Ga naar inhoud

Monobloc Hydrogel !!!


Rapunzel

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen !!

Mijn voorkeur gaat uit na monobloc Hydrogel

Zou iedereen die ze heeft even willen reageren ? En zou ik wat foto's mogen zien??

Ik heb er veel over gelezen maar zou het fijn vinden om het van iemand nog ff duidelijk te horen/zien

En misschien nog tips

Klopt het dat ze kleiner uitkomen??

Dat ze echt zachter zijn?

En ben ook gewoon heel benieuwd na het resultaat ervan want die heb ik heel weinig gezien nog!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rapunzel,

Helaas kan ik je hierbij niet mee helpen! Ik zag wel je berichtje maar kan er niet op reageren (heb de site nog niet helemaal door...)

De reden dat ik het nu wil na 1,5 jaar twijfel is omdat ik steeds meer de gedachten kreeg; waarom iets wat je 'ongelukkig/onzer' maakt niet aanpakken. Waarom rond blijven lopen met iets waarmee je niet tevreden bent. Het is een 'relatief veilige operatie' en als ik me daardoor nog gelukkiger voel waarom niet!

Liefs:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de monobloc Hydrogel. Erg tevreden met deze protheses! Ik heb afgelopen juni een BV laten doen. Beiden borsten voelen lekker zacht. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik maar 200CC en 220CC heb laten plaatsen. Dus het is maar 1 cupmaat groter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.