Jump to content

BH maat??

LoveStits

Recommended Posts

Posted

Wie kan mij misschien advies geven qua BH. Zal even uitleggen wat mijn 'probleem' is.

Ik mag weer een bh dragen. Dus hartstikke blij natuurlijk, ik ben bij de H&M geweest en probeerde 80D deze zat goed maar begint nu weer losser aan de boven kant te zitten. Dus heb nu een 75D maar daar is de cup te smal van...

Mijn omtrek is 75 en bovenwijdte is 95

Groetjes Chanel

Posted

Hoi hoi

Wat betreft die 80D.. Ik zag hem in je galerij staan, maar ik dacht idd al dat die wat ruim was.. De cup is wat groot voor je, hij bedekt bijna je hele borsten (of zo ziet het er op de foto uit)

Is het geen optie voor je om bijvoorbeeld eens naar de hunkemuller te gaan en advies te vragen?

Ik denk zelf.. Als de cup van de 75D te smal is, dat je eens een 75E moet proberen.

80D = 75E = 70F

Maar beter is het om gewoon eens advies te vragen in de winkel. De maten die je opgeeft, dus de omtrekmaten, die zeggen weinig bij boobies met prothesen :) Het is echt een kwestie van passen, en een geofend oog erop los laten ;)

Daarnaast is het ook zo, dat niet elk merk even goed past bij iedereen.. En dat de een beter 'past' in een kanten bh en de ander beter 'past' in een voorgevormde bh.

Merken verschillen ook nogal ietsje van maat, zeker als je net op het randje zit tussen twee maten in :)

Heel veel succes!!

xxx BB

Posted

Bedankt voor de reacties.

Klopt inderdaad BB hij bedekt bijna mn hele borst. Qua bedekking zit de 75D wel goed maar dan zit ik nog met de smalle cup. En qua cup zit de 80D wel goed alleen bedekt ie erg veel. Ja het klinkt zo raar om naar een E te gaan haha. En ja van alles proberen zou het beste zijn uiteraard. Hunkemollers genoeg hier in Amsterdam haha.

xx

Posted

Ja das zeker zo BB.

Is ook weer gewoon even een zoektocht en wennen aan dat je bij ' grote' maten kijkt haha ipv bij de Atjes.

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.