Jump to content

2verschillende borsten

Recommended Posts

Posted

Hoi,

Ik ben op 4dec geopereerd en heb 330cc rond boven de spier gekregen in beide borsten.

Nu ben is dus een week verder een hangt mijn linker borst veel mee dan de rechts, ook de tepel zit aan de rechtse kant verder omhoog. Nu heb ik dus links een beetje een hangtiet terwijl ik dit niet verwacht had na de bv.

Na hoeveel weken zie je het uiteindelijke resultaat en zijn er meer die hier last van hebben of bij wie het niet meer goed is gekomen?

Na 5dagen po was het juist precies andersom.

Ze zijn ook nog echt enorm hard (denk dat ik er een ruit mee in lan gooien haha) wanneer verdwijnt dit?

Verder voel ik de band (van de chirurg om gekregen) niet echt meer drukken is dit ook gewoon normaal?

Posted

Ik heb hetzelfde gehad, dan hing de ene meer/lager, dan de andere, dan waren ze weer gelijk en dan zakte er weer een, om gek van te worden! Ik werd er erg onzeker van maar nu met 13 weken po zijn ze zo goed als gelijk :)

Posted

Klopt het dat het eerst erger wordt?

Elke dag wordt t verschil wat groter heb wel foto's gemaakt zodat jullie evt verschil kunnen zien maar ik wordt er wel onzeker van :(

Posted

Hoi hoi

Kan helaas geen foto's van je vinden, misschien dat je ze nog aan het uploaden bent :)

Hm... ben benieuwd hoe het eruit ziet bij je. Wat vervelend dat het niet gewoon in 1 keer op zn plek zit he :)

Hoe was jouw voorsituatie eigenlijk? Soms is het nodig om dat met elkaar te vergelijken om een goed beeld te krijgen :)

Ik had namelijk voor mijn bv al twee verschillende borsten, maar het was me nooit opgevallen totdat een pc het zei.. Toen ben ik foto's gaan maken, en verhip! Ik had ongelijke borsten!! haha..

Nooit opgevallen....

Hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn geweest, maar soms is het nodig om het even te vergelijken :)

xx BB

Posted

Ik had wat probleempjes met het bestand haha.

Mijn borsten voor de operatie zat weinig verschil in maar dan echt heel weinig.

Had toen cup À , ik moet trouwens dag en nacht de borst band en ze zitten voor de spier :)

Posted

Hm.. een borstband, en ze zitten voor de spier.. Heb jij ronde prothesen?

Ik heb nog nooit gelezen van een borstband bij een plaatsing voor de spier van ronde implantaten. Wel al eens een keer bij de style 510 van Natrelle, maar het maakt me wel nieuwsgierig waarom hier een borstband gebruikt wordt :)

Is jou dat toevallig uitgelegd? :)

Sja.. het verschil, ik zie als ik heel eerlijk ben, geen hangtiet? Hihi, een hangtiet is als de borst in de borstplooi over je ribben heen hangt, zeg maar..

Wat ik wel zie, is dat 1 prothese nog wat hoger zit, dan je andere, waardoor je tepels ook nog niet op gelijke hoogte zitten.

Hoe het precies zit met je borstplooi, of deze gelijk is, en of het litteken op gelijke hoogte zit, vind ik erg lastig te beoordelen aan de hand van deze foto. (sorry maar daar is ie ietwat wazig voor hihi)

Ik zou het nog wat tijd geven, je bent net 9 dagen po he?

Geduld.. ik weet het.. het is een enorm rotwoord.. Vond het zelf ook maar niks, maar het is echt het enige dat helpt :) Ik spreek uit ervaring :)

Enige wat ik nog wel graag zou willen zien, maar daar zou je een duidelijkere foto voor moeten maken, is hoe je borstplooien eruit zien en waar je litteken zit....

xxx BB

Posted

Ik heb inderdaad ronde prothesen , omdat de vorm er bi mij al heel goed was alleen het volume niet ook had ik genoeg ruimte werd er gezegd.

Ik noem het een hangtiet omdat de een inderdaad een stuk lager hangt :P

Dat van de borstband was standaard , of je moest zelf al een sport bh mee nemen maar aangezien ik niet de maat kon inschatten heb ik die band die loopt gewoon over heel me borsten heen niet alleen erboven.

Ik zal morgen is nieuwe foto's maken ook liggend en de foto van voor de operatie op zoeken dat geeft misschien een duidelijker beeld.

Foto's zijn met de tel gemaakt dus waarschijnlijk gaan ze niet veel scherper worden.

Morgen wil ik gaan kijken voor een sport bh maar ik heb geen idee met welke goed is?

Woensdag gaan wel de hechtingen er uit dus dan hoop ik op goed nieuws maar dat is nog zo ver weg :P (dat geduld is niet men beste maatje op het moment)

Ik zal morgen de nieuwe foto's er eens op zetten (wordt wss tegen de avond pas :( )

Heel erg bedankt voor je reactie alvast het lucht op de een of andere reden toch op om t kwijt te kunnen.

Posted

Dus als ik het goed begrijp, houdt die band eigenlijk je boobs bij elkaar, en draag je verder geen bh?

Hoefde dat dan niet van de kliniek?

