Sophie22 Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Hallo Allemaal,Na ruim 1,5 jaar besloten om een borstvergroting te doen. (ik ben 22 jaar, weeg 56,5 en ben 1,58, heb nu een kleine cup maat A...)Voor 22 januari staat mijn borstvergroting gepland bij Frans van Straten, kijk er nu al heel erg naar uit!Toch vind het aantal cc erg lastig...Ik ga sowieso voor anatomisch maar voor 345cc of 390cc.... moeilijk..Wil zelf graag uitkomen op een kleine C cup ben bang dat als ik 390cc neem ik ze veel te groot ga vinden..Iemand tips?
Gigi21 Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Wauw super spannend dat je al een datum hebt !! Ik ga vanwege deze voor mij erg drukke maand in Januari aan consult plannen beginnen !!Straten staat zeker bovenaan mijn lijstje !! Dus tips kan ik je helaas nog niet geven !! Maar lees hier wel dat ze vaak zeggen dat je achteraf spijt kunt krijgen ,,had ik toch maar groter gedaan,omdat je ze gauw al te klein vind ,kan me daar ook best wel in vinden eigenlijkSucces met voorbereiden ..liefs
Rapunzel Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Hee LotteSuper tof dat je nu je datum heb ik ben zelf ook 20 en twijfel zelf nog ook omdat nog jong ben hoe heb jij uiteindelijk na 1,5 jaar toch besloten om het te doen ??!!Zelf zou ik denk voor de 390 cc gaan net zoals gigi zeg en hoor van veel dat je er zo aan gewend ben !
Sophie22 Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Ik ben eruit het word 345cc, laat het maar snel 22 januari zijn!
xJojo Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Super spannend dat je al weet wanneer het gaat gebeuren.Ik kan niet wachten tot ik ook mijn datum heb. Eerst nog even een paar consulten inplannen denk ik!
Boobs2015 Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 Oh wat goed zeg!!! Dat j al een datum hebt!! Gaaf en spannend..... Ik wil zelf nog 2 pc bezoeken. Die staan gepland v januari... Daarna zal ik heel snel de knoop doorhakken en een datum prikkenJij heel veel succes met voorbereiden.... Liefs, Boobs2015
Sophie22 Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Zo lekker voorbarig als ik ben heb ik alles gekocht wat ik voor, tijdens en na denk nodig te hebben. Hoopte hiermee er iets minder mee bezig te zijn. Helaas werkt het niet, haha.. Gelukkig snappen mijn vriendinnen en thuis dat ik er nogal veel mee bezig ben, ze denken er zelf ook regelmatig aan.. zo fijn dat je door de mensen waarom je geeft begrepen word! Ookal zijn ze nog steeds met stomheid verslagen dat ik een BV neem, niemand had die zien aankomen, haha.Fijne kerstdagen allemaal!!
Sophie22 Posted December 24, 2014 Author Posted December 24, 2014 Waar willen jullie nog op consult langs gaan??
Boobs2015 Posted December 24, 2014 Posted December 24, 2014 ik ga nog naar Plovier en naar Bosselaers in BE.
Sophie22 Posted December 25, 2014 Author Posted December 25, 2014 Hopelijk weet je daarna bij welke pc je het wilt laten uitvoeren. Succes bij de consulte in januari!!
Sophie22 Posted January 13, 2015 Author Posted January 13, 2015 Vanmorgen gebeld door de kliniek mag me om 7 uur melden volgende week maandag, happy!Heel blij dat ik zo vroeg aan de beurt ben want als ik mijn oogjes open doe denk ik meteen aan eten en drinken, haha. Het aftellen is nu echt begonnen....
Larissa1984 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Spannend hoor!!! Nu begint het op te schieten...al zenuwachtig of echt alleen maar zin in??
Sophie22 Posted January 13, 2015 Author Posted January 13, 2015 Zenuwen laat ik niet meer toe, tijdje geleden mezelf zo zenuwachtig gemaakt dat ik er gewoon ziek van werd .Heb er nu alleen maar onwijs veel zin in! Een droom die eindelijk gaat uitkomen :43:
Larissa1984 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Heel herkenbaar hoor....!!! En waarschijnlijk ook de beste instelling, hoe relaxter hoe beter en beter voor het herstel!!Ik kan er tot nu toe ook alleen maar zin in hebben!! :-))))
Sophie22 Posted January 13, 2015 Author Posted January 13, 2015 Jij mag een weekje later ook bij Frans zie ik wat leuk! Voor je het weet is het de 26e! En heb je ook twee prachtige
Larissa1984 Posted January 13, 2015 Posted January 13, 2015 Ja op het moment veel Frans - gangers... !Ik zie een klein beetje op tegen de narcose, maar gelukkig is dit zo gepiept en zak ik als het goed is in dromenland.Ik ben pas 1x eerder onder narcose geweest en eigenlijk gnig dat prima, dus vanwaar die kleine kriebel weet ik ook niet...
