Ga naar inhoud

Angélique is in da house :-)


AngéliqueSavat

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Na een gastric bypass bijna 2 jaar geleden, en 43 kg minder, heb ik 'theezakjes' ipv borsten... Mijn vel is overal perfect, het enige wat me ontbreekt zijn mooie borsten...

Daarom is het mijn uitdaging om in 2015 een borstvergroting te laten uitvoeren.

Het enige wat me tegenhoudt, naast het prijskaartje, is het feit dat ik nadien onmiddellijk terug aan de slag moet, want ik ben zelfstandig.

Graag jullie adviezen.

Op 't eerste gezicht zou ik kiezen tussen AZ Sint Jan in Brugge, of dr. Van Canneyt in Gent. Ook daarover graag jullie ervaringen.

Ik las ook dat er soms met Botox wordt gewerkt voor borstvergrotingen. Is daarover meer geweten?

Alvast bedankt!

Angélique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Direct aan de slag is een no go.

Ten eerste ga je dat lichamelijk niet redden en daarbij moet je de implantaten de tijd geven om vast te groeien.

Of je moet alles vanaf je bed/bank kunnen doen?

Botox borstvergroting nog nooit van gehoord.

En welkom op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!

Botox in je borsten? Nooit van gehoord en dan moet er toch heel wat botox in als je je borsten daarmee zou willen vergroten.

Na de operatie zul je zeker niet direct aan de slag kunnen. Ik weet niet wat voor werk je doet, maar ga er vanuit dat je een paar weekjes even uit de running bent.

Er is hier genoeg info te vinden, dus heel veel leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op dit forum!

Er is idd een goedje wat je in kunt laten spuiten zonder operatie, dit zit er echt maar voor 6 maanden en kost geloof ik €4000 per behandeling.

En idd zoals de andere meiden al zeggen pas na twee weken zou je misschien weer aan de slag kunnen. Mijn operatie is erg mee gevallen, maar was pas echt lichamelijk ma twee pas er aan toe om te werken. Na 2,5 week kon ik pas auto rijden.

Je geneest maar een keer dus dat kun je beter goed doen!

Succes met je zoektocht

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.