Ik weet natuurlijk niet hoe de visie van jouw arts is, maar de meeste artsen raden eigenlijk meteen een goede bh aan, zodat je borsten voldoende ondersteuning krijgen.

Maar ben benieuwd naar je foto's van morgen :)

xxx BB

Posted

Ja inderdaad die band is met klittenband en die moet ik om, hij houd alles wel goed op de plek en ondersteund goed vind ik. De foto is van de druk band die ik heb.

Voor de info heb ik het kaartje er is bij gepakt want nu begin ik ook te bedenken dat ik woensdag eens moet vragen of ze dan uiteindelijk wel echt boven de spier zitten..

Op het kaartje staat:

Mentor siltex round high profile gel breast implant cohesive I

Morgen volgen de foto's :)

Posted

Op het kaartje zou ook moeten staan of het subglandulair of submusculair geplaatst is, dan weet je of het voor of achter de spier is :)

Ooooh zo een band!! Ik dacht zo een band die gebruikt wordt bij dual plane :) Deze lijkt me idd redelijk wat ondersteuning te geven :35:

Je hebt dus een ronde high profile prothese van Mentor :) Dus geen anatomisch implantaat ;)

Tot morgen xxx

Posted

Nog een vraag welke sport bh zou het beste zijn?

Ik heb er een met voor sluiting gezien maar weet natuurlijk niet of deze ook zo goed is als dat ie handig is..

Dat van de spier staat niet op het kaartje sniff :(

Posted

Nog een vraag welke sport bh zou het beste zijn?

Ik heb er een met voor sluiting gezien maar weet natuurlijk niet of deze ook zo goed is als dat ie handig is..

Verschillende pc's hebben daar verschillende meningen over hihi. Heeft jouw pc een voorkeur aangegeven?

Ik vond zelf de Triumph Tri-action Workout goed zitten. Heeft ook verstelbare schouderbandjes, maar wel achtersluiting. Echter, draagt prettig, vind ik. En geeft voldoende ondersteuning.

Anders misschien even je pc vragen? Of moet je er voor die tijd al een hebben?

Posted

Van me pc geen voorkeur gekregen, mijn idee was er eentje voor woensdag te halen zodat hij kan zien of het een goeie is. ( kan hem wss nog wel terug brengen hoop ik)

Zo heb ik ook bevestiging , het enige wat hij zei is een level 3 of hoger

Posted

Hoi hoi

Ik heb nieuwe foto's gemaakt , ik ga ze zo proberen om in een album te zetten en dan voeg ik je toe als vriend @best_boobie

Ik heb wel een vervelende maat qua omvang, ik ben alle winkels af geweest maar heb een omvang van 70 en deze zijn nauwelijks te krijgen alleen via internet dus heb nu een bestelling gedaan :)

Posted

Ik heb je foto's eens bekeken, maar ik zie echt niks geks voor borsten die 10 dagen po zijn :)

Ja er is verschil in tepelhoogte, wat zo te zien waarschijnlijk nog te maken heeft met prothesen die nog op ongelijke hoogte zitten, maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken :)

Zoals het er nu uitziet, zou dit allemaal nog goed moeten komen :35:

Het kan wel soms een hele tijd duren, helaas.... Bij mij begon je ook pas na 3 maanden po te zien hoe het zou worden :)

Maak gewoon wel regelmatig foto's (liefst vanuit dezelfde hoek) dan kun je zien of er verandering optreedt... Vaak zie je het namelijk niet als je iedere dag in de spiegel kijkt :P

xxx BB

Posted

Tnx voor de reactie,

Ja ik vond ze vandaag toch wel weer heel anders dan gisteren echt heel apart als je ziet hoeveel dat veranderd.

Ben in ieder geval wel gerust gesteld :)

Posted

die triumph is een level 4

Shockabsorber hebben ook fijne, heb er nu 1 om te sporten daarvan. Kijk wel dat je een naadloze neemt.

Oh ja, en belangrijk!! Zonder beugels!! :)

xx

Triumph is level 3 ;) Goed voor tennis en aerobics, high intensity. Level 4 is extreme intensity, dus voor hardlopen. Maar ik ga er wel ook mee hardlopen hoor. Die Triumph zit idd erg lekker.

Posted

Triumph is level 3 ;) Goed voor tennis en aerobics, high intensity. Level 4 is extreme intensity, dus voor hardlopen. Maar ik ga er wel ook mee hardlopen hoor. Die Triumph zit idd erg lekker.

Ow, verdorie, idd!

Hoe kom ik er dan bij dat het een level 4 is?

Thanks voor de oplettendheid Suus!! :)

xx

Posted

Was niet belerend bedoeld hoor, je kunt toch niet alles weten ;) x Aangezien ik er net zelf een heb gekocht wist ik het nog :)

Posted

Was niet belerend bedoeld hoor, je kunt toch niet alles weten ;) x Aangezien ik er net zelf een heb gekocht wist ik het nog :)

Ik vat zoiets ook nooit verkeerd op :) Ik vind dat alleen maar fijn. :)

Bedoel zelf ook vaak dingen niet zoals ze soms over komen haha.. Intonatie op schrift is lastig :)

xxxx

Posted

Ja da's een bekend fenomeen met internet / email etc., Heb je helemaal gelijk in! Zal het onthouden :)

x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.