I-ke Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Hallo, ik ben Iris en ga op 9 januari 2015 een borstvergroting laten doen bij Jo Vanoorbeek. Ik had via deze weg graag nog meer te weten gekomen over hoe, wat,.... Ik ben 1m65 en weeg 59kg en heb nu een b cup. Ik ben maandag gaan passen en er zou 275cc bijkomen, zijn er nog mensen met dit volume? Twijfel of het wel goed is, ik zou graag naar een mooie c cup gaan.
Guest Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Welkom op het forum en gefeliciteerd met je datum! Fijn dat je ook al snel aan de beurt bent Ik denk dat je wel op een c cup uit zou kunnen komen. In welke kliniek of ziekenhuis wordt je geopereerd? Ik zal je titel dan even aanpassen voor je zodat je er helemaal bij hoort Veel leesplezier!
Ingetje Posted December 31, 2014 Posted December 31, 2014 Hoi I-keIk heb in mei ook een BV bij Jo Vanoorbeek gehad en ben supertevreden.Ik voelde mij dadelijk op m'n gemak bij hem en ook de verpleging was supervriendelijk. Ik ben wel bij Da VInci in Beerse door hem geopereerd.Ik had een kleine B en ben bij een C uitgekomen. Ik ben 1,68 meter en weeg 55 kg. Ik kon niet groter nemen omdat er geen geen grotere protheses in konden maar groter had ook niet mooi geweest bij mij.Veel succes.GrtjsIngetje
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.