Ga naar inhoud

Hoe zijn jou borsten veranderd na anatomische protheses dual plane geplaatst?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

sinds twee dagen trotse eigenaar van twee hele mooie borsten. ben zo blij met hoe ze er nu al uitzien. Echter vraag ik mij af in welke mate en vorm ze gaan veranderen na verloop van tijd. Graag hoor ik jullie ervaringen of mogelijk foto's. Heb al wel wat rond gekeken op het forum maar er zijn maar weinig anatomische protheses hier op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehm... Tsja ik weet niet of je mijn ervaring wel wilt weten, maar ik heb een gekantelde/gedraaide anatomische prothese gehad.

Ik ben 4-12 geopereerd en een wissel laten doen naar rond (volledig zelf betaald, kliniek werkte niet mee).

Gevolg was een misvormde borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het niet voorkomen.

Er is niets wat je kan doen om het tegen te houden, als het gebeurt dan gebeurt het.

Bij mij hebben ze 5 jaar gezeten.

En bij mij is het imo een fout van de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij anatomisch is het een preciezie werkje voor de pc, om de pocket op maat te maken, zodat ze niet kunnen kantelen cq draaien

Rond kan wel draaien,maar is overal rond ,dus zie je niet, als rond echt kantelt van achter naar voor(platte kant voor) zie je het natuurlijk wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jane_Doe,

Heb je meer kans op kantelen bij anatomisch ipv rond?

Gr Katthlynn

Ja bij anatomische heb je meer draaikans, de pocket moet ook op een andere wijze gemaakt worden.

Wat L-Girl ook al zegt, bij ronde heb je ook draaikans (minder) en als ze al draaien zal je daar weinig problemen van zien of ondervinden.

Bij mij had ik de platte kant boven en ja mijn borst was misvormd, wat je dus sowieso krijgt als je anatomische prothese gaat draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.