Insecure Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Hoi iedereen, Op 5 december heb ik een borstverkleining/borstlift gehad, ik ben van van een 70 H naar een 70c gegaan. Gister 10 dagen PO controle en hechtingen eruit..wat was dat schrikken! Ik vond mijn nieuwe borsten minder confronterend met alle hechtpleisters dan zonder. Het was al wennen om wakker te worden met kleinere borsten, maar zonder de hechtpleisters viel het heel erg op dat de rechterborst gezwollen is en lager hangt dan mijn linkerborst. Het lijkt alsof de zwelling een soort van "bilnaad" maakt en rechts en links van de vertikale litteken extra spanning staat. Mijn vraag aan de ervaringsdeskundigen herkennen jullie dit ook? En kan de gezakte gezwollen borst naarmate de zwelling weggaat weer wat omhoog gaan? Mijn pc kon er nu na 10 dagen nog niks over zeggen, maar het houdt mij toch wel bezig. Hoe onzeker ik nu ben zou ik toch opnieuw voor een borstverkleining gaan, zoveel lichamelijke klachten zijn niet gezond
Da1isa Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hoi, je bericht is al wat ouder en zie geen reacties maar ben wel heel benieuwd hoe het nu is! Denk er hard over na om verkleining te laten doen maar schrik dan toch van jouw berichtje dat het er niet mooi uitziet... Nu weer ruim een maand verder en hoe is het ermee? Groetjes da1isa
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.