Jump to content

Wat is je motivatie om een borstvergroting te nemen?

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Sinds twee dagen ben ik op deze site beland omdat ik me wil oriënteren voor een borstvergroting en / of correctie.

Maar tegelijkertijd vraag ik mezelf af waarom ik het wil. Is het de behoefte om er nog mooi uit te zien? Verzet tegen het ouder worden?

Is het simpelweg een midlife crisis? Mannen kopen een sportauto en vrouwen nieuwe borsten?

Ik heb erg veel zin om aan me te laten sleutelen, maar ik wil voorkomen dat ik er spijt van krijg.

Zijn er nog meer vrouwen die hiermee worstelen? Wat zijn jullie ervaringen in de besluitvorming?

Katthlynn

Posted

Nou , ik had het 10jr eerder moeten doen, echt, wat een heerlijkheid om mooie grote borsten te hebben! Ik zeg: doen ;)

Posted

Ik heb nu op mijn 47 ste mijn wissel gehad.

Waarom? .....omdat ik ook op mijn 47 ste mezelf nog op en top vrouw wil voelen. Ik denk dat daar geen leeftijd voor staat.

Dus meid ik zeg.........gewoon doen. Hiervoor ben je nooit te oud!!!

Xxx

Posted

Tja, ik ben zelf nog een twintiger dus midlife crisis zal het niet zijn :P ik heb gewoon altijd het gevoel gehad uit verhouding te zijn, ik ben slank van mezelf maar vond mezelf altijd wat dikkig omdat de verhoudingen gewoon niet klopten. Was altijd jaloers op meiden met borsten, ook al was het maar een beetje.

Zoals de meiden hier boven zeggen, het is de beste keus van mijn leven geweest en alle pijn en moeite waard. Twijfel hoort er bij, het is niet zomaar iets en ik vind dat je er heel goed over na moet denken voordat je een beslissing maakt.

Als jij mooie borsten wilt dan maakt het toch niet uit hoe oud je bent? Al ben je 80, ga er lekker voor als jij je er goed bij voelt. Je hebt vast nog een hele hoop goede jaren voor je die je alleen maar beter kan maken met een paar mooie borsten!

Succes met je keuze :) X

Posted

Ik ben 32 en vond het heel belangrijk omdat ik mijn vrouwelijke figuur weer terug wilde! En ook als ik 50 of 80 ben zal het belangrijk voor mij zijn, omdat ik er graag verzorgd en vrouwelijk uit wil zien. Dit kan op de wijze die jou het meeste aanspreekt.. natuurlijk, of meer opvallend. Het is maar net wat jij mooi vindt.

Ik vind dat je er nooit te oud voor bent, zolang je er maar lekker door in je vel zit en weer gelukkig bent met jezelf.

Ik ben juist blij dat er vrouwen zijn zoals jij die hun uiterlijk belangrijk blijven vinden en er over na denken. Er zijn genoeg vrouwen die het laten verslonzen naar mate ze ouder worden of wanneer ze kinderen krijgen etc. Zo zonde!!!

Ik vind het geen midlife hoor.. Een beetje jeugdig en verzorgd blijven is juist klasse!

Liefs Hert

Posted

'meer vrouwelijk voelen' is denk ik de grootste reden voor veel mensen, ikzelf incluis.

Grappig he, dat we iets aan de buitenkant moeten laten doen om ons anders te voelen? ;)

Posted

Ik ben 32 en vond het heel belangrijk omdat ik mijn vrouwelijke figuur weer terug wilde! En ook als ik 50 of 80 ben zal het belangrijk voor mij zijn, omdat ik er graag verzorgd en vrouwelijk uit wil zien. Dit kan op de wijze die jou het meeste aanspreekt.. natuurlijk, of meer opvallend. Het is maar net wat jij mooi vindt.

Ik vind dat je er nooit te oud voor bent, zolang je er maar lekker door in je vel zit en weer gelukkig bent met jezelf.

Ik ben juist blij dat er vrouwen zijn zoals jij die hun uiterlijk belangrijk blijven vinden en er over na denken. Er zijn genoeg vrouwen die het laten verslonzen naar mate ze ouder worden of wanneer ze kinderen krijgen etc. Zo zonde!!!

Ik vind het geen midlife hoor.. Een beetje jeugdig en verzorgd blijven is juist klasse!

