Ga naar inhoud

Katthlynn aan het orienteren


Strella

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben op deze site geattendeerd door een vriendin van me. Anders was ik er nooit op gekomen .

Ik heb maat 80G en wil graag een upgrade. Ben altijd erg tevreden geweest met mijn borsten maar ik vind het nu wel tijd voor wat onderhoud.

Ik weet echter niet wat voor onderhoud ik moet hebben. een lift of vergroting? Vandaag ben ik me voor het eerst actief gaan oriënteren.

Vanuit de shoutbox heb ik de tips gekregen om een foto te plaatsen en een onderwerp te openen zodat jullie allemaal mee kunnen kijken en advies kunnen kijken.

Wel eng, maar vooruit. Ik moet alleen nog even uitvinden hoe ik foto's hierop krijg.

Ik ben erg benieuwd naar jullie tips en zal deze site van voor naar achter doorspitten!!

Katthlynn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net geweest bij Dr Nio. Hij raadt het volgende aan: Ankerlift met ronde prothese 800cc high profile. Dit betekent wel dat er borstweefsel zal worden verwijderd. Mijn linkerborst hangt 5,5 cm te laag en mijn rechterborst 4,5 cm. Ik heb hem gevraagd of het mogelijk is om alleen een zwevende lift te doen. Hij pakte mijn borst alsof het deeg was en trok het alle kanten op om te laten zien dat het wiskundig onmogelijk is zonder de anker vorm. Dit omdat het ei dat hij buiten mijn tepelhof moest verwijderen veel te groot was en dan zou de huid rafelen tegen de hechting en dat gaat niet meer weg. Hij was erg snel en ik kon een afspraak inplannen voor eind januari. Hij was ook heel schappelijk met het regelen van de verzekering. Het voelt wel goed, maar ik zit nog met veel vragen die ik eerst op een rijtje moet zetten. Hij wilde geen fotootje zien van wat ik wilde. Pas bij de operatie zelf. Hij heeft ook niet aangegeven of de prothese onder of boven de borst wordt geplaatst. Maar hij voelt wel zo ervaren dat ik me aan zijn keuze over wil geven.


Wat ik wil is dat mijn nieuwe borsten er uit zien zoals ze nu met BH aan zijn. Dus het hoeft niet per se groter, maar wel een betere vorm. Hij garandeert me dat de maat hetzelfde blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jouw was gewoon nog een consult inplannen.

Ik heb een uur en kwartier bij hem gezeten tijdens consult in slaz, ik was wel de laatste van de dag volgens mij om 17u..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net geweest bij Dr Nio. Hij raadt het volgende aan: Ankerlift met ronde prothese 800cc high profile. Dit betekent wel dat er borstweefsel zal worden verwijderd. Mijn linkerborst hangt 5,5 cm te laag en mijn rechterborst 4,5 cm. Ik heb hem gevraagd of het mogelijk is om alleen een zwevende lift te doen. Hij pakte mijn borst alsof het deeg was en trok het alle kanten op om te laten zien dat het wiskundig onmogelijk is zonder de anker vorm. Dit omdat het ei dat hij buiten mijn tepelhof moest verwijderen veel te groot was en dan zou de huid rafelen tegen de hechting en dat gaat niet meer weg. Hij was erg snel en ik kon een afspraak inplannen voor eind januari. Hij was ook heel schappelijk met het regelen van de verzekering. Het voelt wel goed, maar ik zit nog met veel vragen die ik eerst op een rijtje moet zetten. Hij wilde geen fotootje zien van wat ik wilde. Pas bij de operatie zelf. Hij heeft ook niet aangegeven of de prothese onder of boven de borst wordt geplaatst. Maar hij voelt wel zo ervaren dat ik me aan zijn keuze over wil geven.

Wat ik wil is dat mijn nieuwe borsten er uit zien zoals ze nu met BH aan zijn. Dus het hoeft niet per se groter, maar wel een betere vorm. Hij garandeert me dat de maat hetzelfde blijft.

Oh, ik vind dit verhaal wel heel spannend hoor. Maar hij wil de foto pas zien bij de operatie..?

Ik ben nu al Nio-fan hoor, daar niet van. Maar ben benieuwd hoe je boob-reis gaat, ik hoop dat hij ook jouw dromen waar maakt. :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou als ik jouw was gewoon nog een consult inplannen.

Ik heb een uur en kwartier bij hem gezeten tijdens consult in slaz, ik was wel de laatste van de dag volgens mij om 17u..

Ja, dat zal ik doen. Maar ik moet eerst echt al mijn vragen op een rijtje hebben. Ik zat daar op een gegeven moment een beetje blanco omdat ik tijdens het consult het gevoel had dat hij overal al antwoord op had gegeven!

vragen die nu in me opkomen zijn:

- wanneer gaat het gevoel precies weg in je tepel. wat gebeurt en dan en waarom gebeurt het dan en hoe is dit te voorkomen / minimaliseren

- Hoeveel weefsel wordt weg gehaald en kan dat kwaad?

- waarom kan ik dan geen borstvoeding meer geven (niet dat het in de planning zit, maar toch)

- Wat doet hij om de kans op littekens zo klein mogelijk te maken (soort hechting)

- hoe kan ik zelf de kans op littekens verkleinen?

- heeft het zin om bij andere doktoren een consult te doen om te kijken of er een lift mogelijk is zonder ankermodel? Ik zie nog steeds erg op tegen de littekens daar

- Ik heb wel al (hang)strepen op mijn borst. Gaan die weg? of blijf je dat zien?

- Hoever zullen mijn borsten vooruit steken na de operatie? (profiel vooruit) Ik heb niets gepast of zo.

- Gaat hij nu op of onder de borstspier plaatsen?

- wat nu als ik ga afvallen? Ik weeg 82 kilo. Heb vind ik zelf een goed vol figuur. Ik ben niet meer afgevallen omdat dat een hele grote impact heeft op mijn borsten. Als ik nu laat opereren, dan kan ik wel afvallen en voor een voor mij perfect totaal plaatje gaan. Maar wat doet dat met je operatie en moet daar rekening mee gehouden worden voor de operatie?

Ik zal er vast nog wel meer bedenken. Ben er nog mee bezig en zit nog midden in de besluitvorming :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.