Jump to content

Wanneer operatie?

LoveYrsa

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen,

Ik ben waarschijnlijk van plan om een borstvergroting te doen, maar nu is de vraag wanneer.

Ik zit nog op school en heb in mei eind examens.

Ik heb nu 2 opties:

optie 1:

voor mijn examens maar wel na mijn laatste lesdag, dan zit er 3,5 week voor mijn eerste examen.

optie 2:

Na mijn examens.

Waarom ik tussen deze 2 opties twijfel, is omdat bij optie 1 ik bang ben dat ik me niet goed op mijn examens kan focussen wegens de pijn na de operatie. En bij optie 2 twijfel ik, omdat ik na mijn examens van plan was om veel te gaan werken en dit kan dan niet omdat je goed moet herstellen.

Nu is mijn vraag aan degene die een borstvergroting hebben laten doen, denken jullie dat het mogelijk is om na de operatie gewoon te leren voor mijn examens (niet gelijk de dag erna, maar 1 week erna bijvoorbeeld)?

Of raden jullie aan om het gewoon na de examens te doen? dan is ook de vraag hoe lang duurt t voor je weer mag gaan werken? ( ik werk in een klein winkeltje waar ze groenten en fruit verkopen, ik hoef dus niet heel zwaar te tillen, wel heel de tijd staan)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Posted

Hoi hoi!

Ik had zelf echt best wel last van concentratieoroblemen na mijn operatie. Dit heeft toch echt wel tot twee of drie weken erna geduurd. Dus persoonlijk had ik die periode echt niet kunnen studeren. Misschien had ik dit allen hoor, maar de narcose kan best zorgen hiervoor.

Staan is geen probleem, staan en wat lopen deed ik gewoon vanaf dag 1. Alleen veel doen met je armen is echt niet prettig en je mag natuurlijk niet tillen, niet je armen boven je schouders en geen repeterende bewegingen maken. Weet dus niet of dit je gaat lukken op je werk. Dat moet je echt zelf in schatten denk ik.

Heel veel succes met je keuzes!! :)

Posted

Als ik de keuze zou hebben zou ik er toch voor kiezen om het na mn examens te laten doen puur om er dan zeker van te zijn dat ik met mijn examens gewoon fit in de schoolbanken zou zitten. Ik zou zelf geen risico willen nemen dat ik door zo'n ingreep mn examen zou verpesten hoe graag ik het dan ook zou willen.

Het is natuurlijk jou keuze en wil je veel succes wensen met je keuze maar zet alle voor en tegen wel even goed tegenover elkaar. En een narcose is voor de 1 heel anders als voor de ander dat kan je van te voren niet inplannen!!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.