Marjet Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Heej Ladies,Ik heb een vraagje. Wellicht is deze vraag al voorbij gekomen in het forum, maar ik kan zo snel niks terug vinden.Hoe zit het met griep krijgen voor de bv. Ik voel namelijk een lekkere griep opkomen en ik heb pas op 8 januari mijn bv, dus ik heb nog wel even, maar heeft dit gevolgen voor de bv.Ik ben namelijk bang dat het gaat inslaan voor de bv en dat dan misschien de operatie uitgesteld moet worden.Hopelijk hebben jullie wat inzicht hierin!
best_boobie Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Hoi hoiBah, griep.. Niet leuk, zeker niet met de feestdagen en een bv in het vooruitzicht.Mocht de griep doorzetten, dan moet je altijd doorgeven of je koorts hebt, aan je kliniek.Met koorts wordt er vaak niet geopereerd voor je eigen veiligheid. Je lichaam kan dan anders op de narcose reageren.Dus heb je de dag voor of de dag van de operatie koorts, bel dan altijd even naar je kliniek.Hoop voor je dat ie niet doorzet!!Xxx BB
Marjet Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Thanks voor je berichtje. Gelukkig krijg ik nooit koorts. Ik ga dan ook maar van het beste uit en moet gewoon stoppen met me zorgen te maken
best_boobie Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Nooit koorts? Apart! Er zijn idd wel eens mensen die geen temperatuurverhoging schijnen te ontwikkelen, vind dat altijd een apart fenomeen Wel fijn, want je voelt je volgens mij dan ook net wat minder ellendig Geef het wel aan als je grieperig bent he, ook al ontwikkel je geen koorts. Ik zou het er toch ook ff bij zeggen (ook dat je nooit koorts krijgt) Geen idee of ze hier iets mee moeten. Maar alleen als je je grieperig voelt, anders is dat natuurlijk niet nodig xxx
Marjet Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Ja ik vind het zelf ook altijd heel erg vreemd. Ik heb gewoon al geen jaren koorts gehad terwijl ik wel vaak genoeg griep heb. Maar het scheelt inderdaad wel in hoe ziek je je voelt. Dat geloof ik helemaal! Ik ga het gewoon in de gaten houden. Zal vanmiddag een hele lading vitamines en fruit halen om de griep te bestrijden
Eefje. Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Hoe gaat het met je? Heeft de griep doorgezet?Xxx
Marjet Posted December 21, 2014 Author Posted December 21, 2014 Nee heb gelukkig nergens last van.. Het hele weekend wel heel stom buiten gestaan zonder jas om een sigaretje te roken... Dus ik hoop dat ik de goden niet verzocht heb! :S
Eefje. Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Oh jee laten we hopen van niet dan Ga jij ook stoppen met roken voor de bv? Ik ben 2 weken ervoor gestopt en moet zeggen gaat goed Pak maar veel vitamientjes! Xx
Marjet Posted December 21, 2014 Author Posted December 21, 2014 Nee ik hoop het zeker niet! Ja ik probeer geloof ik al 3 maanden te stoppen met roken, maar als ik ga stappen kan ik het toch niet laten en rook ik gewoon vrolijk een pakje weg.. Ik heb voor de rest nu wel kunnen beperken naar 3 sigaretten op een dag ipv een heel pakje dus het gaat al een stuk beter. Maar ik wil zeker voor de operatie helemaal gestopt zijn! Ja ga ik zeker doen! En veel fruit eten
Kim1985 Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Heey Marjet!! Mij lukt het ook nog niet zo goed! horeca werk in de gezelligheid, Geen tijd om te pauzeren, maar wel om rond 23.00 een sigaretje te roken!. 1 januari is het totaal afgelopen met die stink stokken hahahahaSucces vrouwke!!kus
Eefje. Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Ja het is echt heel moeilijk om te stoppen!! Mijn man probeert t ook maar lukt hem echt niet..ik heb een doel om te stoppen, net als toen ik zwanger was ik ook in 1x kon stoppen. Dus succes je kan het!! Xx
Vicky1993 Posted December 21, 2014 Posted December 21, 2014 Haha gelukkig ben ik niet de enige die probeert te stoppen met roken. Heb al een poging gedaan maar lukte me niet zo goed. Ik ga ook 1 januari stoppen met roken! Rook-vrij het nieuwe jaar in en 15 december mn boobies! Succes alvast met je operatie! Xx Oh sorry bedoel 15 januari!
Marjet Posted December 22, 2014 Author Posted December 22, 2014 Nou ik weet ook wel dat als het eenmaal de dag van de operatie is dat ik dan ook wel motivatie en wilskracht heb op te stoppen, maar ik ben nu gewoon nog een softie hahahahahJullie ook allemaal succes gewenst met het stoppen!!XX
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.