BoobyDoo Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Goedemorgen... Nacht twee.. Ik wordt weer mega stijf wakker in bed. Ik weet niet hoe ik moet liggen.. Recht op of plat? Of liggen jullie op de bank? Wat voor houding houden jullie aan in t begin? Vind het zo sneu om m'n vriend snachts wakker te maken om me omhoog te hijsen. Alvast bedankt
Vienna1981 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik lag het lekkerst half omhoog (met zo'n thuiszorgsteun) met een voedingskussen erbij voor onder mijn armen en een kussen onder mijn bovenbenen zodat ik niet naar onder zakte...
Jane_Doe Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Mogguh dames..Normaal in bed en slaap redelijk totdat ik wakker wordt, dan pijn en moet ik eruit.En na een kwartier geen pijn meer..Afgelopen week steeds rond 9 en nu dan om half 6 wakker geworden.
Guest Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ik lag ook schuin omhoog en vond de eerste nachten verschrikkelijk. Ik kon zelf ook bijna niks en heb toch echt manlief wakker moeten maken. Ook als ik naar de wc moest moest hij me uit bed helpen. Ik vond dit ook vervelend om te doen, maar we hadden dit wel besproken dat ik hem echt wakker moest maken. Hij vond het niet erg om me te helpen. S'ochtends was ik ook erg stijf. Je zal merken dat je over een paar dagen ineens sprongen voorruit maakt. Ik zou je vriend dus gewoon wel even wakker maken als je die hulp nodig heb. Het is maar voor een paar dagen en dat zal hij vast wel voor je doen
MeMo Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ooh help ... Hier had ik nog niet bij stilgestaan... Hopelijk heb ik niet teveel last hiervan
Ruitje Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ik heb direct redelijk plat (2kussens) kunnen liggen in een waterbed Had enkel de eerste nacht hulp nodig om op te geraken Wel werd ik ook paar keer wakker per nacht van de rugpijn, stond ik even op liep ik paar passen en sliep ik terug. Kzou zeggen zoek een goede positie zodat je niet te veel last hebt en vraag maar gerust wat hulp is geen schande iedereen heelt anders..
Boobie_87 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 ik had ook erg last van rugpijn. Leek wel of ik mijn nieren voelde en werd wakker van de pijn. Kon dan haast niet overeind komen, maar even door bikkelen en je bent weer zo soepel als een hoentje haha ! Succes
Boho Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ik heb m'n vriend wel echt een paar keer wakker moeten maken 's nachts.. gelukkig vond ie het niet erg, maar ik kwam anders echt niet overeind en dat is toch knap lastig als je moet plassen. Ik sliep echt zowat rechtop in mijn kussens zodat ik zelf omhoog kon komen, tafeltje op armlengte met daarop paracetamol en water enz. en dan ging het wel. Behalve de keren dat ik in mijn slaap onderuit was gezakt en van het vocht niet meer overeind kon komen, dan kwam m'n vriend goed van pas Voor de rest is het denk ik echt doorzetten, ik wilde me ook steeds draaien maar dat ging niet, rugpijn en andere ellende maar daar kom je wel doorheen. Sterkte X
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.