Vanes Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik wordt over een paar weekjes geopereerd maar zit zo te twijfelen over de juiste sportbh.De een zegt dat Fila niet goed is omdat de band te hoog zit en daarom op het litteken duwt, de ander vindt de post-operatieve bh niet fijn of de verkeerde maat is gegeven...Wie weet een goede ondersteunende bh die niet knelt, schuurt of lubbert?
flow88 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik heb een bh gekregen van t ziekenhuis na mijn operatie.Moet zeggen dat die erg fijn is.Dat is de carefix Bella.Ik ben daarna naar een lingerie zaak gegaan en heb de Triumph Tri-action gehaald en moet zeggen deze zit ook heerlijk.Deze wordt ook veel aangeraden door de pc's.Alvast heeeeel veel succes met je operatie.XOXO
Jane_Doe Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Triumpf triaction inderdaad, verder de lipoelastic wordt door veel dames hier gedragen.Verder kan je kijken naar de Anita momentum of de Anita high level.Ook de shockabsorber (level 4) hoor je goede dingen over.Ook afhankelijk van welke cup maat je moet hebben, Triumpf is momenteel niet leverbaar in grote cup, de Anita momentum gaat tot G geloof ik en de high level tot H.
Vanes Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Thanks meiden!Ik ga meteen even kijkenXOX
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.