Jump to content

Advies gevraagd, nu 75B wil graag 375cc rond achter spier

manon1979

Recommended Posts

Posted

Beste dames,

ik zit met een dilemma. Ik heb nu een kleine B cup met omtrek 75. Ik wil graag een D Cup. Mijn arts adviseert 325 en misschien 350 cc, ronde prothese achter de spier. Ik ben bang dat dat te klein is en denk dat 375cc beter is voor mij. Hij zegt bij meer dan 350cc je beter een druppel (anatomische) prothese kunt nemen, omdat het anders te bol (nep) wordt. Volgens hem is 325cc ook al heel groot.

Heeft iemand van jullie nu ook 350cc of 375cc rond achter de spier en voorheen een kleine 75B?

En welke cup maat is dat dan geworden. En ook foto's ervan?

Ik ben 1.75m lang en ongeveer 70 kilo.

Benieuwd naar jullie reacties!

Posted

Ik had ook 75B en heb nu 390 achter de spier. Ik draag sportbeha 75D en hoop dat ik deze maat min of meer ga behouden. Ik ben nu één week PO. Chirurg sprak dat ik op grote C, kleine D zou uitkomen.

Grtjs

Posted

Ik had voor de borstvergroting een 75A/70B (met push up) en heb 300 en 325 CC rond dual plane. En vandaag mijn eerste BH gekocht en het is wen 70D :)

Dus ik denk dat je PC wel gelijk heeft hoor. Ze zien natuurlijk heel veel borsten haha!

Succes met je keuze!!

Liefs

Posted

Hey,

Ik ben 1,75 en 57 kg, dus iets lichter dan jij.

Ik heb 3 weken geleden 375 rond achter de spier gehad en zit nu op een 75D.

Zie mijn foto's voor mijn voor en na situatie.

Omdat jij iets zwaarder bent, denk ik dat jij best voor iets meer CC zou kunnen.

xxxx

Posted

Dankjewel voor jullie reacties!

Victoria, en jij had ook ronde protheses? Volgens de arts zou rond met meer dan 350cc niet meer zo mooi zijn, de overgang bovenaan zou te rond zijn zeg maar.

Scarlet, een 70D zou voor mij dan denk ik uitkomen op een 75C. Met 350cc dan misschien wel een D.

Flow88, ja als jij met jouw gewicht al 375cc rond hebt, dan moet dat bij mij toch zeker lukken he!? En je vindt ze ook niet te onnatuurlijk rond? Ik ga eens op zoek naar je foto's ben erg benieuw!

Liefs!

Posted

Heb de foto's er vandaag af gehaald, de site vindt ik niet echt veilig meer.

Ik had ze nog wel groter gewild, maar kon echt niet.

Zijn absoluut niet te groot, als ik nu mijn kleding aan heb met sportbh dan ziet niemand t.

Xxx

Posted

ik heb 380 cc mentor high profil achter de sper maar dan wel anatomisch (druppel)

van 75b naar een verwachte D nu 10 dagen PO

lengte 1,64 en 62 kilo

groetjes kim

Posted

Nou dames, als ik jullie reacties lees dan zou voor mijn lengte en gewicht 375cc zeker niet te groot zijn. En sommigen van jullie hebben ook rond dus denk toch dat ik daarvoor ga. Bedankt allemaal!

xxx

Posted

hi

je hebt de keuze niet altijd zelf!

hangt af van ruimte en borst weefsel..

ik kon max 410 cc uiteindelijk is er 380 ingegaan de pc heeft dit van te voren helemaal uitgemeten

Posted

Ik ben 1.72 en weeg 57 kilo. Ik heb 380cc achter de spier gekregen.

Heb gisteren voor het eerst bh's gepast en kom op dit moment uit op een 75F ookal ogen ze meer als een D.

Veel succes!!

Posted

Mijn maat was 70B en heb 385 cc gekregen. Ik heb nu 70E (of D maar die bh's sluiten niet goed aan, de kliniek BH Was wel 70D).

Het gaat zeker niet te groot zijn bij jou.

En een D maat klinkt groot, maar D in prothesen borsten oogt als een gewone C. Houd hier rekening mee want hiermee heb ik me aardig vergist.

Succes ! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.