Rapunzel Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Hallo iedereen !!Mijn voorkeur gaat uit na monobloc Hydrogel Zou iedereen die ze heeft even willen reageren ? En zou ik wat foto's mogen zien??Ik heb er veel over gelezen maar zou het fijn vinden om het van iemand nog ff duidelijk te horen/zien En misschien nog tips Klopt het dat ze kleiner uitkomen??Dat ze echt zachter zijn?En ben ook gewoon heel benieuwd na het resultaat ervan want die heb ik heel weinig gezien nog!!Liefss
Guest Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Ik heb ze! Heb je toegevoegd dus je kunt ze bekijken. Verder in mijn topic veel info. Zijn idd erg zacht.
Sophie22 Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Hey Rapunzel,Helaas kan ik je hierbij niet mee helpen! Ik zag wel je berichtje maar kan er niet op reageren (heb de site nog niet helemaal door...)De reden dat ik het nu wil na 1,5 jaar twijfel is omdat ik steeds meer de gedachten kreeg; waarom iets wat je 'ongelukkig/onzer' maakt niet aanpakken. Waarom rond blijven lopen met iets waarmee je niet tevreden bent. Het is een 'relatief veilige operatie' en als ik me daardoor nog gelukkiger voel waarom niet!Liefs:)
Rapunzel Posted December 19, 2014 Author Posted December 19, 2014 Dankjewel voor je reactie suus!!Ik kan je foto's nog niet zien? Ik snap eerlijk gezegt ook nog niet hoe t precies allemaal werk haha!
Rapunzel Posted December 19, 2014 Author Posted December 19, 2014 Ja je heb zeker gelijk Lotte spannend allemaal bij jou gaat het al bijna gebeuren!! K ben benieuwd hoe t allemaal word hoor het graag van je na de operatie !!
Essie88 Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Ik heb ook de monobloc Hydrogel. Erg tevreden met deze protheses! Ik heb afgelopen juni een BV laten doen. Beiden borsten voelen lekker zacht. Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik maar 200CC en 220CC heb laten plaatsen. Dus het is maar 1 cupmaat groter.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.