Jump to content

Marie87 : juli 2015 : Dr. Lefèvre

Recommended Posts

Posted

Hallo !

Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt, ik wil een borstvergroting! :1:

Ik heb nu een kleine A en zou liefst naar een grote B of kleine C gaan.

Aangezien ik niemand ken die een borstvergroting heeft laten doen, wou ik toch graag jullie advies vragen over een paar dingen.

De grote vraag is nu natuurlijk waar ik zou gaan voor de operatie. Zoveel keuze!

Na veel gezoek zou ik toch het liefste dicht bij huis blijven en bij een chirurg die ervaring heeft in een algemeen ziekenhuis.

Ik vroeg me dan ook af of er iemand ervaringen heeft met dokter Lucien Lefèvre in Aalst-Asse? En zijn er vrij grote prijsverschillen of is dit overal ongeveer hetzelfde?

Ik vertrek binnenkort ook een aantal maanden naar het buitenland, dus ik betwijfel of de borstvergroting ervoor nog zal lukken. Hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd eer je een afspraak had en de ingreep kon plannen?

Als het nu niet meer lukt, zal het voor ten vroegste in mei-juni zijn. Maar als ik het goed begrijp moet je toch een maand een steunbeha dragen en volgens sommigen een "steunband". Is dat heel erg zichtbaar onder zomerkledij of valt dit best wel te verstoppen?

Alvast hééééél erg bedankt voor reacties, opmerkingen, advies! Ben zo blij dat dit forum bestaat :)

Posted

Hou Marie87,

Ik heb een consult gehad bij Lefevre, maar ik had toen m'n gedachte wel al vast gezet op De Meyere. Maar m'n zus is bij Lefevre geweest en ik moest daar op consult gaan van haar. Dus toch maar gedaan, aangezien ik maar 1 consult gedaan had bij De Meyere, was het niet slecht om toch die consult te doen.

Zo gezegd, zo gedaan.

In OLV in Aalst, vriendelijke man maar ik voelde me een nummer.

Nog voor hij me bloot had gezien wist hij hoe en hoeveel etc.

Eens ik bloot stond hield hij gwn een prothese voor m'n borst en bam, dat was het.

Kleertjes terug aan, en volgens hem mag je na 2 weken weer alles van heffen en boven de schouders. Terwijl hier wel staat 4-6 weken. Vond ik allemaal beetje raar. Voelde me er echt niet zo goed bij dan De Meyere. Die kijkt echt veel persoonlijker, duidelijke uitleg en protheses echt passen en kijken naar hoe IK het wil.

Ik zou zeggen, ga eens op consult en maak voor jezelf uit waar je je het best bij voelt.

Ik keek ook naar de afstand, De Meyere is 40min rijden en Aalst 20-25min, voor dat beetje verder en veel beter gevoel staat m'n operatie vast bij De Meyere,

Oh ja, bij De Meyere betaal ik overmorgen (spannend!) 3000€ en bij Lefevre 4200€.

Veel verschil en had gehoord dat vanaf 2015 daar nog 21% btw bijkomt.

geen idee of dat nu echt zo is?

Veel succes!

• 3 weeks later...
Posted

Hej!

Erg bedankt voor de reactie!

Heb je raad opgevolgd en ben op consultatie geweest. Het verliep inderdaad allemaal wel heel erg snel.. Langs de andere kant vond ik het ook wel handig om van hem te horen wat hij de beste optie vond. Maar ik denk dat ik voor de zekerheid toch nog maar eens bij Dr. De Meyere ga ook. Er is toch geen haast bij, en liever zeker zijn dan achteraf spijt te hebben natuurlijk.

Nog eens bedankt!

Groetjes

Posted

Waarschijnlijk heeft hij aangeraden achter de spier?
Je zal snel merken wat het verschil is tussen de 2, hangt natuurlijk van je persoonlijke voorkeur af :)

Met mij alles goed nu, overmorgen al 3 weken PO.
Gaat heel snel maar niet snel genoeg want ik wil zo graag het "eindresultaat" zien :)

Je kan altijd mn verslagje eens lezen, daar staat alles in hoe het geweest is :)

Hopelijk raak je er snel aan uit, eens het in je hoofd zit kan het niet snel genoeg gaan ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.