suus1985 Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Hoi. Ik zal mij even voorstellen (nadat ik eerst lekker mee heb gelezen )13 januari wordt ik eindelijk geholpen door frans van straten. Spannende tijd twijfelde voor kort nog over de cc's maar ben eruit 400cc. Jeuhh blij zin in.
N1990 Posted December 11, 2014 Posted December 11, 2014 Heehee!Kwam toevallig bij je profiel uit. En om t nog toevalliger te maken allemaal; ik mag 13 januari ook bij Frans Straten. Heb vanmiddag mijn consult gehad en heb ook gekozen voor 400cc! Kunnen we er een beetje samen naartoe leven haha
R1989 Posted December 12, 2014 Posted December 12, 2014 Ook dit topic ga ik volgennnn! Dat wordt gezellig zo! Hahah ik mag 12 januari 2015 400/450cc @n1990 hoe was je consult?
Gigi21 Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Wauw fijn dat jullie al een datum hebben ,super spannend!! Vanwege deze hele drukke maand ,heb ik besloten om pas in Januari een afspraak te gaan maken ..Mijn voorkeur gaat ook uit naar van Straten ,maar oh wat duurt wachten lang hihi !!
R1989 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Wauw fijn dat jullie al een datum hebben ,super spannend!! Vanwege deze hele drukke maand ,heb ik besloten om pas in Januari een afspraak te gaan maken ..Mijn voorkeur gaat ook uit naar van Straten ,maar oh wat duurt wachten lang hihi !! Hatelijk he! Hahah ben zooo blij dat ik eindelijk mijn datum heb.. Zit al meer dan een jaar op dit forum. Vorig jaar lukte het niet ivm financiën. Ik vind Straten echt super! Hoop dat je een goed consult hebt
suus1985 Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 Oh wat leuk ook 13 Januari.Daar ben ik blij om want er was een mogelijkheid dat als ik de enige was voor die datum ,het naar maandag werd verschoven. En dat lukt mij echt niet. Ik ben zelf kapster wat doen jullie voor werk. Ben benieuwd of dat ook invloed heeft op je herstel. En ook zo spannend hoe het er straks uitziet ik zit nu op een kleine lege b. Terwijl,ik voordat ik ziek werd en 15 kilo afviel n d had. Hoop dat ik met 400cc terug krijg wat ik had + wat extra
member1987 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Hey Suus, hoe lang hebben ze tegen jou gezegd dat je niet mag knippen? Ik ben nl ook kapster en bij mij is 2 weken gezegd.. (Föhnen 3 tot 4 weken niet)
suus1985 Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 @memberHey Suus, hoe lang hebben ze tegen jou gezegd dat je niet mag knippen? Ik ben nl ook kapster en bij mij is 2 weken gezegd.. (Föhnen 3 tot 4 weken niet)Hoi. Frans heeft niet echt een exacte periode gezegd .Maar ik heb 3 weken vrij en daarna wilde ik rustig aan weer beginnen.Het echte model fohnen stel ik uit tot 6 weken.Ik ben vooral bang dat als ik eerder ga fohnen dat ik de kans op kapselvorming vergroot.Ben wel het type dat als ik mij goed voel denk ik kan alles wel weer maar bescherm mezelf daar tegen .
N1990 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 @rz1989 Ohh nice; jij zit dus een dagje voor ons! Mijn consult ging top. Super vriendelijke mensen daar. En super fijn dat ik zo snel terecht kan; ben nu al bezig met aftellen! @suus1985 haha dat gaat nu dus mooi niet gebeuren! Ik studeer nog en in het weekend ben ik barvrouw. Denk dat ik 6 weken niet ga werken en daarna rustig aan (dus nog niks zwaars tillen/sjouwen, oberen etc.). Weet t ook niet precies..
suus1985 Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 @suus1985 haha dat gaat nu dus mooi niet gebeuren! Ik studeer nog en in het weekend ben ik barvrouw. Denk dat ik 6 weken niet ga werken en daarna rustig aan (dus nog niks zwaars tillen/sjouwen, oberen etc.). Weet t ook niet precies..We moeten er wat voor over hebben. Ben wel een bezig type dus als de ergste pijn over is zal ik me wel,kapot vervellen. Sporten kan ook niet dus maar flink wat films downloaden en op de bank haha
R1989 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 @rz1989 Ohh nice; jij zit dus een dagje voor ons! Mijn consult ging top. Super vriendelijke mensen daar. En super fijn dat ik zo snel terecht kan; ben nu al bezig met aftellen! @suus1985 haha dat gaat nu dus mooi niet gebeuren! Ik studeer nog en in het weekend ben ik barvrouw. Denk dat ik 6 weken niet ga werken en daarna rustig aan (dus nog niks zwaars tillen/sjouwen, oberen etc.). Weet t ook niet precies.. Jaaa! Leuk zo dicht achter elkaar Fijne mensen he! Ben je direct via Heyendael gegaan of via Diana Gabriels? @suus1985 ik heb een kantoorbaan heb twee weken vrij genomen en hoop dat dat genoeg is . Hoef in ieder geval geen dingen te sjouwen hahah het zwaarste dat ik tegenkom is de telefoon
Gigi21 Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 Hatelijk he! Hahah ben zooo blij dat ik eindelijk mijn datum heb.. Zit al meer dan een jaar op dit forum. Vorig jaar lukte het niet ivm financiën. Ik vind Straten echt super! Hoop dat je een goed consult hebt Hahaha gun het je van harte hoor meid !!Ja ben echt benieuwd en hoop ook dat ik een goed consult ga krijgen straks !!
