Jump to content

gewone bh´s weer dragen wanneer?

Toppie13

Recommended Posts

Posted

Hai allemaal, effe een vraag wanneer gingen jullie beginnen met eigen bh's dragen?? ik denk dat dit ook verschilt of je voor of achter de borstspier heb maar was even benieuwd,

Posted

Ik ben ze zelf pas na een week of 8 weer gaan dragen omdat het daarvoor echt niet lekker zat, maar in principe mag je vanaf 4/6 weken weer beugelbh's dragen. Is een beetje afhankelijk van wat je pc zegt :)

Posted

ja mijn pc had gezegd, eerste 2 weken 24 per dag sportbh, dan 2 weken alleen overdag sportbh en dan zelf kiezen, en opzich zit het prima, maar was erg benieuwd of dit niet te snel is qua herstel van de borsten, gezien ze nog wel wat moeten zakken

Posted

Ja meestal mag ja na een week of 4 tot 6 weer een normale bh dragen. Ik zou even aan je eigen pc vragen wat hun advies is. Vaak is het wel weer even wennen en een beugel bh te gaan dragen. Je borsten zullen inderdaad nog veranderen na deze periode, dus een kast vol bh's kopen moet je zeker niet doen ;)

Posted

De eerste 3 weken dag en nacht een sportbh, dan 3 weken alleen overdag. Na 6 weken mag je ook andere bh's gaan dragen, kijk nog wel even uit met beugels!

Posted

Hangt van je pc af, neem contact met hem op.

• 4 weeks later...
Posted

Is het zo dat als je na 6 weken po een bh gaat kopen dat je die over een maandje dan niet meer past omdat je borsten nog veranderen. Ze worden toch nie groter of kleiner? Ze moeten misschien nog wat zakken.Of heb ik het helemaal verkeerd. Ben zelf nog maar 3 weken po

Posted

Is het zo dat als je na 6 weken po een bh gaat kopen dat je die over een maandje dan niet meer past omdat je borsten nog veranderen. Ze worden toch nie groter of kleiner? Ze moeten misschien nog wat zakken.Of heb ik het helemaal verkeerd. Ben zelf nog maar 3 weken po

Afhankelijk van of je voor of achter de spier hebt kunnen je borsten nog best een cupmaat groter worden. Ze veranderen sowieso nog heel wat de komende maanden, ik heb best wel wat bh's weg kunnen doen omdat ze echt niet lekker meer zaten de eerste 3 maanden.

Posted

Dankjewkel boho

Ik heb ze achter de spier , zoveel zin om bh s te gaan kopen haha maar dan kan ik beter wat goedkopere kopen en later wat duurdere.

• 4 months later...
Posted

Okeeee ik word helemaal naar, ik moet tot donderdag wachten (nog 2 dagen) dan ben ik 6 weken po en mag ik officieel pas bh's dragen. Maar ik wil NU NU NU klein kind dat ik ben, maar ik heb twee verjaardagen en wil super graag me borsten mooi kunnen showen zonder die stomme sport bh :( Ja sommige zullen wel lachen omdat het maar 2 dagen zijn maar ik ben echt een nerd en luister altijd braaf dus ik moet het nog even van jullie horen.. Mag ik nu al normale bh's dragen denken jullie?

xxxx

Posted

Okeeee ik word helemaal naar, ik moet tot donderdag wachten (nog 2 dagen) dan ben ik 6 weken po en mag ik officieel pas bh's dragen. Maar ik wil NU NU NU klein kind dat ik ben, maar ik heb twee verjaardagen en wil super graag me borsten mooi kunnen showen zonder die stomme sport bh :( Ja sommige zullen wel lachen omdat het maar 2 dagen zijn maar ik ben echt een nerd en luister altijd braaf dus ik moet het nog even van jullie horen.. Mag ik nu al normale bh's dragen denken jullie?

xxxx

Ik denk echt niet dat die twee daagjes uitmaken. Je moet gewoon zelf voelen of het lekker zit. Anders kan je er evt voor kiezen om op de verjaardagen een normale beha te dragen en dan daarna nog je sportbeha aan te doen ?

xx

Posted

Ik denk echt niet dat die twee daagjes uitmaken. Je moet gewoon zelf voelen of het lekker zit. Anders kan je er evt voor kiezen om op de verjaardagen een normale beha te dragen en dan daarna nog je sportbeha aan te doen ?

xx

nee he ik denk eigenlijk ook niet dat het heel erg uitmaakt :67: ja die verjaardagen zijn echt lang ik blijf waarschijnlijk ook slapen maar ik kan natuurlijk altijd een sportbh meenemen :)

thanks voor je antwoord!

xxx

Posted

Worden borsten die op de spier geplaatst zijn dan ook nog groter na een aantal weken? En zakken bedoelen jullie dat ze gaan hangen?

Voorlopig moet ik nog even wachten op mijn bv maar lees steeds dat ze na een aantal weken nog kunnen groeien. Je zou verwachten dat ze juist slinken omdat het vocht verdwijnt.

Ben benieuwd hoe dat zit.

Posted

Hahaha charlotte herkenbaar! Ik had hetzelfde gehad nu nu nu ! Ik had tijdens de verjaardagen gewone bh aan gedaan en dan braaf daarna gelijk weer de sport bh haha ;)

Xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.