Ga naar inhoud

loulou1 : 16 januari 2015 : Dr. van Selms : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hoi nee die bh heb jij niet meer nodig haha!

Dat is een compressie bh speciaal voor na een borstoperatie.

En ja misschien is het zwelling of misschien heeft het te maken met dat de een toch wat sneller zakt dan de ander.

Volgende week heb ik een controle afspraak ga ik het even vragen of hij het ook ziet.

Ik draag wel keurig mijn borstband ook al haat ik dat ding! Om het beste resultaat te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh ok wist niet dat die,ook zo heten dit had ik natuurlijk ook lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden, wat leuk deze forum! Ik ben vorige week bij dr Selms geweest en aankomende donderdag heb ik het uiteindelijke gesprek over de grootte van mijn borsten. Ik ben zoooo blijjjj!!! mijn voorkeur gaat uit naar de hydrogel monobloc. Hij zei dat ik een dual plane krijg, ik ben 1.68 , 55 kg dus hij stelde ook voor 270 - 300 cc . Ik heb nu haast geen borsten , maar volgende week zullen we kijken voor de uiteindelijke grootte. En ik ben ook zeer blij en tevreden over de aanpak, de informatie, bereikbaarheid van dr Selms. Heeft iemand anders ze bij hem gezet? Wat vinden jullie van het verschil tussen de silicoon en hydrogel mon? Ik zou graag wat meer info willen krijgen van jullie. Tnx ! Fijne avond

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk ik ben 16 feb geholpen door selms.. wat een goeie dokter is het.. ik had de eerste twee dagen weinig pijn.. dag drie en vier waren eff een trip naar de hell met verblijf.. wtf dacht hoezo heb ik dit gedaan. Ik draag ook dit godvergeten rottige band .. je moet hem toch boven je bh dragen? Af en toe als ik pijn heb kijk ik eff in mijn pyjama en denk ik kont goed schatje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii erg leerzaam dit allemaal!!

Ik heb vorige week mijn consult gehad met dr van Selms en ben inderdaad ook zeer tevreden over hem! Mijn moeder heeft ongeveer 12 jaar geleden een bv gedaan bij hem, vandaar dat ik per se bij hem wilde.

Ik ben 173 lang en weeg ongeveer 65kilo. Mijn cupmaat is 75-B. ik zou graag een cup D willen. dr van Selms raadde mij rond de 295cc aan voor een D cup.. nu ik alle verhalen op dit forum lees vind ik dit in vergelijking best weinig voor een D cup. Ik ga denk ik ook voor de monobloc hydrogel implantaten.. is het waar dat ze kleiner uitvallen als je ze eenmaal hebt? ik stuur je gelijk even een vriendschapsverzoek want ik ben erg benieuwd naar de resultaten op de foto's!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi dames, ik ben echt zo blij met deze verhalen. Ik ben 16 maart aan de beurt bij dr. van Selmssss...!!! ik ben zo zenuwachtig!! Bij mij wordt het ook de monobloc hydrogel, en hij had het over 305 cc , of 340 cc. Ik wil eigenlijk een normale C krijgen. Dus ik wil niet richting de D cup. Zelf ben ik 55 kg, 1.69 . Hoe kan ik jou foto's zien Loulou1. Jou verhaal is precies zoals die van mij!!! Ik ben zo blij door jou verhalen te hebben gelezen. Ik heb echt rust gekregen en een idee over hoe en wat. Nu nog de foto's zien en dan komt het helemaal goed. tnxx en ik laat jullie weten hoe het bij mij gegaan is. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, ik ben echt zo blij met deze verhalen. Ik ben 16 maart aan de beurt bij dr. van Selmssss...!!! ik ben zo zenuwachtig!! Bij mij wordt het ook de monobloc hydrogel, en hij had het over 305 cc , of 340 cc. Ik wil eigenlijk een normale C krijgen. Dus ik wil niet richting de D cup. Zelf ben ik 55 kg, 1.69 . Hoe kan ik jou foto's zien Loulou1. Jou verhaal is precies zoals die van mij!!! Ik ben zo blij door jou verhalen te hebben gelezen. Ik heb echt rust gekregen en een idee over hoe en wat. Nu nog de foto's zien en dan komt het helemaal goed. tnxx en ik laat jullie weten hoe het bij mij gegaan is. xx

waarom een paar keer na elkaar deze zelfde post??

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom een paar keer na elkaar deze zelfde post??

De eerste post was voordat ik een afspraak heb gemaakt. Nu las ik het weer allemaal na, en omdat ik maandag een operatie heb, zag ik door de zenuwen niet dat ik al zoiets had geschreven. En omdat het nu allemaal zo snel gaat gebeuren heb ik het dus over het oog gezien. Ik wil juist informatie krijgen en enige morale steun en omdat de hele situatie van Loulou hetzelfde is zoals die van mij wou ik dus wat meer te weten komen. Dus hierbij sorry voor de zelfde post. Ik denk dat iedereen wel zou kunnen merken dat het alleen door nieuwschierigheid, blijheid en de zenuwen komt. maar nogmaal mijn excusses hiervoor dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.