Nina-26 Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Hallo,Ik heb vandaag mijn consult gehad in Veldhoven in Aesthetic beauty clinics en hij heeft me aangeraden 425 cc te geven .De protheses zijn van Mentor.Nu vraag ik mij af is er iemand die ongeveer weet op wat voor maat ik zou uitkomen , k heb van mijzelf een 80 A k ben 1,60 lang en 69 kilo ongeveer?K heb namelijk wel is gezien dat iemand dat ongeveer kon uitrekenen is der ook iemand die dat voor mij kan doen?Groetjes Janina
Kim1985 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik heb het ook allemaal even goed uit moeten zoeken! Ik heb tijdens mijn consult zoveel nieuwe termen gehoord dat ik alleen de getallen heb onthouden. Voor mezelf weet ik nu welke protheses ik ga krijgen. Anders kan je misschien ff de administrators vragen! die hebben zoveel ervaring.Kus Kim
Nina-26 Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 Ja ind maar ik heb geen idee hoe ik het hun kan vragen jij wel??
Jane_Doe Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Die lezen het vanzelf wel Nina, maar het is lastig te zeggen zo.Maar ik denk zelf van een a met 425 cc dat je rond de D/E uit gaat komen, maar dat is ook weer afhankelijk van welke prothese er geplaatst gaat worden.Krijg je rond of anatomisch, welk profile en hoe worden ze geplaatst?
Nina-26 Posted December 12, 2014 Author Posted December 12, 2014 Die lezen het vanzelf wel Nina, maar het is lastig te zeggen zo.Maar ik denk zelf van een a met 425 cc dat je rond de D/E uit gaat komen, maar dat is ook weer afhankelijk van welke prothese er geplaatst gaat worden.Krijg je rond of anatomisch, welk profile en hoe worden ze geplaatst?Ik krijg ronde protheses van mentor die dual plain worden geplaats 425cc ik geloof high profile dus ik weet daar de maten niet van ??
L-girl Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Als je ff Googled , krijg je wel de site van mentor daar staan de maten op : breedte, projectie , cc's
Lies89 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ik ben van 80a naar 80d gegaan met 400cc (Eurosilicone) dus denk dat jij op een D of E uit komt ongeveer.. Maar is per persoon verschillend dus hang me er niet aan op
best_boobie Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 De 425 cc is 12,5 cm breed en heeft een projectie van 5,2 cm Het ligt er een beetje aan hoe 'vol' jouw 80A is... Maar zoals Lies89 al zegt, kom je op een 80D (misschien 80E uit) Normaal gezien ga ik uit van 80D/75E met deze projectie. Aangezien jij een 80 omtrek hebt, dus een D xx BB
Nina-26 Posted December 13, 2014 Author Posted December 13, 2014 Ik heb geen slappe A dus dan hoop ik ind dat ik uitkom zoiezo op die 80 D dan ben ik al heel blij dankjewel best_boobie xx
Pommecaramelle Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Hello meisjesik zou het ook graag weten want ik ben ongev even groot en beetje molliger nog .. heb nu wel omtrek 90 en cup slappe C ... krijg ook 425 cc met Ultra high profile , xx
Nina-26 Posted December 13, 2014 Author Posted December 13, 2014 Hello meisjes ik zou het ook graag weten want ik ben ongev even groot en beetje molliger nog .. heb nu wel omtrek 90 en cup slappe C ... krijg ook 425 cc met Ultra high profile , xx Beetje molliger nog haha dat zal vast meevallen toch maare van welk merk protheses krijg je en waar laat je het doen?
Kim1985 Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Ik heb het ook beetje uitgezocht. Ik heb nu een 80A of als ik me beter wil voelen een 75B. wordt de Natrelle 410 cc 13 breed en 6,1 projectie (extra volle projectie) of Natrelle 455 cc 14 breed en 6,5 projectie DP geplaatst. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig heb ik van mezelf genoeg weefsel.
best_boobie Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Ik heb het ook beetje uitgezocht. Ik heb nu een 80A of als ik me beter wil voelen een 75B. wordt de Natrelle 410 cc 13 breed en 6,1 projectie (extra volle projectie) of Natrelle 455 cc 14 breed en 6,5 projectie DP geplaatst. Dus ik ben benieuwd. Gelukkig heb ik van mezelf genoeg weefsel. Nou.. 80E moet er echt wel in zitten Heel misschien een F-je Maar E sowieso! xxx (flinke projectie!! Dat is het voordeel van die anatomische implantaten!! )
kim.12 Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 ik heb 380 cc high profile gekregen anatomisch dual plane van mentorik had een kleine b cup / 75-b 1.64 en 62 kilode dokter heeft alles opgemeten van te voren.. er waren 3 prothesen besteld: mentor 350 / 380 en 410De dokter en ook ik gingen voor een D cup dus ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt...ben tot nu heel blij met het resultaat!
