Jump to content

Roos86: 8 December 2014:Dr. Straten: Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden.

Zoals mijn titel omschrijft ben ik op 8 december geholpen aan mijn borstvergroting.

Na veel gelezen te hebben op dit forum ben ik een gesprek aangegaan bij Diana Gabriels.

Daarbij heb ik mijn wensen aangegeven en dat sloot goed aan. Vervolgens zijn we doorverwezen naar Frans Straten (waar mijn voorkeur lag).

Zoals ik al zij ben ik dus maandag geholpen en heb ik veel pijn ervaren. Nu wou ik vragen hoe jullie dit hebben ervaren.

Na de operatie hebben we paracetamol en tramadol mee gekregen. Ik merkte al heel snel dat de tramadol niet goed viel, en ik hier HEEL erg misselijk van werd.

Als gevolg dat ik dinsdag vanaf de middag en de hele nacht door moest overgeven, en met deze verse wonden deed dit enorm veel pijn.

Na contact te hebben gehad met de kliniek ben ik direct gestopt met de tramadol, maar de misselijkheid blijft aanhouden. Ik loop bijna de hele dag met een emmer rond, omdat ik bang bent om te spugen.

Daarnaast heb ik moeite met ademhalen (kort ademig), druk op mijn borsten en last van stuwingen.

Nu vraag ik me af.. Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Hoe lang blijft dit aanhouden? En wat kan ik eventueel doen om de pijn en zaken te verlichten?

Tips en reactie zijn van harte welkom!

Guest Augusta
Posted

Hallo Roos,

Ik ben ook 8 dec geopereerd in amstelveen wel een prothese wissel maar heb niet zoveel pijn. Ik kreeg als medicijn mee diclofenac en omeprazol voor de maag.

Raar dat iedereen andere medicijnen voorgeschreven krijgt.

Posted

Ohhhh dat klinkt echt waardeloos :( volgens mij heeft Princesje dit ook gehad, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wat bij mij hielp (vorige operaties) waren zetpillen tegen de misselijkheid. Ik ben de naam van dat medicijn kwijt maar kun je gewoon halen bij de apotheek of drogist.

Ik hoop dat je snel kan genieten van je nieuwe boobies! Wat heb je gekregen?

Beterschap meis goed herstel!

Posted

Geen tramadol meer inderdaad, tramadol is een soort morfine.

Probeer een schema op te gaan bouwen met paracetamol en ibruprofen:

Om de 6 uur 1000mg paracetamol bijvoorbeeld:

10:00, 16:00, 22:00, 04:00 (zet je wekker!)

En dan 3x per dag ibruprofen:

08:00, 15:00, 00:00.

Zet ook echt je wekker, misschien denk je nope blij dat ik slaap, maar zo bouw je een spiegel op en zal je echt minder pijn gaan hebben.

Verder zou je de kliniek kunnen vragen om diazapam.

Niet zomaar diclofinac gaan gebruiken, vele worden daar juist misselijk van en beter niet slikken zonder maagbeschermers.

En NOOIT diclofinac combineren met ibruprofen.

En veel maar dan ook echt veel water drinken, en wat bij mij hielp tegen de misselijkheid (van de antibiotica) is wat zoets eten ca 15 minuten na de antibiotica.

Sterkte.

Posted

Oh hallooo! Lees nu in je handtekening wat je hebt gekregen haha het is nog vroeg!

Posted

Hoi!

Ik heb ook zon last gehad en slikte diclofenac en paracetamol.

Het duurde bij mij een week voordat ik me weer redelijk normaal voelde en pas naar 2 weken voelde ik me echt goed.

Succes nog even volhouden en daarna kan je genieten van je mooie boobs!

Posted

He meiden,

Heel erg bedankt allemaal!

Ben vandaag op aanraden van Dr. Frans Straten naar de huisarts geweest.

Deze heeft mij een soort van Macrogol / elektrolyten voorgeschreven, zodat mijn ontlasting weer opgang komt.

Door de narcose en tramadol zijn mijn darmen gaan staken, dat heeft ook mede geholpen aan de misselijkheid.

Ik voel me vandaag al een stuk beter en ben even naar buiten geweest, dat voelde alleen wel alsof ik een marathon had gelopen.

Ik heb nu inderdaad een schema van de paracetamol 1000mg om de 4 uur (max 8 tabletten van 500mg per dag). Daarnaast slik ik geen andere medicijnen meer, de pijn is nu ook te dragen.

Nog even nieuwsgierig... Maar wanneer heb je ongeveer je echte BH maat?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.