Guest Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Hey, Ik zie dat jou titel nog helemaal niet is aangepast, dus dat ga ik gelijk even voor je doen. Zo zien we duidelijk wanneer jou datum is en dat is al heel snel Ik weet niet precies waar je geopereerd wordt, maar ik gok op Kliniek Heyendael. Mocht dit niet goed zijn dan geef je maar een gil
Sophie22 Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Wakker worden met de wetenschap dat je over ruim 24 uur borsten hebt, zorgt toch wel voor een glimlach op mijn gezicht! Vandaag de laatste dingetjes opruimen/klaarzetten.Wat is de tijd toch wel voorbij gevlogen. . morgen is het gewoon zover #happy
Cath Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 ha lotte succes morgen! voor mij is het morgen 5 weken terug dat ik bij Frans aan de beurt was ook lekker vroeg in de ochtend! Het team waar frans mee werkt dat er alles aan doen om je zo ontspannen mogelijk de operatie in te laten gaan dat heb ik als erg positief ervaren. bereid je er wel op voor je dat je de hele dag moet blijven want hij doet aan het einde van de dag een ronde om nog even iedereen te zien die geopereerd is. dus neem lekker wat te eten en te drinken mee! Wat ik fijn vond was dat je op een eigen kamer ligt ! ik heb 350 rond gekregen. Ik twijfelde ook erg of het niet te groot zou zijn : twijfelde tussen 325cc en 350 cc. Ben erg blij dat ik toch 350 heb genomen. Zit nu op een 75C. Ik kwam van een A met 1.70 cm en 55 kilo. Het cliche is echt waar had nu gerust voor 375 cc gegaan. Maar ben heel erg tevreden!
indo-w Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Hey Lotte!!!! Morgen is het zo ver voor ons Ik heb er zo'n zin in! Wel grappig las net dat je de zenuwen hebt gehad dat je er ziek van werd dat heb ik vorige week gehad!! Bah wat voelde ik me slecht, moest eigenlijk naar 'n verjaardag die middag maar ben niet geweest, heb thuis op de bank gelegen.. Dus nu denk ik er niet al te veel meer over na en zoals iedereen al zei in mijn onderwerp: laat het op je afkomen! Ik ben nu ook bezig met de laatste puntjes op de i te zetten in huis.. Laatste wasjes draaien, stofzuigen en dweilen.. Ik wens je heeeeeel veel succes morgen en dat we mooie Straten-boobies mogen krijgen!!! Xxx Liefs
Sophie22 Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Hee Cath, Bedankt!Mijn consult had ik ook als zeer ontspannen ervaren, dus ik verwacht dat, dat morgen wel goed komt! Haha, ja ik lees het veel op het forum had ik toch maar groter gedaan. Maar voor nu weet ik het 100 procent zeker dat ik niet groter wil dan 345.. misschien heb ik morgen al enorm spijt. Nu heb ik niks dus ik kan alleen maar blij zijn met het feit dat ik straks wel iets heb! Hoe ben je door de eerste 5 weken heen gekomen?? Liefs
Sophie22 Posted January 18, 2015 Author Posted January 18, 2015 Hee indo-w! Jaaa, leuk, leuk, leuk! :5: Haha, ben ik gelukkig niet de enigste die ziek word van zenuwen Gelukkig heeft het er wel voor gezorgd dat ik nu totaal niet zenuwachtig ben. (hopelijk komt dat ook niet alsnog, haha) Hopelijk heb je dan nu net zoals mij totaal geen zenuwen meer! Succes met de laatste puntjes op de i zetten! Voor morgen heel veel succes! Inderdaad op mooie van Straten-boobies! Dat we morgen maar op slag verliefd mogen worden! Liefss!
Larissa1984 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Morgen is het gewoon zover!!!! Ik wens je nu alvast heel veel sterkte maar ook heel veel plezier!!!! Het gaat gewoon bijna gebeuren voor je... :-)))
Cath Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Nee hoor spijt zul je vast niet hebben! Het is mij eigenlijk heel erg meegevallen. Ik was de eerste 2 dagen erg blij met de tramedol dat werkt echt als een tierelier maar moet je proberen niet te lang te gebruiken Ik heb niet echt pijn gehad het is meer een gevoel van veel druk die op je borst staat / verkrampt gevoel in je bovenlijf. Ik werd hier thuis de pinguin genoemd want kon mn armen zowat niet bewegen. 5 dagen echt de bank niet afgeweest en daarna ging het steeds beter. Slapen ging gelukkig ook best wel goed daar was ik blij om want dat daardoor voel je ook al heel ander mens. Maandag geopereerd en zaterdagavond zat ik alweer gezellig drankje te doen met vriendinnen. Als je maar gewoon rustig aan blijft doen is het goed te doen. Ik ga je verhaal nog wel lezen!!
Gigi21 Posted January 18, 2015 Posted January 18, 2015 Heey Lotte Spannend meid morgen is jou dag , en je bent ook lekker vroeg aan de beurt ,dat is super fijn !! Gast helemaal goed komen morgen Liefs
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.