Kim1985 Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Nou.. 80E moet er echt wel in zitten Heel misschien een F-je Maar E sowieso! xxx (flinke projectie!! Dat is het voordeel van die anatomische implantaten!! ) Nou.. 80E moet er echt wel in zitten Heel misschien een F-je Maar E sowieso! xxx (flinke projectie!! Dat is het voordeel van die anatomische implantaten!! ) Woowwww serieus! Had ik niet verwacht!!! Ik had wel tegen mijn pc gezegd dat ik wel grote borsten wilde hebben die bij mij zouden passen! Ben namelijk 1.82 lang en weeg 73!kg. Heb ook best brede heupen! Maar ik ben er Alleen super blij mee! Ik kan ook niet wachten tot het zover is. Sommige mensen snappen niet dat je zoiets doet! Maar ik weet dat ik me er zoveel beter mee ga voelen!!!! Kus
Nina-26 Posted December 14, 2014 Author Posted December 14, 2014 Woowwww serieus! Had ik niet verwacht!!! Ik had wel tegen mijn pc gezegd dat ik wel grote borsten wilde hebben die bij mij zouden passen! Ben namelijk 1.82 lang en weeg 73!kg. Heb ook best brede heupen! Maar ik ben er Alleen super blij mee! Ik kan ook niet wachten tot het zover is. Sommige mensen snappen niet dat je zoiets doet! Maar ik weet dat ik me er zoveel beter mee ga voelen!!!! Kus Mooie maat hoor gaat vast en zeker heel erg mooi worden mag je straks trots op zijn. Wat anderen zeggen of denken daar moet je niks op uit doen, je doet het voor jezelf om jezelf fijner en gelukkiger te voelen met je lichaam
Kim1985 Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 ja dat denk ik ook!. Maar ik zie zoveel foto's hier dat vrouwen een gigantische cup hebben en dat het wat minder lijkt!. Ik denk dat al die maten ook een beetje tussen onze oren zitten! Maar met een E ben ik straks echt wel super blij mee!Thnx Best Boobie ook! nu heb ik helemaal slapeloze nachten omdat ik niet meer kan wachten!
best_boobie Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Thnx Best Boobie ook! nu heb ik helemaal slapeloze nachten omdat ik niet meer kan wachten! Graag gedaan
Larissa1984 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik ben in twijfel of mijn gekozen CC's uiteindelijk wel "genoeg" zullen zijn voor mij.... Het wordt ( in principe) ) 375 CC dual plane High Profile van mentor ... Diameter van 12,0 cm en een projectie van 5,0Ik ben 1.70 en weeg 56 kg, met een 70A....
Nina-26 Posted January 2, 2015 Author Posted January 2, 2015 Hallo,waarom twijffel je aan je cc's als ik vragen mag? want wat zou je zelf graag willen en op wat voor maat wil je uitkomen?Ik ben in twijfel of mijn gekozen CC's uiteindelijk wel "genoeg" zullen zijn voor mij.... Het wordt ( in principe) ) 375 CC dual plane High Profile van mentor ... Diameter van 12,0 cm en een projectie van 5,0Ik ben 1.70 en weeg 56 kg, met een 70A....
happyxgirl Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Je bent niet de enige met twijfels over op welke maat we uitkomen! Ik word 30 maart geopereerd, door Frans Straten via Diana Gabriels kliniek.Ik heb 75 C, kleine D, maar erg slap en met vel, doordat ik ben afgevallen (ik had E)Op mijn consult afspraak heb ik aangegeven graag weer 75 E wil, zodat het weer is wathet was. Diana heeft mij toen 400 CC aangeraden, (Mentor p. voor de borstspier)Ze vertelde dat ik 450 ook kon hebben, maar ik ben dan bang dat het veel te groot wordt, wat iknu ook al ben voor 400 CC, nu ik hier al de verhalen lees.Ik ben trouwens wel groot, 1.80 en heb maatje 38.
Larissa1984 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik twijfel of het wel genoeg is voor mijn gevoel.... Zou graag op een D 'tje uitkomen . Maar een E'tje zou ook geen ramp zijn!! ;-))Happyxgirl, dat is helemaal lastig aangezien jij al wat gewend bent... Ik ga denk ik nog een keertje passen...
Siccus Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Nu ik dit lees begin ik ook te twijfelen of ik wel genoeg cc's krijg voor de volle D cup die ik wil bereiken.Ik heb nu een 75B ben 1,69 lang en weeg ca. 61 kilo.Ik krijg 350cc van mentor high profile dual plane..Zal dit genoeg zijn ?
Victoria1105 Posted January 2, 2015 Posted January 2, 2015 Ik had een 75B en heb Sebbin 390cc moderate profile gekregen en ik ben op een 80D uitgekomen ;-).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.