Jump to content

Joy1986 : 9 februari 2015 : Dr. Verdonck : Wellnesskliniek

Recommended Posts

Posted

Hoi,

ik ben gister op consultatie geweest in de wk. Was zo tevreden dat ik meteen een afspraak heb gemaakt voor de operatie. 16 februari is het zover. Nu kan ik eindelijk beginnen aftellen!

Gr.

Posted

Gefeliciteerd met je datum!

Posted

Gefeliciteerd !!

Posted

Welkom op het forum!!

Door wie zal je worden geopereerd?

Posted

Ik heb ongeveer anderhalve week geleden mijn datum voor de operatie vastgelegd, maar ondertussen twijfel ik of ik wel voor de juiste grootte gekozen heb en krijg ik toch wel wat schrik als ik zo al de verhalen lees over de pijn enz.

Enig idee wat 380cc geeft bij een (lege) C? Wil ook wel dat het een beetje natuurlijk blijft, maar wel groot!

Is deze twijfel normaal?

Posted

Hoi Joy,

welkom hier!!! Er is heel veel informatie te vinden op het forum, met de zoekfunctie kun je antwoorden krijgen op heel veel vragen. Mocht er iets niet op staan dan kun je altijd een berichtje plaatsen natuurlijk.

Met betrekking tot je twijfel dat is wel logisch, een BV is natuurlijk niet iets wat je dagelijks doet. Bij wie heb je een consult gehad?

Welke maat je overhoudt is erg lastig in te schatten en is ook afhankelijk van je lengte, gewicht, huidige cupmaat, soort profiel, enz.

Als laatste de pijn, die zijn de nieuwe boobies helemaal waard hoor!

Posted

ik heb mijn consult gehad bij dokter Verdonck. Hier heb ik op zich geen twijfel over. Hij gaf me een zeer goed gevoel. Hetgeen ik tot nu toe gelezen heb over hem, is ook wel allemaal positief.

Posted

380cc zal nog niet overdreven groot zijn hoor. Ik had ook een C, maar geen lege. De eerste keer heb ik 425cc laten plaatsen. je kan mijn foto's bekijken en profiel lezen voor meer info, maar je zal wel eerst een vriendschapsverzoek moeten sturen om de foto's te kunnen zien.

Posted

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. Ben wel eens benieuwd om de resultaten te zien. Kan ik me misschien een beter beeld vormen, hoe het resultaat gaat worden.

Posted

Word geopereerd door dr. Verdonck. Vind het wel allemaal super spannend. Het komt stilaan dichterbij...

Posted

Gefeliciteerd met je datum meid!!

Ik zal even je titel aanpassen en even kijken of je al bij de operatieverslagen staat. Anders verhuis ik je daar naartoe en kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken. Dan staat alles handig bij elkaar :)

Veel plezier met aftellen!!

xx BB

• 2 weeks later...
Posted

Hoi,

ik ben gister op consultatie geweest in de wk. Was zo tevreden dat ik meteen een afspraak heb gemaakt voor de operatie. 16 februari is het zover. Nu kan ik eindelijk beginnen aftellen!

Gr.

Wat leuk ik word de 13 feb geopereerd veel succes xxxxx

Posted

Ik ben de 15 de geopereerd door verdonck en heb 3 dagen pijn gehad en nu gaat het al stukken beter!! Heb al stiekem zitten kijken en echt waw top werk

Posted

Vind het nu toch wel spannend. Door omstandigheden heb ik de datum een week vervroegd. Kwam beter uit met de kinderen en werk. dus nog 3 weken en dan is het zover!

Posted

Oja klein tipje voor ouders m kleine kids.......niet tillen ik ben daar toentertijd de mist mee ingegaan heb daarna 5 weken elke dag gruwelijke pijn gehad ....ben benieuwd naar de voor e na van jullie aangezien ik na 6 jaar weer een leek ben op dt gebied

• 3 weeks later...
Posted

Gister was het zover. Was wel een spannende dag. Ik moest om 08.45 in het de kliniek zijn en rond 11u zijn ze me komen halen voor de operatie. De operatie op zich is goed verlopen. Heb uiteindelijk voor 425cc getekend. Gister viel de pijn goed mee. Alleen deze nacht was minder. Alles deed pijn. (hetzelfde als bij extreme spierpijn) Op dit moment gaat het, maar ik merk dat er wel redelijk wat zwelling is. Ik veronderstel dat dit de komende dagen wel geleidelijk zal wegtrekken. Ben wel ontzettend benieuwd naar het resultaat.

Posted

Ik heb ook Verdonck boobies! :-P. Ja de eerste dagen doet het echt pijn! Maar nu dag 8 gaat het echt goed! Verband is bij mij al af, ging super jeuken bah..maar ben echt heel blij echt top werk!

Posted

380cc zal nog niet overdreven groot zijn hoor. Ik had ook een C, maar geen lege. De eerste keer heb ik 425cc laten plaatsen. je kan mijn foto's bekijken en profiel lezen voor meer info, maar je zal wel eerst een vriendschapsverzoek moeten sturen om de foto's te kunnen zien.

Ik ben ook benieuwd.. Maar ik kan nog geen privéberichtsturen.

Ik verwacht voor mijn operatie ook een ietwat lege c over te houden... zou graag zien wat de 425cc voor jou gedaan heeft.

Posted

Gister op consultatie bij de dokter omdat de draadjes eruit mochten. Bij het binnenkomen ff een gênant momentje... Blijkbaar was er een opstapje dat ik niet gezien had en lag bijna languit op de grond... Oepsie...

Posted

Oei, ik zie nu dat jij ondertussen al zoiets 2 weken po bent.. Ik ga ff je titel aanpassen haha

Gefeliciteerd nog met je boobs!

Gaat alles goed, ondanks het genante momentje hihi?

xx BB

Posted

ondanks het genante momentje gaat alles gelukkig goed! Mijn bijna val was misschien nog pijnlijker dan operatie en het herstel :45:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.