Lynn88 Posted December 20, 2014 Posted December 20, 2014 Hi meiden ! :-DIk laat in maart 2014 bij kliniek bloemendael een bv doen. Ik ben 26 jaar en heb cup 75a, weeg 56 kg en ben 1m78. Ik heb gekozen voor 375 cc, advies ronde prothese (eurosilicone) achter de borstspier. Ik ben op zoek naar iemand met zelfde postuur en zelfde vergroting die haar ervaring kan delen :-D Ik heb 3 weken verlof, iemand ervaring met herstel? Ik zit naar m'n werk wel even in de auto nl.. Lees op forum ook dingen zoals niet op zij mogen liggen e.d. En hoe lang houdt je de sportbh aan? Wanneer kun je sporten en ook weer in bed weer sporten ;-)? Hoop op handige tips :-D! Xxx
flow88 Posted December 20, 2014 Posted December 20, 2014 Hey meis,Bij welke arts wordt je geholpen?Ik heb zelf 375 cc achter de spier. Ben 1,75 en 57 kgJe kan bij mijn foto's kijken voor t resultaat.Ik ben 2 weken vrij geweest, meer dan genoeg.Let wel op dat je echt niet je handen boven je hoofd strekt de eerste weken en stofzuigen enz mag ook nietXxx
Lynn88 Posted December 21, 2014 Author Posted December 21, 2014 Hi! Bij Dr. Melis, zie dat jij daar ook bent geweest? Hoe was het :-D?Jammer dat je net je foto's eraf hebt gehaald. Twee weken vrij dus voldoende? Ik moet dagelijks wel een uur in de auto naar werk.. Melden ze na de operatie wat allemaal wel en niet mag? Xxx
flow88 Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Ik ben inderdaad ook bij dr. Melis geweest.Ben alleen wel pas na 2 weken en 6 dagen gaan autorijden. in zijn achteruit moet ik doen met 2 handen, maar verder gaat het erg goed.Echt een super leuke arts en legt alles duidelijk voor de operatie uit.De belangrijkste dingen zijn handen niet boven je hoofd en niet zwaar tillen.Verder moet je gewoon doen wat je kan.Op mijn zij slapen gaat nu sinds 2 dagen eigenlijk wel weer.Ik vertrouwde de site niet helemaal meer, dus vandaar dat mijn foto's er af zijn gehaald. Mocht je echt nog vragen hebben of iets dergelijke dan kun je altijd even pbtje sturenxxx
Beau2 Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Hoi Meiden,Ik heb ook de 29ste een gesprek bij kliniek bloemingdael. Ben heel beniewd!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.