Liefs Hert

Idd! Het siert vrouwen als ze voor zichzelf zorgen (mensen in het algemeen), niemand zou dit van je af mogen nemen, of je nou getrouwd bent met 5 kinderen of niet :)

Posted

Tja waarom !! Ik ben op mijn 22 moeder geworden en 25 kilo bijgekomen .

Ik weeg nu na bijna 10 jaar 55 kilo dus ben eindelijk de kilo,s zelfs meer kwijt ,,mis al1 borsten dus wil heel graag een mooi vrouwelijk figuur en heb dat er graag voor over !!

Ik merk dat ik me nu min al die kilo,s een stukje zelfvertrouwder voel!!

Want ondanks dat ik altijd heb geroepen ben tevreden was/ben ik dat zeker niet en nu ik dunner ben wil ik zeer zeker een mooie cup maat om me nog zekerder en prettiger te voelen ,klinkt mis stom maar dan is het zeg maar af voor mij !!

Posted

Ik wil gewoon graag in verhouding zijn. Ben lang en een beetje breed. En na weer 11 kilo afgevallen te zijn is er helaas nog minder van mijn borsten over en kloppen de verhoudingen helemaal niet meer.

Posted

Heeey

Ik ben lang en heb een mooie dikke kont inclusief brede heupen! Ik vind mezelf niet in proportie! 1,82 lang en 73 kg. Dus ik heb een mooi gezond lijf maar die borsten zitten er niet! Daardoor voel ik me een meisje en geen vrouw.

Maar wat jij bedoeld met leeftijd kan ik me wel in terug vinden ergens. Ik word 30 over anderhalve maand en ik wil er goed uit blijven zien. Waar ik eerst nooit crempjes gebruikte, ben ik er nu wel mee bezig!

Het enige wat ik wil zeggen, doe je borsten vergroten, omdat jij denkt dat jij er blij mee zal zijn. Laat het ook niet, omdat er andere mensen op tegen zijn.

Het is jouw lichaam en jij moet ermee rond lopen. Je eigen geluk is toch het belangrijkste!

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik mijn borsten laat doen, omdat ik weet dat ik daar gelukkiger van zal worden. Dus er bestaat geen goed of fout antwoord op jouw vraag!

Succes ermee meis!!!

Kus

Posted

Mm ik kan mezelf ook niet vinden in de midlife crisis aangezien ik ook pas bij de 20 zit :P

Ook heb ik het niet gedaan om er voor andere mooi uit te zien maar voor mezelf.

Voornaamste reden was dat ik mezelf uit verhouding vond en niet vrouwelijk voelde, de push up bh's was ik dan ook een keer beu. Vooral als ik in bikini of hempje liep voelde ik mezelf niet vrouwelijk.

Ik ben 1.67 heb een sporterslichaam waarbij een vrij gespierde brede kont en heupen dus nu is het mooier in verhouding .

Ik zou zeggen doe waar jij je goed bij voelt en niet wat je omgeving vind en wilt dat je moet doen, als jij je goed wil voelen maakt het niet uit in welke leeftijd je zit vind ik . Het genezen duurt lang (nu 11dgn po) maar ik heb echt geen spijt van mijn beslissing :)

Succes ermee!

Posted

Ik word volgend jaar 40. Loop al 15 jaar met de droom ooit eens een bv te laten doen. Simpelweg om mijn vrouwelijkheid terug te krijgen. Vooral nu na 2 zwangerschappen is het plat aan de voorkant zodra ik mn maximizers en kipfiletjes uit doe. Ik wil er graag weer sexy uitzien ook zonder die &%$-kipfilets...

Posted

Ik ben nog jong maar ik wil ook een borstvergroting, dus een verzet tegen het ouder worden zal het wel niet zijn haha! :) Ik wil ze omdat mijn borsten klein zijn en hangen, ik wil weer ronde, stevige borsten die passen bij de rest van mijn lichaam!

Posted

Tja, ik ben zelf nog een twintiger dus midlife crisis zal het niet zijn :P ik heb gewoon altijd het gevoel gehad uit verhouding te zijn, ik ben slank van mezelf maar vond mezelf altijd wat dikkig omdat de verhoudingen gewoon niet klopten. Was altijd jaloers op meiden met borsten, ook al was het maar een beetje.

Zoals de meiden hier boven zeggen, het is de beste keus van mijn leven geweest en alle pijn en moeite waard. Twijfel hoort er bij, het is niet zomaar iets en ik vind dat je er heel goed over na moet denken voordat je een beslissing maakt.