N1990 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Jaaa! Leuk zo dicht achter elkaar Fijne mensen he! Ben je direct via Heyendael gegaan of via Diana Gabriels? @suus1985 ik heb een kantoorbaan heb twee weken vrij genomen en hoop dat dat genoeg is . Hoef in ieder geval geen dingen te sjouwen hahah het zwaarste dat ik tegenkom is de telefoon Ik ben direct via Heyendael gegaan. Via een vriendinnetje hier terecht gekomen Verder baal ik ook wel dat ik een tijdje niet mag sporten ja!
suus1985 Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Ik ben,ook direct naar van straten gegaan wist toch al dat ik door hem geholpen wilde worden. Het was voor mij ook dichterbij dus dat scheelde ook weer natuurlijk.
R1989 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 @N1990 Ohhh! wat goed Ik ben jaloers op al die mensen met vriendinnen die ook neppe boobs hebben. Ik heb serieus nog nóóit een nep boob gezien/gevoeld. Nuja.. mijn collega had wel een bv, maar dat is toch anders whahah Is jouw vriendin helemaal tevreden? Heeft ze btw ook een bv gehad bij Straten? @suus1985 Dat is zeker fijn! Ik moet nog best een stuk rijden.. Ben benieuwd hoe dat gaat joh.. De terugweg in die auto Een uur en 15 minuten.. Oohoho
suus1985 Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Heb er Super veel zin in.We kunnen gewoon al aftellen denk wel,dat het steeds spannender gaat worden.Heb gisteren nog even bij de v&d gekeken voor de triump bh.Maar dacht wacht nog heel even af misschien komen ze nog met korting na de feestdagen
R1989 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Heb er Super veel zin in. We kunnen gewoon al aftellen denk wel,dat het steeds spannender gaat worden. Heb gisteren nog even bij de v&d gekeken voor de triump bh. Maar dacht wacht nog heel even af misschien komen ze nog met korting na de feestdagen Ja ik ook joh! Nog maar 4 weken Gaat echt snel nu! Merk dat ik het nog niet echt spannend vind, maar dat ik er wel steeds meer mee bezig ben. Die spanning komt nog wel vrees ik.. de dag zelf brrr Ohja dat is een goede! Ik zit af en toe te twijfelen wat ik zal doen; de Triump of de Lipoelastic Unique. Ik heb de Lipoelastic pi extra new al thuis en die is bedoeld voor de eerste twee weken. Daarna raden zij de Unique aan. Lastig! Wat kost die Triump bh?
N1990 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 @N1990 Ohhh! wat goed Ik ben jaloers op al die mensen met vriendinnen die ook neppe boobs hebben. Ik heb serieus nog nóóit een nep boob gezien/gevoeld. Nuja.. mijn collega had wel een bv, maar dat is toch anders whahah Is jouw vriendin helemaal tevreden? Heeft ze btw ook een bv gehad bij Straten? @suus1985 Dat is zeker fijn! Ik moet nog best een stuk rijden.. Ben benieuwd hoe dat gaat joh.. De terugweg in die auto Een uur en 15 minuten.. Oohoho Jaaaa, ze is helemaal tevreden! Heeft idd ook bij Straten (Heyendael) gehad, vandaar dat ik daar ook naartoe ga Voor mij is t idd ook een uur en 15 minuten rijden! Straten raadde mij de triumph triaction bh aan, dus die heb ik afgelopen weekend meteen besteld
R1989 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Jaaaa, ze is helemaal tevreden! Heeft idd ook bij Straten (Heyendael) gehad, vandaar dat ik daar ook naartoe ga Voor mij is t idd ook een uur en 15 minuten rijden! Straten raadde mij de triumph triaction bh aan, dus die heb ik afgelopen weekend meteen besteld Perfect! Soms mis ik dat stukje "zekerheid" wel haha.. Is toch prettig als je iemand kent die daar is geweest en waarvan je het echt daadwerkelijk kan zien. Ja idd, ik weet dat hij die Triumph heeft Grappig! Moeten we even lang afzien hahah.. waar kom je vandaan?
suus1985 Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 De triump kost 35€ bij de v&d.Hou het wel in de gaten ik heb nog even koop er dan wel gelijk 2. Wel zo fris hihi maar oh wat een lelijke bh.
R1989 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 De triump kost 35€ bij de v&d. Hou het wel in de gaten ik heb nog even koop er dan wel gelijk 2. Wel zo fris hihi maar oh wat een lelijke bh. LOL! Ja het zijn niet echt de meest sexy bh's nee wahah Mocht je een aanbieding zien, laat me even weten! Wellicht dat ik dan toch die haal Lastig lastig hahah
suus1985 Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Ja ik laat het zeker weten deze bh was ook wat frans mij aanraden.Dus hou het daar maar bij zag dat ze in het zwart wit en huidskleur leverbaar waren.
R1989 Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ja ik laat het zeker weten deze bh was ook wat frans mij aanraden. Dus hou het daar maar bij zag dat ze in het zwart wit en huidskleur leverbaar waren. Ik zou die huidskleur nemen
suus1985 Posted December 16, 2014 Author Posted December 16, 2014 Haha. Inderdaad heel neutraal /sexy
N1990 Posted December 18, 2014 Posted December 18, 2014 Ik zou die huidskleur nemen Na heel lang twijfelen heb ik uiteindelijk voor 2 zwarte gekozen.. Ben bang dat ik misschien toch voor de huidskleurige had moeten gaan ja!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.