Rapunzel Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Hallo iedereen,Ik kijk al een tijdje mee op dit forum dus besloot vandaag een account aan te maken.Ik ben nog jong ( 20 jaar) mijn lengte is 1,68 en weeg ong 53 kilo, best smal gebouwdDroom al een hele tijd van mooie volle borsten, Heb nu zelf cup À Ze hoeven niet overdreven groot maar toch wel dat je goed wat ziet haha! Heb altijd gedacht aan siliconen protheses maar sinds ik over monobloc Hydrogel heb gelezen ben ik sterk aan het twijfelen, ook omdat ik nog maar jong ben en het niet echt fijn vind hierdoor een paar keer onder het mes te gaan. Ik moet ook eerlijk toegeven ik vind het ook best eng allemaal !! Door veel horror verhalen ziektes enz ..Zou graag van jullie willen weten wat jullie mij aanraden nog paar jaar wachten of het gewoon doen En graag wat tips/ervaringen over silicone of monobloc hydrogel, en of jullie er echt tevreden mee zijn of stiekem een beetje spijt.
L-girl Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Tja er is genoeg over te vinden hier, genoeg topics etc, zoek maar in de zoekbalk, en zet voor je zelf de voors en tegens op papier, en zorg dat je 100% achter je besluit staat !
Boobs2015 Posted December 17, 2014 Posted December 17, 2014 Welkom op het forum. Je bent jong dat is waar... maar als ik eerlijk ben persoonlijk had ik het al veel langer geleden moeten doen. Ik heb er spijt van als haren op mijn hoofd dat ik het niet 15 jaar eerder gewoon heb gedaan. Dus ik zou zeggen nadat je veel hebt gelezen erover (dit forum is een goede start) en goed alles tegen elkaar hebt afgewogen... waarom niet? Wat L-girl ook zegt zorg dat je zelf 100% achter je besluit staat. Heel veel leesplezier hier en succes met je keuze.Liefs,Boos2015
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.