Als jij mooie borsten wilt dan maakt het toch niet uit hoe oud je bent? Al ben je 80, ga er lekker voor als jij je er goed bij voelt. Je hebt vast nog een hele hoop goede jaren voor je die je alleen maar beter kan maken met een paar mooie borsten!

Succes met je keuze :) X

Hallo allemaal, wat een mooie en goede motivaties. Ik lees erg veel over de pijn en ellende na de operaties op deze site en dat maakt de keuze niet makkelijker, maar als ik dan lees hoe jullie het echt voor jezelf doen, dan begrijp ik het beter. Ik moet me realiseren dat het niet erg is om dit voor mezelf te willen. Vooral de opmerking van BOHO dat ik nog zoveel jaren voor me heb. Daar sluit ik me helemaal bij aan. Mijn aandacht voor mijn uiterlijk was weg gezakt. Ik vond het niet belangrijk voor mezelf, mijn omgeving of mijn werk. En wat de midlife is, ik wil het niet echt een crisis noemen want dat klinkt negatief. Maar nu ik weer de focus heb op een mooi uiterlijk, merk ik dat ik er meer en meer van geniet. Wat is er mis met je zo mooi mogelijk maken? Ik heb een meer positief woord nodig voor Midlife-crisis. Midlife-revelation of zo?

Posted

Hoi,

Leuk onderwerp en en goede vraag :)

Heb zelf ng geen bv gehad, ben er nu 28, en heb in de loop der jaren gehoopt dat men borsten toch ng zouden groeien, door bij te komen in gewicht, helaas lukt dit niet omdat ik wrs een snel metabolisme zal hebben, dus blijft niet alleen mijn buik plat maar ook mijn borsten :P

Mijn motivatie is dat ik een meer vrouwelijk figuur wil, naakt heb ik precies een kinderlichaam :(

Frustratie is dan ook groot tijdens de zomerperiode, altijd letten hoe ik toch een beetje borst kan creeren, en dan ng is het teleurstellend.

Met kleding altijd kijken dat het niet ng meer platdrukt, pff in maximizers bh is altijd saai, vind ze ook niet sexy. Een sexy nachtkleedje kan ik niet dragen zonder bh, is geen zicht en zo kan ik ng uren doorgaan.

Maar door mijn consults die ik gehad heb en wat ik hier soms lees ben ik ook wel bang hoor, stel dat er iets fout loopt of complicaties zijn, dan ga ik mezelf wel vervloeken.

Maar als alles goed gaat, ga ik volledig gelukkig zijn met mezelf. En eindelijk van mijn complex af.

Sex is voor mij ook een drempel, en durf ik ook niet volledig los gaan, gwn door die onzekerheid van men borsten :/

Posted

hey,

ben ook een 20er en heb het gedaan omdat ik 14 kg ben afgevallen ben nooit echt dik geweest maar kon vroeger alles eten en had nog ondergewicht maar bij het vrouw komen was dit plots veranderd na het vermageren kwam ik vn een volle c soms had ik d naar een kleine b.

Door mijn bv heb ik na een smalle taille en miijn heup en borst omtrek zijn exact dezelfde waardoor ik nu een een zandloperfiguur heb. Het is een droom om dan kleedjes te kopen en eenmaal je maat stabiel blijft past al de lingerie.

Het doet inderdaad pijn (alhoewel dat ik juist door dit forum veel erger verwachte, maar juist daardoor denk ik dat het meegevallen is, iedereen is ook ander en heeft ze anders geplaatst)maar geloof me daarna ben je heel gelukkig en mijn zelfvertrouwen is helemaal terug. Ik zou zeggen iedereen die twijfelt doen als je in goede gezondheid bent en goed opzoek werk doet van je pc, soorten implantaten en hoe ze geplaatst zijn, is er maar weinig kans dat er iets verkeerd gaat.

veel succes met je beslissing!

