iets kleiner geworden.

Qua gevoel ben ik heel veel kwijt geraakt, maar ik kon vroeger ook niet onder de straaltjes van de douche gaan staan (pijnlijk!)

Ik vind het er wel mooier uitzien en de littekens vervagen op den duur heel mooi.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.