Posted

Mijn motivatie is vooral dat het me mooier leek om grotere borsten te hebben. Meer in verhouding met de rest van mijn lichaam. Niet dat ik nou zo ongelukkig was hoor, met mijn cupje A (die er na 3 kinderen overigens wel een beetje sneu bij hing). Ik was er nooit onzeker over en met push ups en maximizers bereikte ik ook altijd mijn doel wel. Maar toch dacht ik er al jaren over na, het leek me gewoon fantastisch om borsten te hebben. Zoals ze tijdens mijn borstvoedingsperiodes waren, vond ik ze super. Mooie volle C-cup. Alles staat gewoon beter. Ik had niet zo zeer last van een complex over mijn kleine borsten, maar vond mijn buikje wel altijd te dik. Dat was eerder een complex. Maar nu ik dus eindelijk de borstvergroting heb gedaan, heb ik direct minder last van dat buikje. Nu er een paar goede borsten boven zitten lijkt dat opeens een stuk minder erg. De verhouding klopt nu en die curves zijn helemaal niet zo erg meer. Gisteren voor het eerst een strak jurkje gedragen en een nieuwe BH (75D!) en dat was voor mij toch wel de bevestiging dat ik de goede beslissing had genomen. Het jurkje stond fantastisch en ik voelde me lichamelijk mooier, veel meer in balans. Daar deed ik het voor, so mission accomplished ;)

Posted

De omtrek tussen m'n ribbenkast en m'n 'borsten' was maar 2 cm verschil. Een spiegelei is dus groter. Ik voelde me daardoor totaal onvrouwelijk, hel onzeker en vond nooit kledij die me flatteerde. Deze zomer voor de zoveelste keer in bikini is er iets in me 'geknakt' en heb ik de knoop doorgehakt er iets aan te laten doen.

Posted

Hoi,

Leuk onderwerp en en goede vraag :)

Heb zelf ng geen bv gehad, ben er nu 28, en heb in de loop der jaren gehoopt dat men borsten toch ng zouden groeien, door bij te komen in gewicht, helaas lukt dit niet omdat ik wrs een snel metabolisme zal hebben, dus blijft niet alleen mijn buik plat maar ook mijn borsten :P

Mijn motivatie is dat ik een meer vrouwelijk figuur wil, naakt heb ik precies een kinderlichaam :(

Frustratie is dan ook groot tijdens de zomerperiode, altijd letten hoe ik toch een beetje borst kan creeren, en dan ng is het teleurstellend.

Met kleding altijd kijken dat het niet ng meer platdrukt, pff in maximizers bh is altijd saai, vind ze ook niet sexy. Een sexy nachtkleedje kan ik niet dragen zonder bh, is geen zicht en zo kan ik ng uren doorgaan.

Maar door mijn consults die ik gehad heb en wat ik hier soms lees ben ik ook wel bang hoor, stel dat er iets fout loopt of complicaties zijn, dan ga ik mezelf wel vervloeken.

Maar als alles goed gaat, ga ik volledig gelukkig zijn met mezelf. En eindelijk van mijn complex af.

Sex is voor mij ook een drempel, en durf ik ook niet volledig los gaan, gwn door die onzekerheid van men borsten :/

Zou je tekstje gewoon kunnen kopiëren en plakken, gaat ook voor mij op. Super skinny lady, maar helaas overal plat :(

Posted

Iedereen heeft haar eigen reden. De mijne staat op mijn profiel.. Is wat triester dan nirmaal maargoed; waar het om gaat is dat je het voor JEZELF moet gaan doen. Zodra je twijfelt, ben je er nog niet klaar voir meid.

Succes en geen haast :), volgend jaar zijn die klinieken er ook nog hoor :-).

• 2 weeks later...
Posted

Hoi,

Ik ben 28 maar had al complexen over mijn borsten van zodra ik ze had. Ze zijn zeker niet lelijk van vorm, maar gewoon zo klein.

In mijn tienerjaren geloofde ik dat ze nog tot mijn 20 jaar konden groeien, helaas zonder succes.

Nadien hoopte ik dat er na mijn 2 zwangerschappen wat meer zou blijven plakken, met nog minder succes.

Daarbij komt nog dat ik tijdens mijn zwangerschap eens kon ervaren hoe het is om wél (iets) grotere borsten te hebben, en ondanks de zwangerschapskilo's voelde ik me toen veel zelfzekerder.

Toen mijn borsten na mijn laatste zwangerschap nóg kleiner (lees: kleine theezakjes) waren geworden waar zelfs geen enkele maximizer nog raad mee wist, voelde ik me echt niet meer gelukkig over mijn lijf.

Over mijn figuur ben ik best tevreden, maar die borsten verpesten alles. De verhouding klopt gewoon niet.

Toen ik me er een tijdje geleden op betrapte dat ik me ook in bed begon te schamen voor mijn vriend, was dit de druppel.

Ik wil me terug vrouw voelen.

Succes in ieder geval, en ik denk dat wat je motivatie ook is, het een goede keuze is als je er gelukkiger door wordt. :1:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.